heb je ooit wel eens geen voorstellingen, of we doen gewoon de meet bij een van jou voorstellingen!quote:Op zondag 9 maart 2008 23:21 schreef RATMEN het volgende:
Ja, psies! En in oktober heb ik ook al voorstellingen, dus dat moeten we goed plannen dan!
Het is tot aan eind mei druk met voorstellingen en dan begint het in oktober weer. Al begreep ik van meerdere regisseurs dat er komende zomer ook een aantal dingen gepland staan, dus wie weet is de zomer ook snel volquote:Op zondag 9 maart 2008 23:28 schreef becky27 het volgende:
[..]
heb je ooit wel eens geen voorstellingen, of we doen gewoon de meet bij een van jou voorstellingen!
Das mss niet eens zo'n slecht idee, ik heb echt een onmogelijke agenda de komende wekenquote:
Tis nou niet dat ik er onderuit wil komenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:46 schreef m@x het volgende:
Ja dahag, zo makkelijk kom je er niet onderuit hoor
tot 18 december aan Health City .quote:Op zondag 9 maart 2008 22:12 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik zit de komende 11 maanden nog vast aan Kneets Gym.
Jij?
quote:
Ah, een elite meet met een beperkt aantal genodigden...quote:Op maandag 10 maart 2008 00:58 schreef RATMEN het volgende:
Het gaat uiteindelijk om de meet. Als a_a of ookgek wel eerder kunnen, is het zonde om op mij te wachten.
First Class is me weer wat ver wegquote:Op maandag 10 maart 2008 09:03 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
Zeemonster ik zit nu aan First Class Sports te twijfelen. Is niet zo heel ver van Sport City Rijswijk eigenlijk. Deze week ga ik eens kijkenSport City is me toch wat te duur eigenlijk
ja ikquote:Op maandag 10 maart 2008 09:47 schreef Yoni het volgende:
Ik wil al maanden gaan zwemmen (fitness enzo is niet zo aan mij besteed), maar mijn motivatie is echt hopeloos. Heeft er niemand zin om mee te gaan banen zwemmen?
Health city is hier dan weer ver weg. Ik woon maar 3 km van men werk dus dat maakt het verschil niet...quote:Op maandag 10 maart 2008 09:40 schreef zeemonster het volgende:
[..]
First Class is me weer wat ver wegHealth city en Health Spa zitten hier bij mij om de hoek en Sportcity zit echt weer vlak bij mijn werk.
Joh we motiveren elkaar hier lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |