Wil je wat van mij hebben? Ik moet weer drastisch naar de kapperquote:
Je rug al een tijdje niet meer geschoren?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:44 schreef BossFight het volgende:
Ik heb meer haar dan ooit!
Lost.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:47 schreef Kuukske het volgende:
Desmond?
van de tv-serie Lostquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:47 schreef Kuukske het volgende:
Desmond?
Zal thuis even kijken of ik het ge-update kaartje nog heb. Da's niet helemaal goed gegaan blijkbaarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:44 schreef Kuukske het volgende:
Ja euhm, dan had JD dat even moeten uploaden en in de wiki moeten zetten.
Kaalquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden m'n hele site van het internet afgedonderd om er een ander op te zetten. M'n usericon heb ik toen blijkbaar ook verwijderd. Ik zal 'm binnenkort eens op gaan zoeken, dit is ook zo kaal.
Ohww.. Oké. Ik heb al heel lang geen Lost meer gezien.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:48 schreef Rossdale het volgende:
van de tv-serie Lost
Als het goed is gaat morgen mijn eerste column op fok!games online. Uiteraard heb ik daar ook een Desmond banner![]()
![]()
De lente sowieso!quote:
Ai, pijnlijk inderdaad.quote:
Tofquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als het goed is gaat morgen mijn eerste column op fok!games online.
Donderdag 20 maart om 06:48 officieel!quote:
Vast wel, maar het is geen pik-hier-wanhopige-foksters-op-voor-een--eenmalige-sexdate-topicquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:02 schreef BossFight het volgende:
Ik zag toevallig dat Rossdale ook heel actief bezig is in het singles topic.
Valt daar nog wat te neuken?
Spekkiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
Is dit het welcome back topic??
ben er weer eens even na lang weggeweest.... alles goed luitjes??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |