Gheheh.quote:
Dolletjes! Dat was de bedoeling!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:31 schreef Stofje het volgende:
Ik voel de liefde.
Ik heb pas geleden m'n hele site van het internet afgedonderd om er een ander op te zetten. M'n usericon heb ik toen blijkbaar ook verwijderd. Ik zal 'm binnenkort eens op gaan zoeken, dit is ook zo kaal.quote:
Het geeft niet. Het kan iedereen overkomen.quote:
Oh. Nou. OKÉ!quote:
Wel origineel opzichquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden m'n hele site van het internet afgedonderd om er een ander op te zetten. M'n usericon heb ik toen blijkbaar ook verwijderd. Ik zal 'm binnenkort eens op gaan zoeken, dit is ook zo kaal.
Hij staat in de OP natuurlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden m'n hele site van het internet afgedonderd om er een ander op te zetten. M'n usericon heb ik toen blijkbaar ook verwijderd. Ik zal 'm binnenkort eens op gaan zoeken, dit is ook zo kaal.
Het zijn mijn wilde blonden manen die het doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:37 schreef Dalamar het volgende:
Ik dacht dat ík goed was in het wegjagen van users, maar Kuuk kan er ook wat van
Ik wordt kaalquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het zijn mijn wilde blonden manen die het doen.
Ik had al het idee dat er een nieuwer kaartje een keer gepost was.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:40 schreef Rossdale het volgende:
De OP is oudJDude had een up-to-date breda kaartje gemaakt en die oude staat er nog steeds in. Ik woon ineens niet meer in het Ginneken
Ja euhm, dan had JD dat even moeten uploaden en in de wiki moeten zetten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:40 schreef Rossdale het volgende:
De OP is oudJDude had een up-to-date breda kaartje gemaakt en die oude staat er nog steeds in. Ik woon ineens niet meer in het Ginneken
Wil je wat van mij hebben? Ik moet weer drastisch naar de kapperquote:
Je rug al een tijdje niet meer geschoren?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:44 schreef BossFight het volgende:
Ik heb meer haar dan ooit!
Lost.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:47 schreef Kuukske het volgende:
Desmond?
van de tv-serie Lostquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:47 schreef Kuukske het volgende:
Desmond?
Zal thuis even kijken of ik het ge-update kaartje nog heb. Da's niet helemaal goed gegaan blijkbaarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:44 schreef Kuukske het volgende:
Ja euhm, dan had JD dat even moeten uploaden en in de wiki moeten zetten.
Kaalquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ohww.. Oké. Ik heb al heel lang geen Lost meer gezien.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:48 schreef Rossdale het volgende:
van de tv-serie Lost
Als het goed is gaat morgen mijn eerste column op fok!games online. Uiteraard heb ik daar ook een Desmond banner![]()
![]()
De lente sowieso!quote:
Ai, pijnlijk inderdaad.quote:
Tofquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als het goed is gaat morgen mijn eerste column op fok!games online.
Donderdag 20 maart om 06:48 officieel!quote:
Vast wel, maar het is geen pik-hier-wanhopige-foksters-op-voor-een--eenmalige-sexdate-topicquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:02 schreef BossFight het volgende:
Ik zag toevallig dat Rossdale ook heel actief bezig is in het singles topic.
Valt daar nog wat te neuken?
Spekkiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
Is dit het welcome back topic??
ben er weer eens even na lang weggeweest.... alles goed luitjes??
Haha, nee dat weet ik. Tijd geleden ook wel eens wat in gepost sporadisch. Maar er word zoveel gezeverd daar, hoewel ik me pas bedenk dat je in zo'n topic weinig zinnigs met elkaar kan delen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vast wel, maar het is geen pik-hier-wanhopige-foksters-op-voor-een--eenmalige-sexdate-topic
Klopt, het is vooral veel geouwehoer en gezeur van vrouwen over ongewild aandacht en gezeur van mannen over te weinig aandacht. En patsen met veroveringen enzo. Best zielig allemaal, maar stiekem toch wel leukquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:21 schreef BossFight het volgende:
[..]
Haha, nee dat weet ik. Tijd geleden ook wel eens wat in gepost sporadisch. Maar er word zoveel gezeverd daar, hoewel ik me pas bedenk dat je in zo'n topic weinig zinnigs met elkaar kan delen.
Dikke vrouwen die zichzelf er van proberen te overtuigen dat ze bewust vrijgezel zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, het is vooral veel geouwehoer en gezeur van vrouwen over ongewild aandacht en gezeur van mannen over te weinig aandacht. En patsen met veroveringen enzo. Best zielig allemaal, maar stiekem toch wel leuk
mmm doable.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:20 schreef BossFight het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/bloodylotte
*kwijl
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Gadverdamme, wat een k*nkerslet,quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:20 schreef BossFight het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/bloodylotte
*kwijl
Jij hebt te lang op het station gewerkt...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Gadverdamme, wat een k*nkerslet,![]()
![]()
, gadverdamme, ieuw, hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
.
Je moeder erachter.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:45 schreef BossFight het volgende:
[..]
Jij hebt te lang op het station gewerkt...
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:37 schreef Dalamar het volgende:
Mooi meisje, maar ze haalt het niet bij ons Kuuk natuurlijk
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:37 schreef Dalamar het volgende:
Oh schattenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:38 schreef BossFight het volgende:
Nimmer!
Rond die tijd dat je dat schreef sneeuwde het in Utrechtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:48 schreef BossFight het volgende:
Godver, ik heb zin in bier ineens.
Gewoon met dat zonnetje op mijn raam enzo.
Ik ben niet zo van de mannenliefde, maar op deze manier kan het ook:quote:
1-0quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:33 schreef bassieVL het volgende:
HUP NAC.
quote:Paaseieren zoeken in de sneeuw
woensdag 19 maart 2008 | 07:50 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 19 maart 2008 | 08:29
19 mrt 2008, 07:47 - BREDA - Er is een grote kans dat Nederland komend weekeinde een witte Pasen beleeft.
Voorafgaand aan en tijdens de paasdagen verwachten meteorologen flinke sneeuwval.
Sneeuw tijdens Pasen is redelijk uniek. De laatste keer dat er sneeuw viel tijdens deze feestdagen was in 1982. Op een aantal plaatsen lag toen een laagje van enkele centimeters. Nu wordt er veel meer sneeuw verwacht. In 1982 viel Pasen wel drie weken later.
" Het koude winterse weer komt uit Scandinavië. Vanaf morgen trekt een lagedrukgebied vanuit het noorden van Europa in de richting van ons land" , meldt Jan Hermsen van de website Weeronline. "In de nacht van vrijdag op zaterdag begint het dan te sneeuwen."
Omdat de temperatuur zaterdag nauwelijks boven nul komt, zal veel sneeuw blijven liggen. In de nacht naar eerste paasdag toe vriest het op veel plekken licht tot zelfs matig.
Ik ben nog niet buiten geweest! Ik zou het niet weten.quote:
Mafketel!quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:17 schreef BossFight het volgende:
Ik vond het wel meevallen vanochtend. Had mijn jas niet eens dicht volgens mij.
Maargoed, ik heb het dan ook niet zo snel koud.
Daar kun je trouwens voor naar iedere willekeurige SC! (slowchat voor de n00bs onder ons.).quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:10 schreef Rossdale het volgende:
Vast wel, maar het is geen pik-hier-wanhopige-foksters-op-voor-een--eenmalige-sexdate-topic
Je rits is kapot?quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:42 schreef Dalamar het volgende:
En nee ik bedoel niet dat ik m'n jas niet dichtkrijg omdat ik 150 kilo weeg ofzo.
quote:
Welke raad je aan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar kun je trouwens voor naar iedere willekeurige SC! (slowchat voor de n00bs onder ons.).
Alle! Behalve The Lounge. Maar veldmuis, jij bent veel specialer dan de gemiddelde FOK!ker. Een FOK!slet is jou helegaar niet waardig.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:45 schreef veldmuis het volgende:
Welke raad je aan?
Vrijgezel?quote:
Ahw. So sad.quote:
Ahhuh. Ahhuh.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:47 schreef Dalamar het volgende:
Vrijgezel?
Als ik Kuuk moet geloven zouden ze voor je in de rij moeten liggen.
Euh.. Ja. Juist.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:53 schreef BossFight het volgende:
Ik zou voor de OUD SC gaan. Ik bedoel als daar geen vrouwen rondhangen die wanhopig zitten te wachten op een goede beurt dan weet ik het ook niet meer.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:03 schreef Ritchie het volgende:
zo.. toch wel lekker hoor.. een ochtendje vrij..
Echt heeeeerlijk inderdaad, lekker lang bij mijn scharrel in bed gelegenquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:03 schreef Ritchie het volgende:
zo.. toch wel lekker hoor.. een ochtendje vrij..
Scharrel. Wat oneerbiedig.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:00 schreef Rossdale het volgende:
Echt heeeeerlijk inderdaad, lekker lang bij mijn scharrel in bed gelegenNet begonnen op mijn werk, lekker kort dagje zo
Eerder door haar aan het lijntje gehouden worden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil graag een relatie met haar, maar zij (op dit moment) niet met mij maar we gaan wel zo met elkaar om als we elkaar zien. Dus dan is het volgens mij een scharrel toch?
Maakt niet uit hoor, je mag best kritiek uiten. Zolang ik er zelf maar tevreden mee ben toch?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:03 schreef Kuukske het volgende:
Ahja nouja, ik ben niet gerechtigd om hier uitspraken over te doen.
Ik vind het oneerbiedig.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:10 schreef BossFight het volgende:
Wat hebben vrouwen toch tegen het woord 'scharrel'?
Hoe noem je anders een ongedefineerd stuk paalvlees?
Achja, kritiek.. kritiek.. Da's een groot woord. Zolang jij blij bent moet je doen wat je moet doen hoorquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:12 schreef Rossdale het volgende:
Maakt niet uit hoor, je mag best kritiek uiten. Zolang ik er zelf maar tevreden mee ben toch?
Oh trouwens, mijn eerste column staat online![]()
http://games.fok.nl/showcolumn.php?itemid=23922&page=1
Ach, als dat met wederzijdse goedkeuring is.... ga je gang.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:59 schreef Rossdale het volgende:
Valt wel mee hoor, ik ga ook niet echt exclusief voor haarWe kloten af en toe wat aan eigenlijk.
Had ik vanochtend al gelezen ja, gaan er nog meer columns volgen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, je mag best kritiek uiten. Zolang ik er zelf maar tevreden mee ben toch?
Oh trouwens, mijn eerste column staat online![]()
http://games.fok.nl/showcolumn.php?itemid=23922&page=1
Dat sowieso, of het columns van mij zijn dat moet ik nog even bezien. Maar ik denk het wel, vond het wel leuk om te schrijven eigenlijkquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:24 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Had ik vanochtend al gelezen ja, gaan er nog meer columns volgen?
Geweld in games.... het hoort er gewoon bij.
een scharrel dus.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:59 schreef Rossdale het volgende:
Valt wel mee hoor, ik ga ook niet echt exclusief voor haarWe kloten af en toe wat aan eigenlijk.
Hoi!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:15 schreef Deadsy het volgende:
Ja tof. Morgen nog een dagje.
Hallo daar!quote:
Gecondoleerd mèhn.quote:
Morgen de kroeg in op kosten van de baas. Immer tof.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:15 schreef Deadsy het volgende:
Ja tof. Morgen nog een dagje.
Ja ja. Niet te lam hè.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:22 schreef JDude het volgende:
Morgen de kroeg in op kosten van de baas. Immer tof.
Ik kan niks belovenquote:
Ik beloof tijden onthouding hoor.quote:
-2 Ongeloofwaardig.quote:
Tsss. Wacht maar.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:56 schreef JDude het volgende:
-2 Ongeloofwaardig.
Zeker niet!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:37 schreef Dalamar het volgende:
Slaap lekker alvast Clauw!quote:
Oh verrek, het is geen winter meer!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:17 schreef Kuukske het volgende:
Wat een kutweer buiten. En dat noemen ze dan lente.
True!! Lekker 4 dagen thuis. Knus. Yay!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:28 schreef veldmuis het volgende:
Kutkutkut maar het is bijna minivakantie!
Nou, ik vind dat dan toch wel interessant hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:04 schreef BossFight het volgende:
Nog 6 en een half uur!
Ik denk aangezien ik een lichte kater heb, ik niet erg veel uit ga voeren vandaag.
Oh en Rossdale, heb gisteren via mijn ps3 je column zitten lezen, helemaal in stijl dus.
Goed geschreven wel. [ afbeelding ]
Heb gisteren trouwens maar eens de moeite genomen om een hdmi kabel te halen en mijn ps3 op mijn 24' full hd beeldscherm aan te sluiten. Dat is verdorie een wereld van verschil. Maar dat vinden jullie allemaal niet zo bijster boeiend.
Gaat er toevallig zondag nog iemand naar 'spring is in the air' in de Graanbeurs?
Samenvatting:
Goedemorgen!!!!!
Ja ik zeg ook niet dat het echt van toepassing is of iets dergelijks maar dat feest is altijd met pasen.quote:
Bij mij zat hij eerst op een 15 jaar oude tv dus daar kwam hij niet echt tot zijn recht. Beetje zonde van de 600 euro op die manier dacht ik zo. En heb meteen lost planet gehaald. Vind het stiekum wel een leuk spelletje.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:17 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat dan toch wel interessant hoor
Mijn PS3 is ook via hdmi aangesloten op mijn Samsung 32" .
Ik zou alleen niet weten of er veel verschil is, ik ging namelijk meteen op hdmi over namelijk.
oh, en een goeie morgen natuurlijk!
Aha. Nou euhm, nee ik ga niet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:29 schreef BossFight het volgende:
Ja ik zeg ook niet dat het echt van toepassing is of iets dergelijks maar dat feest is altijd met pasen.
En is over het algemeen altijd wel a hoot-n-holler!
Nouja het is natuurlijk ook niet geweldig, ze naaien de hele Graanbeurs vol met van die houtsnippers. Dat is aan het begin van de avond nog wel leuk. Maar als je straal bezopen bent is het erg lastig lopen.quote:
Thanksquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:04 schreef BossFight het volgende:
Nog 6 en een half uur!
Ik denk aangezien ik een lichte kater heb, ik niet erg veel uit ga voeren vandaag.
Oh en Rossdale, heb gisteren via mijn ps3 je column zitten lezen, helemaal in stijl dus.
Goed geschreven wel. [ afbeelding ]
Heb gisteren trouwens maar eens de moeite genomen om een hdmi kabel te halen en mijn ps3 op mijn 24' full hd beeldscherm aan te sluiten. Dat is verdorie een wereld van verschil. Maar dat vinden jullie allemaal niet zo bijster boeiend.
Gaat er toevallig zondag nog iemand naar 'spring is in the air' in de Graanbeurs?
Samenvatting:
Goedemorgen!!!!!
Dus dan koop je een PS3quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Thanks
Mijn xdoos heeft nog geen HDMI dus dat is wel klote, zou best wel nice zijn op mijn 42" inch plasma (en nee, geen overcompensatie ha-ha)
Nog geen idee wat ik dit weekend moet gaan doen, echt geen zak volgens mij. Heb het idee dat zowat al mijn vrienden dit weekend op paaspop zitten
Whehe. Oké danquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:50 schreef JDude het volgende:
Ohja. Een PS3.
*Email naar sint@klaas.nl stuurt.
Ik kan het toch proberen!quote:
Geen enkele die niet ook op de 360 uitkomt. Nouja Haze misschien, al gaat die volgens mij dik tegenvallenquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:48 schreef BossFight het volgende:
Er komen zoveel geile titels uit voor de ps3 dit jaar he.
Dat is ongelofelijk.
Ja hoor. Wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:48 schreef JDude het volgende:
Ik kan het toch proberen!
DMC4 is er ook voor de xbox hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:03 schreef BossFight het volgende:
Ermmmm....
Wat dacht je van Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots en Gran Turismo 5?
En Devil May Cry 4 is ook net uit, die komt ook niet naar de xbox.
Heel misschien komt final fantasy XIII nog uit dit jaar, zul je ook niet op de 360 zien verschijnen.
Desalniettemin komen ze niet uit voor de xbox 360 en daar hadden we het over!quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DMC4 is er ook voor de xbox hoor
GT5 vs Forza 2 en PGR4 die de 360 al heeft. en MGS.. tsja moet je van houden. Ik vond deel 1 briljant maar deel 2 en 3 waren al zo veel minder.
FF is sowieso al niet mijn ding.
Nee hoor! Ik game op alles.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:40 schreef Dalamar het volgende:
Ben ik nou echt de enige PC gamer hier?
Ratchet and Clankquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Nee dankje, de 360 heeft meer games die mijn smaak zijn dan de PS3 eigenlijk
Geen excuses nodig hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:57 schreef BossFight het volgende:
Alles in ONZ, en daar zit ik gewoon veel te veel.
Mijn excuses.
Minus bijna!quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:15 schreef BossFight het volgende:
Bijna weekend, Bijna weekend, Bijna weekend, Bijna weekend, Bijna weekend, Bijna weekend, Bijna weekend, Bijna weekend, Bijna weekend, Bijna weekend, Bijna weekend, Bijna weekend, Bijna weekend, Bijna weekend, Bijna weekend, Bijna weekend, Bijna weekend, Bijna weekend, Bijna weekend, Bijna weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eh.. mja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:23 schreef fransbreda het volgende:
Fipo!!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:37 schreef Rossdale het volgende:
Bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna NOG een dagje werken!
Whehehehehehe, geheel terechtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:19 schreef Kuukske het volgende:
Vrij. En dan nog vroeg wakker. Verdulle.
and justice for all!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:19 schreef Kuukske het volgende:
Vrij. En dan nog vroeg wakker. Verdulle.
Ooooe, actie bij mij in de straat. Gebeurt er tenminste ook nog eens watquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:06 schreef Clauw het volgende:
BREDA - De politie heeft vrijdagochtend vroeg in een drogisterij aan de Ginnekenweg in Breda een gewapende inbreker neergeschoten.
Politieagenten namen een kijkje nadat er een inbraakalarm was binnengekomen.
In de drogisterij zelf was niets bijzonders te merken, maar in het magazijn achter de winkel stuitten de agenten op de inbreker, die een vuurwapen in zijn hand had, aldus een politiewoordvoerder.
Het slachtoffer is naar een ziekenhuis vervoerd. Het is niet bekend hoe ernstig hij gewond is.
Dat is de Kruidvat naast de C1000
Jammer.. hij leeft nog..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:06 schreef Clauw het volgende:
BREDA - De politie heeft vrijdagochtend vroeg in een drogisterij aan de Ginnekenweg in Breda een gewapende inbreker neergeschoten.
Politieagenten namen een kijkje nadat er een inbraakalarm was binnengekomen.
In de drogisterij zelf was niets bijzonders te merken, maar in het magazijn achter de winkel stuitten de agenten op de inbreker, die een vuurwapen in zijn hand had, aldus een politiewoordvoerder.
Het slachtoffer is naar een ziekenhuis vervoerd. Het is niet bekend hoe ernstig hij gewond is.
Dat is de Kruidvat naast de C1000
He jij zit bij de Games redactie. Is de nieuwe Ratchet en Clank die vandaag uitkomt op de PS2 vernieuwend tenopzichte van deel 1 2 en 3?quote:
Het wachten is op veldmuis met de foto's.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Ooooe, actie bij mij in de straat. Gebeurt er tenminste ook nog eens wat
Ik nog nooit een van de games gespeeld, dus ik ben bang dat je dat niet aan mij moet vragen. Ik weet wel dat een hoop mensen er al een hele tijd met smart op wachten... dus ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
He jij zit bij de Games redactie. Is de nieuwe Ratchet en Clank die vandaag uitkomt op de PS2 vernieuwend tenopzichte van deel 1 2 en 3?. Ratchet Gladiator heb ik nooit gekocht.
En dat zit dan in de redactie van Games.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:29 schreef Rossdale het volgende:
Ik nog nooit een van de games gespeeld, dus ik ben bang dat je dat niet aan mij moet vragen. Ik weet wel dat een hoop mensen er al een hele tijd met smart op wachten... dus ik hoop het voor je
Ik ben een xboxert, ik speel heul geen PS2-gamesquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dat zit dan in de redactie van Games..
fanboyquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben een xboxert, ik speel heul geen PS2-games
Iemand zonder een PS2, die dus ook moeilijk PS2 exclusives kan spelen zul je bedoelenquote:
Ben ik met carnaval geweest. Goed te doen daar! Veel plezier!quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:10 schreef Asics het volgende:
nog één dagje werken - en dan . . . . playa del ingles
Callgirls bellen!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:01 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb eindelijk m'n nieuwe telefoon. Werd eens tijd.
Wa veur een?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:01 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb eindelijk m'n nieuwe telefoon. Werd eens tijd.
Goed idee van ze, met dit weerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:24 schreef Rossdale het volgende:
MorgenZo, hmm is er dit weekend nog wat spannends te beleven in Breda? Geloof dat zowat al mijn vrienden die hier enigszins in de buurt wonen op Paaspop zitten
Geen idee.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:24 schreef Rossdale het volgende:
MorgenZo, hmm is er dit weekend nog wat spannends te beleven in Breda? Geloof dat zowat al mijn vrienden die hier enigszins in de buurt wonen op Paaspop zitten
Via Skypequote:
Nökia. Tof.quote:
POBparade in het centrum en jazzen in 't Ginneken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Dit is al m'n derde Neuckiaquote:
Ik heb al eens de 3310 en de 5210 gepwnd en nu de N95.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:58 schreef tha_rizzo het volgende:
Dit is al m'n derde Neuckia
M'n eerste was een 6600, m'n tweede een N80 (niet zo'n sublieme foon) en dan nu de N82.
Te vet ding is dit
De N82 lijkt veel op de N95 qua functionaliteiten, ik kan echter m'n tel horizontaal houden en dan krijg ik dus breedbeeldquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb al eens de 3310 en de 5210 gepwnd en nu de N95.
Ja, dat breedbeeld zou bij mij ook moeten werkenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:30 schreef tha_rizzo het volgende:
De N82 lijkt veel op de N95 qua functionaliteiten, ik kan echter m'n tel horizontaal houden en dan krijg ik dus breedbeelden het is geen schuiver.
Maar heb jij navigatie? Zo ja, welke en hoe heb je 't opgelost met de interne GPS-receiver?
En, hoe viewt'ie?quote:
heel goed, de enige die er wat mij betreft met kop en schouders bovenuit steekt is de i-phone. Maar die is dan ook 2x zo duur.quote:
Ik wil in de zomer nog wel een roadtrip doen en dan is een navigator best handig. Dat en het is handig om op plekken te komen waar je nog nooit bent geweestquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, dat breedbeeld zou bij mij ook moeten werken.
Qua navigatie, ehm, er zit standaard zoeen Nokia-versie in. Maar voor de stemmetjes moet je betalen. Aangezien ik de wegenkaart van West-Europa grotendeels van buiten ken heb ik dat maar niet gedaan. Verder heb ik er wel GoogleMaps op geïnstalleerd.
das is-ie ECHT WEL !!!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:08 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
@Asics, mijn nieuwe Neuckia is toffer![]()
Het is handig als je dan ook nog de weg terug weetquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:47 schreef JDude het volgende:
Als je op plaatsen wilt komen waar je nooit bent geweest moet je juist géén navigator meenemen.
Jij ook eej... li noodgedwongen plat vandaag, tijdn s woest, vunzig en rauw beminnen vannacht beukte ze met volle kracht een ribke in 2 stukken bij mijquote:Op zondag 23 maart 2008 12:08 schreef BossFight het volgende:
Iedereen een gelukkige zombie-dag!
Sex met een nijlpaard?quote:Op zondag 23 maart 2008 13:01 schreef boixe het volgende:
[..]
Jij ook eej... li noodgedwongen plat vandaag, tijdn s woest, vunzig en rauw beminnen vannacht beukte ze met volle kracht een ribke in 2 stukken bij mij
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:13 schreef fransbreda het volgende:
Had je ff aan de noodrem moeten trekken.
In dit geval hoop ik van wel.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:10 schreef BossFight het volgende:
Zou dat, om half 2 's middags al?
Ik had van jou wel verwacht dat je 'm live zou kijken..quote:Op zondag 23 maart 2008 17:53 schreef Kuukske het volgende:
Rizzeau. Excuus, maar ik mocht je SMS vanmorgen niet lezen wegens Spoiler gehalte. Maar eh, ja. Bedankt voor je felicitaties..
Mneh, bed was veel te lekkerliggend.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:05 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik had van jou wel verwacht dat je 'm live zou kijken..
Dat valt me vies van je tegen
Och, met Darla. Uit Buffy en Angel.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:49 schreef Rossdale het volgende:
Nee...
http://imdb.com/title/tt0773262/
Hele zieke serie, maar wel erg vet
Dexter's Lab is tofquote:Op maandag 24 maart 2008 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Dexter? Dexter's Laboratory?
Dat kwam door die baby.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:28 schreef Rossdale het volgende:
Dat was ze bij Angel op het laatste toch ook, toen ze zwanger was
Dexter is écht goed!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:24 schreef Rossdale het volgende:
Ik voel me best zielig, afgelopen weekend het complete eerste seizoen van dexter gezienEn dat zijn 12 afleveringen van een uur per stuk
Hoezo verslaafd?
Nogal haha. Ik ben ook direct doorgegaan naar seizoen 2, nu de eerste 3 afleveringen gezien.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:20 schreef Helsie het volgende:
[..]
Dexter is écht goed!
Wij (m'n vrouw en ik) hebben die serie (uh ja, dus seizoen 1 én 2) ook in korte tijd helemaal gekeken. Behoorlijk verslavend inderdaad!
Voor straf moet jij het volgende topic maken.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:52 schreef Kuukske het volgende:
Bijna weekend.... Ga eens wieberen?
Da's lang geleden!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor straf moet jij het volgende topic maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |