Tis RATMEN niet RATMANquote:Op zondag 9 maart 2008 17:42 schreef Charisma het volgende:
meld 1.73cm![]()
gosh - ik ben brak , had gisteren een bruiloft..maar goed zo even bij de iitaliaan om de hoek pizza happen![]()
RATMAN, heb je nog gemaild ???
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tis RATMEN niet RATMAN. Ik leg nog wel uit, waarom
.
CPC is gecancelled (volgens mij) omdat politie weer gaat staken..quote:Op zondag 9 maart 2008 18:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik weet waarom
![]()
ik ga NIET de CPC lopen denkik... heb nog geen startbewijs, maar ik twijfel nogsteeds
enne 176
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:16 schreef 2Mini het volgende:
[..]
CPC is gecancelled (volgens mij) omdat politie weer gaat staken..
Bronquote:Vertrouwen ondanks politieacties
De organisatie van de Fortis City Pier City-Loop rekent erop dat de 34ste editie aanstaande zaterdag 15 maart gewoon door kan gaan, ondanks de dreiging van politieacties.
,,We onderhouden een goed contact met de politie, ook in deze roerige periode. Op dinsdag 11 maart is in de namiddag een overleg afgesproken. Dan maakt de politie naar alle waarschijnlijkheid duidelijk of zij actieplannen in gedachten heeft, en zo ja welke dat dan zijn. Op basis van wederzijds respect en begrip, heb ik goede hoop dat we samen tot een oplossing kunnen komen. We hebben immers al vaker constructief overleg gevoerd’’, aldus directeur Mario Kadiks.
Afgelopen weekeinde moesten drie voetbalduels in de eredivisie worden uitgesteld wegens staking van politie. De politiebonden besloten tot deze actie omdat de cao-onderhandelingen met minister Ter Horst (binnenlandse zaken) nog niet hebben geleid tot een nieuw akkoord.
Ik miste je alquote:Op zondag 9 maart 2008 21:51 schreef becky27 het volgende:
goedenavond............ik ben al een hele dag brak!
druk geweest, gister gewinkeld, gegeten bij de living room, daarna oudenplatenfeest in Delft gehad, veel te laat thuis en vandaag geboard, het ging weer lekker!!quote:
Heb je in Zoetermeer geboard? Ik vind daar echt helemaal niets leuks aan ...quote:Op zondag 9 maart 2008 22:03 schreef becky27 het volgende:
[..]
druk geweest, gister gewinkeld, gegeten bij de living room, daarna oudenplatenfeest in Delft gehad, veel te laat thuis en vandaag geboard, het ging weer lekker!!
Ik heb al een sportschool , toevallig gister gevraagd naar mijn opzegdatum omdat ik dus naar Sportcity wil (vanwege dat mijn werk het betaald vooralquote:Op zondag 9 maart 2008 20:32 schreef Chiquitina het volgende:
Ik moet ook maar weer eens gaan sportenheb al 4 maand bijna niets meer gedaan behalve verhuizen dan...
Eerst maar is een sportschool ofzow zoeken...
Ik zit de komende 11 maanden nog vast aan Kneets Gym.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb al een sportschool , toevallig gister gevraagd naar mijn opzegdatum omdat ik dus naar Sportcity wil (vanwege dat mijn werk het betaald vooral) . Eind dit jaar loopt mijn contract af en kan ik overstappen.
Zodra je een sportschool hebt gevonden gaan we elkaar motiveren/pushen om te gaan, goed Chiquitina?haha.
Ach, das waar ook, je gaat vrijdag al ... [JALOERS!!]quote:Op zondag 9 maart 2008 22:07 schreef becky27 het volgende:
nee in Rucphen, is ook niets aan maar wel effe lekker het gevoel weer te hebben voor ik vrijdag weg ga.
Ik heb in de week na pasen voorstellingen, dus dan kan ik weer nietquote:Op zondag 9 maart 2008 22:19 schreef becky27 het volgende:
jep ik weet het, anders wordt het na Pasen en dat is nog even weg
wat een drukte hebben we toch allemaal...quote:Op zondag 9 maart 2008 22:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb in de week na pasen voorstellingen, dus dan kan ik weer niet.
Er zijn momenten waarop ik me wel es afvraag waarom ik momenteel geen vriendin heb ... die momenten duren meestal maar even, want dan kijk ik in mijn agenda, of moet ik naar een volgende afspraak en dan heb ik het antwoordquote:Op zondag 9 maart 2008 22:52 schreef becky27 het volgende:
[..]
wat een drukte hebben we toch allemaal...
een van de redenen dat ik single ben, ik heb geen tijd voor relaties!quote:Op zondag 9 maart 2008 22:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Er zijn momenten waarop ik me wel es afvraag waarom ik momenteel geen vriendin heb ... die momenten duren meestal maar even, want dan kijk ik in mijn agenda, of moet ik naar een volgende afspraak en dan heb ik het antwoord.
Oktober alquote:
heb je ooit wel eens geen voorstellingen, of we doen gewoon de meet bij een van jou voorstellingen!quote:Op zondag 9 maart 2008 23:21 schreef RATMEN het volgende:
Ja, psies! En in oktober heb ik ook al voorstellingen, dus dat moeten we goed plannen dan!
Het is tot aan eind mei druk met voorstellingen en dan begint het in oktober weer. Al begreep ik van meerdere regisseurs dat er komende zomer ook een aantal dingen gepland staan, dus wie weet is de zomer ook snel volquote:Op zondag 9 maart 2008 23:28 schreef becky27 het volgende:
[..]
heb je ooit wel eens geen voorstellingen, of we doen gewoon de meet bij een van jou voorstellingen!
Das mss niet eens zo'n slecht idee, ik heb echt een onmogelijke agenda de komende wekenquote:
Tis nou niet dat ik er onderuit wil komenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:46 schreef m@x het volgende:
Ja dahag, zo makkelijk kom je er niet onderuit hoor
tot 18 december aan Health City .quote:Op zondag 9 maart 2008 22:12 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik zit de komende 11 maanden nog vast aan Kneets Gym.
Jij?
quote:
Ah, een elite meet met een beperkt aantal genodigden...quote:Op maandag 10 maart 2008 00:58 schreef RATMEN het volgende:
Het gaat uiteindelijk om de meet. Als a_a of ookgek wel eerder kunnen, is het zonde om op mij te wachten.
First Class is me weer wat ver wegquote:Op maandag 10 maart 2008 09:03 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
Zeemonster ik zit nu aan First Class Sports te twijfelen. Is niet zo heel ver van Sport City Rijswijk eigenlijk. Deze week ga ik eens kijkenSport City is me toch wat te duur eigenlijk
ja ikquote:Op maandag 10 maart 2008 09:47 schreef Yoni het volgende:
Ik wil al maanden gaan zwemmen (fitness enzo is niet zo aan mij besteed), maar mijn motivatie is echt hopeloos. Heeft er niemand zin om mee te gaan banen zwemmen?
Health city is hier dan weer ver weg. Ik woon maar 3 km van men werk dus dat maakt het verschil niet...quote:Op maandag 10 maart 2008 09:40 schreef zeemonster het volgende:
[..]
First Class is me weer wat ver wegHealth city en Health Spa zitten hier bij mij om de hoek en Sportcity zit echt weer vlak bij mijn werk.
Joh we motiveren elkaar hier lol.
Ik ben ook al jaren van plan om te gaan zwemmen alleen komt het er nooit vanquote:Op maandag 10 maart 2008 09:47 schreef Yoni het volgende:
Ik wil al maanden gaan zwemmen (fitness enzo is niet zo aan mij besteed), maar mijn motivatie is echt hopeloos. Heeft er niemand zin om mee te gaan banen zwemmen?
hier nog zo een, ook in de Noordzee met lekker weer...quote:Op maandag 10 maart 2008 10:26 schreef Elegy het volgende:
Ik hou niet van zwemmen, tenzij het in een tropische zee is
Gaan we met z'n alle naar Curacao of Aruba.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:26 schreef Elegy het volgende:
Ik hou niet van zwemmen, tenzij het in een tropische zee is waar ik met een duikbril tussen het koraal kan zwemmen (luchtflessen zijn voor watjes)
ligt eraan wanneer je gaatquote:Op maandag 10 maart 2008 09:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja ik![]()
maar er is 1 probleem. Als ik in het zwembad ben komt het kind in me naar boven en ga ik lekker druk doen. En iemand heeft me vertelt dat ze zo iets niet op prijs stellen....
ik ook, hoe lang?quote:Op maandag 10 maart 2008 10:37 schreef jna het volgende:
[..]
Gaan we met z'n alle naar Curacao of Aruba.
Ik stem voor
DH tropisch eiland meetquote:Op maandag 10 maart 2008 10:37 schreef jna het volgende:
[..]
Gaan we met z'n alle naar Curacao of Aruba.
Ik stem voor
drieflietquote:Op maandag 10 maart 2008 11:06 schreef Elegy het volgende:
Of we gaan met z'n allen naar Tropicana of Duinrell ofzo
Was ik laatst nog geweest, vond ik weinig aan eigenlijk, veel te weinig keuze. Twee gewone, een stoombad en nog wat, maar dat was buiten werking.quote:
Eeeeehhhh, vergeet je schoenen niet!quote:Op maandag 10 maart 2008 11:16 schreef Atreidez het volgende:
Naar Aruba ga ik wel meeSinds die holloway zaak lijkt me dat een intrigerend eilandje..
Cheaptickets.nlquote:Op maandag 10 maart 2008 13:39 schreef ook_gek het volgende:
of we gaan naar new york lekker goedkoop nu
Ik heb 250 euro betaald voor een heel jaar.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:03 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
Zeemonster ik zit nu aan First Class Sports te twijfelen. Is niet zo heel ver van Sport City Rijswijk eigenlijk. Deze week ga ik eens kijkenSport City is me toch wat te duur eigenlijk
of je haalt haar telefoon van de trilstandquote:Op maandag 10 maart 2008 13:41 schreef 2Mini het volgende:
Ik stem voor Aruba.. ik heb daar een paar vrienden wonen
Maar als Becky begint te trillen, stop ik met de meet en bel ik me vrienden wel om te gaan varen ofzoiets
ik tril niet zomaar, ben ook niet allergisch voor het een en anderquote:Op maandag 10 maart 2008 13:41 schreef 2Mini het volgende:
Ik stem voor Aruba.. ik heb daar een paar vrienden wonen
Maar als Becky begint te trillen, stop ik met de meet en bel ik me vrienden wel om te gaan varen ofzoiets
ik laat jou trillen als ik de juiste plekjes stimulier bij jouquote:Op maandag 10 maart 2008 14:35 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik tril niet zomaar, ben ook niet allergisch voor het een en ander
is dat zo???quote:Op maandag 10 maart 2008 14:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik laat jou trillen als ik de juiste plekjes stimulier bij jou
Bij vrouwen is dat anders, die zijn op die leeftijd net zo erg als jongens in de puberteitquote:Op maandag 10 maart 2008 14:53 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik ben inmiddels 29, niet echt een puber meer hoor!
een visje met weerhaken die je urinebuis inzwemt moet kunnen toch?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:56 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb gisteren op discovery ofzo een of ander programma gezien genaamd Eaten Alive over parasieten....en elke drang die ik had om af te reizen naar een warm tropisch land is spontaan verdwenen
Maar ik haal dan ook wel het jonge meisje in je naar bovenquote:Op maandag 10 maart 2008 14:53 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik ben inmiddels 29, niet echt een puber meer hoor!
Je hebt helemaal gelijk! Ik ben net zo erg als puberende jongens (and I love it) en ik blijf eeuwig 29....quote:Op maandag 10 maart 2008 15:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Bij vrouwen is dat anders, die zijn op die leeftijd net zo erg als jongens in de puberteiten vrouwen blijven altijd 29, dat weet je toch
![]()
*verdergaat met dagdromen over al die leuke vrouwelijke collega's hier op de werkvloer*
Wow ik zie net in je fotoboek dat je een mooie meid bent en nog van de sneeuw houd ookquote:Op maandag 10 maart 2008 15:10 schreef becky27 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! Ik ben net zo erg als puberende jongens (and I love it) en ik blijf eeuwig 29....
succes met dromen over je vrouwelijke collega's
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:10 schreef becky27 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! Ik ben net zo erg als puberende jongens (and I love it) en ik blijf eeuwig 29....
succes met dromen over je vrouwelijke collega's
Nee helaasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |