Afhalen bij de wagamama'squote:Op vrijdag 4 april 2008 18:07 schreef Matje-1989 het volgende:
Uhm, iemand nog een tip om te eten vanavond? Ik ben te lui om
mijn afwas van 5 dagen te doen. Dus wil even ergens eten ophalen
Ideeën zijn welkom
Eh ... 231quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:37 schreef RealZeus het volgende:
Over precies 4 maanden wil ik ook een naamtopic.
Dan word ik voor de elfde keer 21.
Op 1 mei wil ik ook een naamtopicquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:37 schreef RealZeus het volgende:
Over precies 4 maanden wil ik ook een naamtopic.
Dan word ik voor de elfde keer 21.
Fietsen stélen ben ik ook zwaar op tegen, maar als een fiets ergens al heel lang slotloos staat, kan je dat best via de politie doen toch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:31 schreef MaxMark het volgende:
Ohja. Blijf verdomme met je vieze poten van andermans eigendom af. Ga werken, verdien geld en verkrijg het op een eerlijke manier. Paupers.
Ik denk dat freecell's verhaal over die fiets even wat verduidelijking mag hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:32 schreef MaxMark het volgende:
Uiteraard alleen gericht aan de mensen die het nodig vinden te jatten
Ja. Uitgebreid niets doen en wellicht TopGear kijken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:18 schreef Matje-1989 het volgende:
Goedeavond, iemand nog plannen vanavond?
Topgear!quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja. Uitgebreid niets doen en wellicht TopGear kijken.
Ik kwam net langs eetcafe de buurvrouw (naast UMCG) zat het nog helemaal vol met mensen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:05 schreef Riches het volgende:
Weet je zeker? Zou f*ckin opluchting zijn als het zo is.
In ieder geval bedankt!
Volgens mij kun je ook zelf het framenummer alvast controleren op de site van de RDW (of een andere site, ik weet het niet meer precies), weet je iig of ze gestolen zijn of niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:08 schreef Riches het volgende:
Over fietsen gesproken, staan hier 2 mooie fietsen zonder slot tegen de kerk, lokkertje van de politie..?
Kan altijd wel extra fiets gebruiken...
Mijne ook een keer, door een buurman/vrouw dusquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn fiets was uit de algemene kelder gestolen.
Ik heb een goede relatie met men buurvrouw hoorquote:
Ja, maar ik geloof dat de keuken na een tijdje wel dicht gaat, de mensen zitten alleen nog uren na te borrelen. (Ik woon er boven en dan hoor ik ze vaak tot een uur of 2 muziek draaien en kletsen.)quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:23 schreef maok het volgende:
Zo, weer klaar met naaien voor vandaag.
[..]
Ik kwam net langs eetcafe de buurvrouw (naast UMCG) zat het nog helemaal vol met mensen.
Dat dan weer wel. Een fiets die niet gebruikt wordt kan beter naar iemand gaan die 'em wel nodig heeft.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Fietsen stélen ben ik ook zwaar op tegen, maar als een fiets ergens al heel lang slotloos staat, kan je dat best via de politie doen toch?
Hmm, ik kom vannacht je LCD even halen, oké?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:15 schreef Bob. het volgende:
Oeh nu weet iedereen waar ik woon, maar jullie zijn geen enge stalkers he.
Pas maar op.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:15 schreef Bob. het volgende:
Leuk plekje om te wonen. Dinsdag heb ik weer modeatelier bij je in de straatquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:15 schreef Bob. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |