eerst zeg je dat het in 2,5 uur was uitverkocht, en nu zeg je dat het nog zou kunnen. kan het niet wat duidelijker?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ja hoor natuurlijk wel, als je er maar genoeg voor over hebt![]()
Het kost je kwa geld minimaal 2 europese psp's, en je zal hem moeten importeren.
Er zijn er 77.777 van gemaakt en in Japan uitgegeven, en daar blijft het bij.
Ze waren in Japan uitverkocht , echter ze zijn nog steeds via Ebay te krijgen.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:35 schreef blessed19 het volgende:
[..]
eerst zeg je dat het in 2,5 uur was uitverkocht, en nu zeg je dat het nog zou kunnen. kan het niet wat duidelijker?
Ah, check! Ik begrijp het nu.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ze waren in Japan uitverkocht , echter ze zijn nog steeds via Ebay te krijgen.
Zowel 2e hands als nieuw in seal
Gewoon met alleen rennen is het mij gelukt. Vaan had bij mij al wel een speed buff die ik kon gebruiken.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit in 3 ofzo, moet met Vaan ergens in Sneaken.
Maar sluipen lukt niet echt, en met vechten wordt ik afgeslacht
owja, dat speed ding heb ik ookquote:Op maandag 17 maart 2008 08:26 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gewoon met alleen rennen is het mij gelukt. Vaan had bij mij al wel een speed buff die ik kon gebruiken.
De kistjes negeren en rennen naar de exit.
Als je Melees krijgt, alleen je flyings erop afsturen. etc.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit in 3 ofzo, moet met Vaan ergens in Sneaken.
Maar sluipen lukt niet echt, en met vechten wordt ik afgeslacht
Hoe heb jij dat gedaan Ixnay?
Ja klopt, ik was met een andere in de war.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 06:24 schreef lizardtattoo het volgende:
Nee, volgens mij bedoelt Deacon_Tigra dat level waar Vaan helemaal in zijn uppie is. Daar is het inderdaad zaak om gevechten te vermijden. Bekijk het patroon van de vijanden en ren naar veilige plekken. Je kan nog wel een of twee kistjes meenemen op die manier ook (linksonder en linksboven). Het laatste stuk moet je gewoon langs de vijanden rennen en Vaan niet laten vechten.
Bizar.. Ik vond mijn editie van 30 euro al duur.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:41 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik zag Final Fantasy VII liggen, kost gewoon nog 40 euro
Terecht!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:41 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik zag Final Fantasy VII liggen, kost gewoon nog 40 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |