gezellig!!quote:Op maandag 10 maart 2008 21:30 schreef jna het volgende:
[..]
kunnen we allemaal bij jou op de hotelkamer dan?
Alleen de mensen onder de 1m60quote:Op maandag 10 maart 2008 21:30 schreef jna het volgende:
[..]
kunnen we allemaal bij jou op de hotelkamer dan?
Admiraal_anaal is maar 21 centimeter. Met zo'n nick en die lengte moeten jullie het wel gezellig krijgen met z'n tweetjes op die hotelkamer!quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Admiraal_anaal is maar 21 centimeter. Met zo'n nick en die lengte moeten jullie het wel gezellig krijgen met z'n tweetjes op die hotelkamer!
[..]
Admiraal_anaal is maar 21 centimeter. Met zo'n nick en die lengte moeten jullie het wel gezellig krijgen met z'n tweetjes op die hotelkamer!
hilarisch!quote:Op maandag 10 maart 2008 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
quote:
Ik reis momenteel voor een klant die onbereikbaar is per auto met de trein. Ik ben drie dagen bezig en ik verlang terug naar de filequote:Op dinsdag 11 maart 2008 05:39 schreef Elegy het volgende:
Hoi!
Zo, ontbijten, douchen, aankleden en dan hop, de file in
onbereikbaar met de de auto? Ameland of zo?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:56 schreef XL het volgende:
[..]
Ik reis momenteel voor een klant die onbereikbaar is per auto met de trein. Ik ben drie dagen bezig en ik verlang terug naar de file![]()
Wat een drama.....
Amsterdam Zuid-Oost. Dat wil je niet vanuit Den Haag.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:59 schreef becky27 het volgende:
[..]
onbereikbaar met de de auto? Ameland of zo?
A4 is een drama iddquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:04 schreef XL het volgende:
[..]
Amsterdam Zuid-Oost. Dat wil je niet vanuit Den Haag.
Bovendien kun je hier niet parkeren.
ik moet morgen naar Ede, das met de auto drama en vanuit Den Haag centraal een rechtstreekse trein, en ik zit 1e klas dus ik vermaak me wel..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
A4 is een drama idd
Maar in de trein kan je wel lekker wat lezen, uitslapen of gamen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |