Arme Judith. Zo zielig als ze nog zo klein zijn. En het ergste vind ik dan nog dat ze het nogmaals kan krijgen, is het nog helemaal voor niets geweest ook.
Knorretje, hoe is het bij jou? Nog wat bijgekomen?
Jessie had jij het nog aan je vriendin gevraagd welk spulletje je kan gebruiken bij de hele kleintjes? en klopt het dus wat mijn apotheek zei?
Bij Bram komt er niets meer bij en het zijn nu bijna allemaal korstjes geworden. Moest wel lachen net, ging even boodschappen doen en in het dorp was er een of andere speurtocht bezig van een school. Het hele dorp liep vol kindertjes. Riep een jongetje "ahhh wat zielig hij heeft de waterpokken!". Oplettend hoor! Beter als al die ouwe mutsen die het hebben over haar pukkeltjes.
Grijs hoe is het met Judith?
Janneke nog niks hier.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 16:53 schreef jessie het volgende:
Janneke nog niks hier.
Bram is een wandelend pokkie hoor, ze zijn wel allemaal ingedroogd maar wat ziet het er zielig uit. Hij is ook nog lang niet in zijn oude, normale, humeurtje. Hij trekt wel veel bekijks als we gaan wandelen.
Hey heb ik dus toch nog wat aan mijn opleiding hier
Bij Janneke nog steeds geen pokkies. Zou ze het dan toch overslaan.
*stille hoop heeft*
Lijkt me bijna onmogelijk met alle lebbers die Bo toch nog aan haar gegeven heeft
Ik had Judith trouwens niet steeds geïnspecteerd. Als ze waterpokken krijgen, zie je dat snel genoeg. Ik zag gewoon plotsteling een waterpok achter haar oortje zitten en bij het verschonen zag ik er nog eentje op haar buik.
Vanmorgen had Bram geen koorts maar vanmiddag kwam het weer opzetten. Heb even de huisartsenpost gebeld, volgens die muts (die wel heel uitgebreid vragen had gesteld, erg netjes) kwam het wel eens voor dat ze een paar dagen na een ziekte weer koorts krijgen, even de laatste restjes. Moest het goed in de gaten houden en als hij hoge koorts krijgt (op dat moment was het 38.6) of hij een afwezige indruk ging maken moest ik weer aan de bel trekken.
Later vanmiddag was de koorts 39.4. Ik kijk het morgen nog even aan maar anders hang ik weer aan de telefoon.
Ik vind het zo zielig, hij is nu ruim een week ziek.
Dus knorretje doe jammer genoeg dan vrijdag maar niet komen. Maar mail me je echo wel heeeeeeeeel snel dan hoor
[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 10-02-2004 15:22]
fijn dat alle pokkies bij de andere kids weer aan het wegtrekken zijn!
Heb je van de week even tijd, dan kom ik ze even halen voor Chiara, is ze daar ook maar weer vanaf...
Als ik met winkelen bv. een kind met pokjes zie, weet ik niet hoe snel ik die winkel uit moet stuiven Stom eigenlijk, is meer een automatische reaktie van me. Eigenlijk kan je het maar beter gehad hebben die pokken ellende
Maar het blijft sneu bij die kleintjes.
quote:Alicia had 'm toch al gehad? En Wilyan is ook nog pokjesvrij.
Op dinsdag 10 februari 2004 15:46 schreef Rewimo het volgende:
Chiara en Alicia zijn geloof ik de enigen die nog niet gepokt zijn. Knor, hoe is het bij jullie? Pokvrij?
quote:dat is boffen!
Op dinsdag 10 februari 2004 15:52 schreef LadyS het volgende:
En bij Ailani waren het waarschijnlijk toch geen waterpokjes volgens haar moeder
quote:En als het toch waterpokjes waren, dan boft ze ook, want dan heeft ze er nauwelijks last van gehad
Op dinsdag 10 februari 2004 15:53 schreef melonovy het volgende:[..]
dat is boffen!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |