Dat is wel relaxt, eersteklasquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:17 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik moet morgen naar Ede, das met de auto drama en vanuit Den Haag centraal een rechtstreekse trein, en ik zit 1e klas dus ik vermaak me wel..
Ik wil mijn volgende opdracht ook gewoon in mijn woonplaats! Kan ik lekker op de fiets als het weer mooi weer wordtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:18 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
Dan ben ik toch blij met mijn 10 minuutjes fietsen als ik de fileverhalen zo hoor...
Ambtenaar he, dan mag je niet met de autoquote:
Gewoon, één bericht quoten, copy, terug naar de lijst, het volgende bericht quoten en dan paste de andere. En je quote tags natuurlijk wel met [.quote] en [/quote] beginnen en eindigenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:33 schreef becky27 het volgende:
grrr hoe doe je dat,. dubbel quoten??
Ik wil mijn volgende opdracht ook gewoon in mijn woonplaats! Kan ik lekker op de fiets als het weer mooi weer wordtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:33 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ambtenaar he, dan mag je niet met de auto
beginnen en eindigenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gewoon, één bericht quoten, copy, terug naar de lijst, het volgende bericht quoten en dan paste de andere. En je quote tags natuurlijk wel met [.quote] en
nu is het 600 meter lopen, alleen de laan van NOI ligt open, werd er vanochtend gewoon sjacho van omdat ik bij de stomerij moest zijn en ik helemaal om moest lopenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:57 schreef Charisma het volgende:
[..]
Ik wil mijn volgende opdracht ook gewoon in mijn woonplaats! Kan ik lekker op de fiets als het weer mooi weer wordt
Volgens mij gaat het dubbelquoten nog steeds niet helemaal lekkerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:18 schreef becky27 het volgende:
beide, voor een vergadering zou het nog wel kunnen maar woon-werkverkeer mogen alleen de hoge heren en dames met een auto en de rest mag lekker met de trein.
Lekker danquote:DEN HAAG - Een groep van ongeveer tweehonderd illegale vreemdelingen teistert de regio Den Haag met diefstallen, berovingen en mishandelingen.
"Deze groep vormt een ware plaag", zegt Rob Panka dinsdag in de Korpskrant van de politie Haaglanden. Hij is bij dat korps coördinator van het Team Veelplegers.
De vreemdelingen weigeren hun identiteit bekend te maken, waardoor ze niet kunnen worden uitgezet. Ook komen ze door hun illegale status niet in aanmerking voor hulpprogramma's of plaatsing in een inrichting voor veelplegers.
"Omdat ze illegaal zijn, zou de rechter ze tot maximaal zes maanden cel kunnen veroordelen. Maar de rechtbank legt zelden een straf op. Die lui blijven dus gewoon op straat rondlopen en overlast veroorzaken."
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Lekker dan
*kloofbijl maar achter de deur neerzet*
De vraag is, wélke grens?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:18 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Eigenlijk ongelovelijk dat ze niet gewoon met een grote schop de grens worden overgezet.
Lang leve de bureaucratie.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
De vraag is, wélke grens?
Ik zou zeggen: in een lekke boot de Noordzee op
Ik werk drie dagen per week , maar zo luxe als het lijkt is het niet hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 22:48 schreef becky27 het volgende:
ja hoor zeemonster, nog meer weekend!?!?
Dan huren we een paar Duitsers met MG-42'squote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:06 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
Nee, niet doen hoor. Straks spoelen ze allemaal op het mooie strand aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |