ik wil ook een balkonquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:29 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Hier Freecell in een jurkje, met zowaar blote benen (wel met mouwen nog) en ik ga zo lekker naar het balkon, want de zon schijnt
Mijn balkon zit op het Noordenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:58 schreef freecell het volgende:
Even een hele gelukkige post van mij.
Ik heb mezelf mét laptop en thee geinstalleerd op het balkon. Het is hier echt heerlijk!!
Met blote benen, TARA heeft een tof muziekje op gezet (balkondeur staat open en ik zit er vlak naast) en de poes hopt wat om mij heen.
Héérlijk!
Wij hebben er 2quote:
Sinds ik wakker werd om half 10 is het hier de hele tijd zon geweest?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:07 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ben vanochtend anders nog wel ff zeik en zeik nat geworden, wispelturig weer
Jaloersquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:58 schreef freecell het volgende:
Even een hele gelukkige post van mij.
Ik heb mezelf mét laptop en thee geinstalleerd op het balkon. Het is hier echt heerlijk!!
Met blote benen, TARA heeft een tof muziekje op gezet (balkondeur staat open en ik zit er vlak naast) en de poes hopt wat om mij heen.
Héérlijk!
lastig. wat dat betreft ben ik wel blij met ons balkon op het zuidenquote:
Ik stond om 5 uur opquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Sinds ik wakker werd om half 10 is het hier de hele tijd zon geweest?Dus dat was dan best vroeg
Nou, zou best lekker zijn want zo warm is 't hier niet. Ik twijfel nog of ik 'm aansteek.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:17 schreef freecell het volgende:
Oeh, houtkachels zijn inderdaad heerlijk.Het enige wat ik hier mis in de winter!
Maar staatie aan met dit weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |