quote:Admiraal_Anaal, 26 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 18 , vrouw, woont officieel in Voorburg, maar doordeweeks vaak te vinden in het prachtige Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Petre mannetje van 21 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje :p), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charisma: creabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden![]()
quote:Chiquitina 1 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
4-elements 19 april
Petre 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
winterapfel 17 december
Huppelei 21 december
Elegy 31 december
's Avond internetten in plaats van après-boarden!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:07 schreef becky27 het volgende:
jeej, een nieuwe...hoe moet dat nou als ik 10 dagen aan het boarden ben, het gaat hier zo schnelll
ja daaaag, echt nietquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
's Avond internetten in plaats van après-boarden!
Doe zoals ik, neem een chalet met wireless internet verbindingquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:07 schreef becky27 het volgende:
jeej, een nieuwe...hoe moet dat nou als ik 10 dagen aan het boarden ben, het gaat hier zo schnelll
Ik heb er nooit ingezetenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:19 schreef becky27 het volgende:
die luxe heb ik niet meer, zit niet meer in de wintersportbranche.....
fijn is dat, ook in reberty? maar je nam je laptop mee??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:21 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb er nooit ingezeten. Wist het overigens vantevoren niet, kwam er daar pas achter dat het erbj zat
.
Yup, in Reberty. En ik had mijn laptop bij me omdat ik nog werk moest doen. Dus dat kwam mooi uitquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:23 schreef becky27 het volgende:
[..]
fijn is dat, ook in reberty? maar je nam je laptop mee??
mee eensch!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:24 schreef Charisma het volgende:
Ratman, wel een dag /avond kiezen waar Becky ook kan, dan stof ik zelfs nog een flesje schampie meer af uit mijn rekkie
Je mag wel mee naar de studio hoor, genoeg drank daarquote:
dank....maar ik moet braaf zijn en mezelf thuis bezatten....met de lama's en claudia vermaak ik me wel denk ikquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:20 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je mag wel mee naar de studio hoor, genoeg drank daar.
Moet je wel NU mee, kan ik je gelijk het tunneltje laten zien, ik vertrek over 5 minuten.
lekker!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ik ga de groep rond met zakjes chips
![]()
![]()
eeh welk studio??? nou ga ik eens de kroeg in tegenover je palais ben je er nietquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:20 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je mag wel mee naar de studio hoor, genoeg drank daar.
Moet je wel NU mee, kan ik je gelijk het tunneltje laten zien, ik vertrek over 5 minuten.
welke kroeg is dat??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:04 schreef Charisma het volgende:
[..]
ik ga nu de kroeg in tegenover RATMEN, kom je ook Becky??? wordt gezelli
watjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:17 schreef 2Mini het volgende:
Ik voel me oud.. jullie gaan te snel voor mij
Komt omdat we traag van start zijn gegaan hehe maar we zijn nu een actief en druk topicreeksquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:02 schreef Atreidez het volgende:
Alweer een nieuwe, maar voor een stad als Den Haag lopen we nog best achter qua aantal
Zou wel redelijk weer worden geloof ik, ik ga ook de fiets maar weer afstoffen.. Nog rendabel ook met die brandstofprijzen
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:14 schreef becky27 het volgende:
tuurlijk hebben we de beste OP van allemaal, ik heb niet zo veel met het ADO stadion maar toch!
en waarom ik me verveel....tja, ik zit lamlendig op de bank en kan niet slapen
ik zou gaan sporten maar dat ging niet door, tenminste ik heb afgehaakt dus de rest is wel sporten en borrelen. het is niet erg als ik om elf al kon slapen maar helaasquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]hoe komt het dat je geen plannen hebt
Mijn plan was om lamlendig op de bank te hangen en te gaan fokken
We kunnen onze woensdagavond - sportavond weer in het leven roepen!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:02 schreef Atreidez het volgende:
Zou wel redelijk weer worden geloof ik, ik ga ook de fiets maar weer afstoffen..
Ja! Koffie, die heb ik ook nodig ... die fles rose was best lekker, maar niet met zo weinig slaap ...quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:12 schreef jna het volgende:
Ik heb donderdag nog je filmpje van Haagse Sjonnie laten zien op m'n stage A_A. Sindsdien vliegen de zinnen als "Met je bloedkop" en "Halve Tamme" je om de oren op kantoor
Ik zal voor je biddenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik kom er dus echt net pas achter dat ik straks om 1600 een verjaardag heb van me nichtje van 10dat betekent dus meer dan 20 schreeuwende en blije rondrennende ongeleide projectielen
Dat word me een feestje
![]()
Ik heb veel rare dingen meegemaakt, maar dat nog nooit ... leg uit ?!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:45 schreef Addict89 het volgende:
4 uur lang lunchen in een te warm restaurant met een klote band die op 1 meter afstand irritante riedeltjes staat af te spelen en dan niet kunnen drinken
Feestje van de vrouw van mn opa. Iedereen dacht dat het een soort lopend buffet zou zijn, maar het bleek een uitgebreide lunch te zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:00 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb veel rare dingen meegemaakt, maar dat nog nooit ... leg uit ?!
Heb je van die kleine beentjes danquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:44 schreef Chiquitina het volgende:het is hier stil vanavond...
A_A het is 6 januari trouwens![]()
Ik ga men nieuwe broeken maar is korter maken...
jah korte beentjesquote:
Kleine meisjes (in lengte dan)quote:Op zondag 9 maart 2008 10:37 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
jah korte beentjesik ben maar 1m64
Goeiemorgen
Ik ben ook niet zo lang.. maar dat had je al door neem ik aanquote:Op zondag 9 maart 2008 10:37 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
jah korte beentjesik ben maar 1m64
Goeiemorgen
Maaaaaaaaaaar, de grote vraag, ben je langer dan Chiq?!quote:Op zondag 9 maart 2008 11:14 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo lang.. maar dat had je al door neem ik aan
Morge!
Een centimeter maarquote:Op zondag 9 maart 2008 11:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaar, de grote vraag, ben je langer dan Chiq?!
1m82quote:
Anders had ik je ukkie kunnen noemenquote:
Dat doe ik wel dan, ik ben 1m96.quote:
Sorry broekkie!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:29 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Anders had ik je ukkie kunnen noemen.
Als jij naar de meet komt, mag je alleen maar zittenquote:Op zondag 9 maart 2008 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doe ik wel dan, ik ben 1m96.
@RATMEN: Ukkie!
Prima, ik hou er wel van om bediend te worden...quote:Op zondag 9 maart 2008 15:45 schreef RATMEN het volgende:
Als jij naar de meet komt, mag je alleen maar zitten.
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima, ik hou er wel van om bediend te worden...
Gaat lekker in Den Haag laatste tijdquote:
Hagenaar neergestoken na begroeting
Uitgegeven: 9 maart 2008 15:54
AMSTERDAM - Een schijnbaar onschuldige begroeting door een 49-jarige man uit Den Haag leidde er zaterdag toe dat hij diverse keren in zijn hoofd en nek werd gestoken. De politie heeft de dader opgepakt. Het slachtoffer zegt hem niet te kennen.
De Hagenaar wilde omstreeks 13.50 uur een restaurant aan de Groenteweg in zijn woonplaats binnenlopen. Uit vriendelijkheid begroette hij voordat hij naar binnenging een voor hem onbekende man, een 36-jarige plaatsgenoot.
In reactie op de groet bracht deze man het slachtoffer voor de deur op straat enkele steken toe, meldt de politie. Het slachtoffer vluchtte het restaurant in, maar zijn belager achtervolgde hem en haalde daar nogmaals uit met zijn mes.
Omstanders wisten het slachtoffer en zijn belager uit elkaar te halen. De dader rende het restaurant uit, maar de politie wist hem korte tijd later op de Heemstraat aan te houden. Het is nog onduidelijk wat de man bezielde.
Ach, wat ik mis in de lengte compenseer ik weer in de breedtequote:Op zondag 9 maart 2008 13:20 schreef RATMEN het volgende:! Allemaal mini mensjes hier. Dat wordt dan bowlen op een kinderbaan, als we gaan bowlen
.
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doe ik wel dan, ik ben 1m96.
@RATMEN: Ukkie!
Je bent niet breed, je bent gewoon te kort voor je gewicht!quote:Op zondag 9 maart 2008 16:35 schreef m@x het volgende:
Ach, wat ik mis in de lengte compenseer ik weer in de breedte
Tis RATMEN niet RATMANquote:Op zondag 9 maart 2008 17:42 schreef Charisma het volgende:
meld 1.73cm![]()
gosh - ik ben brak , had gisteren een bruiloft..maar goed zo even bij de iitaliaan om de hoek pizza happen![]()
RATMAN, heb je nog gemaild ???
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tis RATMEN niet RATMAN. Ik leg nog wel uit, waarom
.
CPC is gecancelled (volgens mij) omdat politie weer gaat staken..quote:Op zondag 9 maart 2008 18:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik weet waarom
![]()
ik ga NIET de CPC lopen denkik... heb nog geen startbewijs, maar ik twijfel nogsteeds
enne 176
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:16 schreef 2Mini het volgende:
[..]
CPC is gecancelled (volgens mij) omdat politie weer gaat staken..
Bronquote:Vertrouwen ondanks politieacties
De organisatie van de Fortis City Pier City-Loop rekent erop dat de 34ste editie aanstaande zaterdag 15 maart gewoon door kan gaan, ondanks de dreiging van politieacties.
,,We onderhouden een goed contact met de politie, ook in deze roerige periode. Op dinsdag 11 maart is in de namiddag een overleg afgesproken. Dan maakt de politie naar alle waarschijnlijkheid duidelijk of zij actieplannen in gedachten heeft, en zo ja welke dat dan zijn. Op basis van wederzijds respect en begrip, heb ik goede hoop dat we samen tot een oplossing kunnen komen. We hebben immers al vaker constructief overleg gevoerd’’, aldus directeur Mario Kadiks.
Afgelopen weekeinde moesten drie voetbalduels in de eredivisie worden uitgesteld wegens staking van politie. De politiebonden besloten tot deze actie omdat de cao-onderhandelingen met minister Ter Horst (binnenlandse zaken) nog niet hebben geleid tot een nieuw akkoord.
Ik miste je alquote:Op zondag 9 maart 2008 21:51 schreef becky27 het volgende:
goedenavond............ik ben al een hele dag brak!
druk geweest, gister gewinkeld, gegeten bij de living room, daarna oudenplatenfeest in Delft gehad, veel te laat thuis en vandaag geboard, het ging weer lekker!!quote:
Heb je in Zoetermeer geboard? Ik vind daar echt helemaal niets leuks aan ...quote:Op zondag 9 maart 2008 22:03 schreef becky27 het volgende:
[..]
druk geweest, gister gewinkeld, gegeten bij de living room, daarna oudenplatenfeest in Delft gehad, veel te laat thuis en vandaag geboard, het ging weer lekker!!
Ik heb al een sportschool , toevallig gister gevraagd naar mijn opzegdatum omdat ik dus naar Sportcity wil (vanwege dat mijn werk het betaald vooralquote:Op zondag 9 maart 2008 20:32 schreef Chiquitina het volgende:
Ik moet ook maar weer eens gaan sportenheb al 4 maand bijna niets meer gedaan behalve verhuizen dan...
Eerst maar is een sportschool ofzow zoeken...
Ik zit de komende 11 maanden nog vast aan Kneets Gym.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb al een sportschool , toevallig gister gevraagd naar mijn opzegdatum omdat ik dus naar Sportcity wil (vanwege dat mijn werk het betaald vooral) . Eind dit jaar loopt mijn contract af en kan ik overstappen.
Zodra je een sportschool hebt gevonden gaan we elkaar motiveren/pushen om te gaan, goed Chiquitina?haha.
Ach, das waar ook, je gaat vrijdag al ... [JALOERS!!]quote:Op zondag 9 maart 2008 22:07 schreef becky27 het volgende:
nee in Rucphen, is ook niets aan maar wel effe lekker het gevoel weer te hebben voor ik vrijdag weg ga.
Ik heb in de week na pasen voorstellingen, dus dan kan ik weer nietquote:Op zondag 9 maart 2008 22:19 schreef becky27 het volgende:
jep ik weet het, anders wordt het na Pasen en dat is nog even weg
wat een drukte hebben we toch allemaal...quote:Op zondag 9 maart 2008 22:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb in de week na pasen voorstellingen, dus dan kan ik weer niet.
Er zijn momenten waarop ik me wel es afvraag waarom ik momenteel geen vriendin heb ... die momenten duren meestal maar even, want dan kijk ik in mijn agenda, of moet ik naar een volgende afspraak en dan heb ik het antwoordquote:Op zondag 9 maart 2008 22:52 schreef becky27 het volgende:
[..]
wat een drukte hebben we toch allemaal...
een van de redenen dat ik single ben, ik heb geen tijd voor relaties!quote:Op zondag 9 maart 2008 22:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Er zijn momenten waarop ik me wel es afvraag waarom ik momenteel geen vriendin heb ... die momenten duren meestal maar even, want dan kijk ik in mijn agenda, of moet ik naar een volgende afspraak en dan heb ik het antwoord.
Oktober alquote:
heb je ooit wel eens geen voorstellingen, of we doen gewoon de meet bij een van jou voorstellingen!quote:Op zondag 9 maart 2008 23:21 schreef RATMEN het volgende:
Ja, psies! En in oktober heb ik ook al voorstellingen, dus dat moeten we goed plannen dan!
Het is tot aan eind mei druk met voorstellingen en dan begint het in oktober weer. Al begreep ik van meerdere regisseurs dat er komende zomer ook een aantal dingen gepland staan, dus wie weet is de zomer ook snel volquote:Op zondag 9 maart 2008 23:28 schreef becky27 het volgende:
[..]
heb je ooit wel eens geen voorstellingen, of we doen gewoon de meet bij een van jou voorstellingen!
Das mss niet eens zo'n slecht idee, ik heb echt een onmogelijke agenda de komende wekenquote:
Tis nou niet dat ik er onderuit wil komenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:46 schreef m@x het volgende:
Ja dahag, zo makkelijk kom je er niet onderuit hoor
tot 18 december aan Health City .quote:Op zondag 9 maart 2008 22:12 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik zit de komende 11 maanden nog vast aan Kneets Gym.
Jij?
quote:
Ah, een elite meet met een beperkt aantal genodigden...quote:Op maandag 10 maart 2008 00:58 schreef RATMEN het volgende:
Het gaat uiteindelijk om de meet. Als a_a of ookgek wel eerder kunnen, is het zonde om op mij te wachten.
First Class is me weer wat ver wegquote:Op maandag 10 maart 2008 09:03 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
Zeemonster ik zit nu aan First Class Sports te twijfelen. Is niet zo heel ver van Sport City Rijswijk eigenlijk. Deze week ga ik eens kijkenSport City is me toch wat te duur eigenlijk
ja ikquote:Op maandag 10 maart 2008 09:47 schreef Yoni het volgende:
Ik wil al maanden gaan zwemmen (fitness enzo is niet zo aan mij besteed), maar mijn motivatie is echt hopeloos. Heeft er niemand zin om mee te gaan banen zwemmen?
Health city is hier dan weer ver weg. Ik woon maar 3 km van men werk dus dat maakt het verschil niet...quote:Op maandag 10 maart 2008 09:40 schreef zeemonster het volgende:
[..]
First Class is me weer wat ver wegHealth city en Health Spa zitten hier bij mij om de hoek en Sportcity zit echt weer vlak bij mijn werk.
Joh we motiveren elkaar hier lol.
Ik ben ook al jaren van plan om te gaan zwemmen alleen komt het er nooit vanquote:Op maandag 10 maart 2008 09:47 schreef Yoni het volgende:
Ik wil al maanden gaan zwemmen (fitness enzo is niet zo aan mij besteed), maar mijn motivatie is echt hopeloos. Heeft er niemand zin om mee te gaan banen zwemmen?
hier nog zo een, ook in de Noordzee met lekker weer...quote:Op maandag 10 maart 2008 10:26 schreef Elegy het volgende:
Ik hou niet van zwemmen, tenzij het in een tropische zee is
Gaan we met z'n alle naar Curacao of Aruba.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:26 schreef Elegy het volgende:
Ik hou niet van zwemmen, tenzij het in een tropische zee is waar ik met een duikbril tussen het koraal kan zwemmen (luchtflessen zijn voor watjes)
ligt eraan wanneer je gaatquote:Op maandag 10 maart 2008 09:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja ik![]()
maar er is 1 probleem. Als ik in het zwembad ben komt het kind in me naar boven en ga ik lekker druk doen. En iemand heeft me vertelt dat ze zo iets niet op prijs stellen....
ik ook, hoe lang?quote:Op maandag 10 maart 2008 10:37 schreef jna het volgende:
[..]
Gaan we met z'n alle naar Curacao of Aruba.
Ik stem voor
DH tropisch eiland meetquote:Op maandag 10 maart 2008 10:37 schreef jna het volgende:
[..]
Gaan we met z'n alle naar Curacao of Aruba.
Ik stem voor
drieflietquote:Op maandag 10 maart 2008 11:06 schreef Elegy het volgende:
Of we gaan met z'n allen naar Tropicana of Duinrell ofzo
Was ik laatst nog geweest, vond ik weinig aan eigenlijk, veel te weinig keuze. Twee gewone, een stoombad en nog wat, maar dat was buiten werking.quote:
Eeeeehhhh, vergeet je schoenen niet!quote:Op maandag 10 maart 2008 11:16 schreef Atreidez het volgende:
Naar Aruba ga ik wel meeSinds die holloway zaak lijkt me dat een intrigerend eilandje..
Cheaptickets.nlquote:Op maandag 10 maart 2008 13:39 schreef ook_gek het volgende:
of we gaan naar new york lekker goedkoop nu
Ik heb 250 euro betaald voor een heel jaar.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:03 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
Zeemonster ik zit nu aan First Class Sports te twijfelen. Is niet zo heel ver van Sport City Rijswijk eigenlijk. Deze week ga ik eens kijkenSport City is me toch wat te duur eigenlijk
of je haalt haar telefoon van de trilstandquote:Op maandag 10 maart 2008 13:41 schreef 2Mini het volgende:
Ik stem voor Aruba.. ik heb daar een paar vrienden wonen
Maar als Becky begint te trillen, stop ik met de meet en bel ik me vrienden wel om te gaan varen ofzoiets
ik tril niet zomaar, ben ook niet allergisch voor het een en anderquote:Op maandag 10 maart 2008 13:41 schreef 2Mini het volgende:
Ik stem voor Aruba.. ik heb daar een paar vrienden wonen
Maar als Becky begint te trillen, stop ik met de meet en bel ik me vrienden wel om te gaan varen ofzoiets
ik laat jou trillen als ik de juiste plekjes stimulier bij jouquote:Op maandag 10 maart 2008 14:35 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik tril niet zomaar, ben ook niet allergisch voor het een en ander
is dat zo???quote:Op maandag 10 maart 2008 14:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik laat jou trillen als ik de juiste plekjes stimulier bij jou
Bij vrouwen is dat anders, die zijn op die leeftijd net zo erg als jongens in de puberteitquote:Op maandag 10 maart 2008 14:53 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik ben inmiddels 29, niet echt een puber meer hoor!
een visje met weerhaken die je urinebuis inzwemt moet kunnen toch?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:56 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb gisteren op discovery ofzo een of ander programma gezien genaamd Eaten Alive over parasieten....en elke drang die ik had om af te reizen naar een warm tropisch land is spontaan verdwenen
Maar ik haal dan ook wel het jonge meisje in je naar bovenquote:Op maandag 10 maart 2008 14:53 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik ben inmiddels 29, niet echt een puber meer hoor!
Je hebt helemaal gelijk! Ik ben net zo erg als puberende jongens (and I love it) en ik blijf eeuwig 29....quote:Op maandag 10 maart 2008 15:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Bij vrouwen is dat anders, die zijn op die leeftijd net zo erg als jongens in de puberteiten vrouwen blijven altijd 29, dat weet je toch
![]()
*verdergaat met dagdromen over al die leuke vrouwelijke collega's hier op de werkvloer*
Wow ik zie net in je fotoboek dat je een mooie meid bent en nog van de sneeuw houd ookquote:Op maandag 10 maart 2008 15:10 schreef becky27 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! Ik ben net zo erg als puberende jongens (and I love it) en ik blijf eeuwig 29....
succes met dromen over je vrouwelijke collega's
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:10 schreef becky27 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! Ik ben net zo erg als puberende jongens (and I love it) en ik blijf eeuwig 29....
succes met dromen over je vrouwelijke collega's
Nee helaasquote:
heb je geen paraplu?? Zo erg is het nou toch ook weer niet, het zonnetje scheen net nog heeeeeel even door mijn raam heen.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:34 schreef Addict89 het volgende:
Wat een kutweer zegMaar de bus genomen naar het station (5 min lopen ofzo).
Ik was al de deur uit en had geen zin om weer terug te gaan (trein halen enzo), en ik loop met een laptop waarvan ik liever niet heb dat ie doorweekt isquote:Op maandag 10 maart 2008 16:03 schreef becky27 het volgende:
[..]
heb je geen paraplu?? Zo erg is het nou toch ook weer niet, het zonnetje scheen net nog heeeeeel even door mijn raam heen.
mee eensch.....maar die arme laptopquote:Op maandag 10 maart 2008 16:06 schreef Elegy het volgende:
Paraplu? Echte kerels worden gewoon nat, die zijn niet van suiker
Plastic tasje eromheen, klaarquote:
je kan op een samsonite koffer dansen!!quote:Op maandag 10 maart 2008 16:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Plastic tasje eromheen, klaarOf een Samsonite koffer natuurlijk, die dingen zijn volgens mij zelfs tegen een nucleaire explosie bestand
Die had ik allebei niet bij mequote:Op maandag 10 maart 2008 16:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Plastic tasje eromheen, klaarOf een Samsonite koffer natuurlijk, die dingen zijn volgens mij zelfs tegen een nucleaire explosie bestand
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 10 maart 2008 16:30 schreef becky27 het volgende:
[..]
je kan op een samsonite koffer dansen!!
Da's nou spijtigquote:
er is maar 1 goede boardwinkel en die is ergens in scheveningenquote:Op maandag 10 maart 2008 16:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen
[..]
Da's nou spijtig
Ohja, waar in Den Haag is er wintersportkleding uitverkoop? Ik moet namelijk nog goggles halen (het liefste twee, één voor de zon en één als het slecht weer is) en handschoenen. Een skibroek en jas heb ik al.
Dit jaar snowboarden, ben benieuwd!
Ah, die weet ik wel te vindenquote:Op maandag 10 maart 2008 16:40 schreef becky27 het volgende:
[..]
er is maar 1 goede boardwinkel en die is ergens in scheveningen
http://www.skihut.nl/
dat kunnen ze zeker.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:55 schreef Elegy het volgende:
Ach zoveel heb ik niet nodig, vooral de brillen vind ik belangrijk en als ze daar een beetje goed advies kunnen geven is dat wel prettig
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wow ik zie net in je fotoboek dat je een mooie meid bent en nog van de sneeuw houd ook![]()
ja nu ben ik dus verliefd
Ik ga in mei, dus als we het goed plannen, dan ben ik er alquote:Op maandag 10 maart 2008 13:39 schreef ook_gek het volgende:
of we gaan naar new york lekker goedkoop nu
kunnen we allemaal bij jou op de hotelkamer dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:10 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik ga in mei, dus als we het goed plannen, dan ben ik er al.
gezellig!!quote:Op maandag 10 maart 2008 21:30 schreef jna het volgende:
[..]
kunnen we allemaal bij jou op de hotelkamer dan?
Alleen de mensen onder de 1m60quote:Op maandag 10 maart 2008 21:30 schreef jna het volgende:
[..]
kunnen we allemaal bij jou op de hotelkamer dan?
Admiraal_anaal is maar 21 centimeter. Met zo'n nick en die lengte moeten jullie het wel gezellig krijgen met z'n tweetjes op die hotelkamer!quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Admiraal_anaal is maar 21 centimeter. Met zo'n nick en die lengte moeten jullie het wel gezellig krijgen met z'n tweetjes op die hotelkamer!
[..]
Admiraal_anaal is maar 21 centimeter. Met zo'n nick en die lengte moeten jullie het wel gezellig krijgen met z'n tweetjes op die hotelkamer!
hilarisch!quote:Op maandag 10 maart 2008 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
quote:
Ik reis momenteel voor een klant die onbereikbaar is per auto met de trein. Ik ben drie dagen bezig en ik verlang terug naar de filequote:Op dinsdag 11 maart 2008 05:39 schreef Elegy het volgende:
Hoi!
Zo, ontbijten, douchen, aankleden en dan hop, de file in
onbereikbaar met de de auto? Ameland of zo?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:56 schreef XL het volgende:
[..]
Ik reis momenteel voor een klant die onbereikbaar is per auto met de trein. Ik ben drie dagen bezig en ik verlang terug naar de file![]()
Wat een drama.....
Amsterdam Zuid-Oost. Dat wil je niet vanuit Den Haag.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:59 schreef becky27 het volgende:
[..]
onbereikbaar met de de auto? Ameland of zo?
A4 is een drama iddquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:04 schreef XL het volgende:
[..]
Amsterdam Zuid-Oost. Dat wil je niet vanuit Den Haag.
Bovendien kun je hier niet parkeren.
ik moet morgen naar Ede, das met de auto drama en vanuit Den Haag centraal een rechtstreekse trein, en ik zit 1e klas dus ik vermaak me wel..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
A4 is een drama idd
Maar in de trein kan je wel lekker wat lezen, uitslapen of gamen toch?
Dat is wel relaxt, eersteklasquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:17 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik moet morgen naar Ede, das met de auto drama en vanuit Den Haag centraal een rechtstreekse trein, en ik zit 1e klas dus ik vermaak me wel..
Ik wil mijn volgende opdracht ook gewoon in mijn woonplaats! Kan ik lekker op de fiets als het weer mooi weer wordtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:18 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
Dan ben ik toch blij met mijn 10 minuutjes fietsen als ik de fileverhalen zo hoor...
Ambtenaar he, dan mag je niet met de autoquote:
Gewoon, één bericht quoten, copy, terug naar de lijst, het volgende bericht quoten en dan paste de andere. En je quote tags natuurlijk wel met [.quote] en [/quote] beginnen en eindigenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:33 schreef becky27 het volgende:
grrr hoe doe je dat,. dubbel quoten??
Ik wil mijn volgende opdracht ook gewoon in mijn woonplaats! Kan ik lekker op de fiets als het weer mooi weer wordtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:33 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ambtenaar he, dan mag je niet met de auto
beginnen en eindigenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gewoon, één bericht quoten, copy, terug naar de lijst, het volgende bericht quoten en dan paste de andere. En je quote tags natuurlijk wel met [.quote] en
nu is het 600 meter lopen, alleen de laan van NOI ligt open, werd er vanochtend gewoon sjacho van omdat ik bij de stomerij moest zijn en ik helemaal om moest lopenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:57 schreef Charisma het volgende:
[..]
Ik wil mijn volgende opdracht ook gewoon in mijn woonplaats! Kan ik lekker op de fiets als het weer mooi weer wordt
Volgens mij gaat het dubbelquoten nog steeds niet helemaal lekkerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:18 schreef becky27 het volgende:
beide, voor een vergadering zou het nog wel kunnen maar woon-werkverkeer mogen alleen de hoge heren en dames met een auto en de rest mag lekker met de trein.
Lekker danquote:DEN HAAG - Een groep van ongeveer tweehonderd illegale vreemdelingen teistert de regio Den Haag met diefstallen, berovingen en mishandelingen.
"Deze groep vormt een ware plaag", zegt Rob Panka dinsdag in de Korpskrant van de politie Haaglanden. Hij is bij dat korps coördinator van het Team Veelplegers.
De vreemdelingen weigeren hun identiteit bekend te maken, waardoor ze niet kunnen worden uitgezet. Ook komen ze door hun illegale status niet in aanmerking voor hulpprogramma's of plaatsing in een inrichting voor veelplegers.
"Omdat ze illegaal zijn, zou de rechter ze tot maximaal zes maanden cel kunnen veroordelen. Maar de rechtbank legt zelden een straf op. Die lui blijven dus gewoon op straat rondlopen en overlast veroorzaken."
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Lekker dan
*kloofbijl maar achter de deur neerzet*
De vraag is, wélke grens?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:18 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Eigenlijk ongelovelijk dat ze niet gewoon met een grote schop de grens worden overgezet.
Lang leve de bureaucratie.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
De vraag is, wélke grens?
Ik zou zeggen: in een lekke boot de Noordzee op
Ik werk drie dagen per week , maar zo luxe als het lijkt is het niet hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 22:48 schreef becky27 het volgende:
ja hoor zeemonster, nog meer weekend!?!?
Dan huren we een paar Duitsers met MG-42'squote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:06 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
Nee, niet doen hoor. Straks spoelen ze allemaal op het mooie strand aan.
Dat hebben wij weer op een andere manier, mensen die bij ons weggaan blijven altijd een beetje in hetzelfde werkgebied hangen en daardoor kom je ze altijd weer tegen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:28 schreef becky27 het volgende:
ik heb het wel met vrienden over mijn werk, maar das wat anders, ik woon lekker dichtbij mijn werk en kom bijna nooit collega's tegen. daarnaast zit ik in een vrij specifiek opleidingsgebied en kom via mijn werk veel oude bekenden tegen, das dan ook weer leuk!
het lijkt me zo lekker om daar in rond gereden te wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:56 schreef Elegy het volgende:
Had ik maar het geld om een Maybach te kopen... niet dat ik die dan zou aanschaffen, maar ik kan het geld goed gebruiken
check het K&W forum, daar zitten wel wat mensen die dat wetenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:27 schreef Chiquitina het volgende:
Kent er hier iemand wat van de nederlandse wetgeving omtrent geisers?
Door een ongelukje in een ander appartement in de blok hier, hebben ze mij verteld dat een keukengeiser altijd 2 punten naar buiten moet hebben, eentje om lucht binnen te halen en eentje om CO weer buiten te blazen.
Weet er iemand hier of dit verplicht is of niet?
Thanksquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:35 schreef becky27 het volgende:
[..]
check het K&W forum, daar zitten wel wat mensen die dat weten
werkelijk waar geen ideequote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die weet wat er op prins hendrikplein aan de hand was vanmiddag rond 2 uur? Overal kwam politie vandaan ineens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |