Tis RATMEN niet RATMANquote:Op zondag 9 maart 2008 17:42 schreef Charisma het volgende:
meld 1.73cm![]()
gosh - ik ben brak , had gisteren een bruiloft..maar goed zo even bij de iitaliaan om de hoek pizza happen![]()
RATMAN, heb je nog gemaild ???
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tis RATMEN niet RATMAN. Ik leg nog wel uit, waarom
.
CPC is gecancelled (volgens mij) omdat politie weer gaat staken..quote:Op zondag 9 maart 2008 18:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik weet waarom
![]()
ik ga NIET de CPC lopen denkik... heb nog geen startbewijs, maar ik twijfel nogsteeds
enne 176
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:16 schreef 2Mini het volgende:
[..]
CPC is gecancelled (volgens mij) omdat politie weer gaat staken..
Bronquote:Vertrouwen ondanks politieacties
De organisatie van de Fortis City Pier City-Loop rekent erop dat de 34ste editie aanstaande zaterdag 15 maart gewoon door kan gaan, ondanks de dreiging van politieacties.
,,We onderhouden een goed contact met de politie, ook in deze roerige periode. Op dinsdag 11 maart is in de namiddag een overleg afgesproken. Dan maakt de politie naar alle waarschijnlijkheid duidelijk of zij actieplannen in gedachten heeft, en zo ja welke dat dan zijn. Op basis van wederzijds respect en begrip, heb ik goede hoop dat we samen tot een oplossing kunnen komen. We hebben immers al vaker constructief overleg gevoerd’’, aldus directeur Mario Kadiks.
Afgelopen weekeinde moesten drie voetbalduels in de eredivisie worden uitgesteld wegens staking van politie. De politiebonden besloten tot deze actie omdat de cao-onderhandelingen met minister Ter Horst (binnenlandse zaken) nog niet hebben geleid tot een nieuw akkoord.
Ik miste je alquote:Op zondag 9 maart 2008 21:51 schreef becky27 het volgende:
goedenavond............ik ben al een hele dag brak!
druk geweest, gister gewinkeld, gegeten bij de living room, daarna oudenplatenfeest in Delft gehad, veel te laat thuis en vandaag geboard, het ging weer lekker!!quote:
Heb je in Zoetermeer geboard? Ik vind daar echt helemaal niets leuks aan ...quote:Op zondag 9 maart 2008 22:03 schreef becky27 het volgende:
[..]
druk geweest, gister gewinkeld, gegeten bij de living room, daarna oudenplatenfeest in Delft gehad, veel te laat thuis en vandaag geboard, het ging weer lekker!!
Ik heb al een sportschool , toevallig gister gevraagd naar mijn opzegdatum omdat ik dus naar Sportcity wil (vanwege dat mijn werk het betaald vooralquote:Op zondag 9 maart 2008 20:32 schreef Chiquitina het volgende:
Ik moet ook maar weer eens gaan sportenheb al 4 maand bijna niets meer gedaan behalve verhuizen dan...
Eerst maar is een sportschool ofzow zoeken...
Ik zit de komende 11 maanden nog vast aan Kneets Gym.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb al een sportschool , toevallig gister gevraagd naar mijn opzegdatum omdat ik dus naar Sportcity wil (vanwege dat mijn werk het betaald vooral) . Eind dit jaar loopt mijn contract af en kan ik overstappen.
Zodra je een sportschool hebt gevonden gaan we elkaar motiveren/pushen om te gaan, goed Chiquitina?haha.
Ach, das waar ook, je gaat vrijdag al ... [JALOERS!!]quote:Op zondag 9 maart 2008 22:07 schreef becky27 het volgende:
nee in Rucphen, is ook niets aan maar wel effe lekker het gevoel weer te hebben voor ik vrijdag weg ga.
Ik heb in de week na pasen voorstellingen, dus dan kan ik weer nietquote:Op zondag 9 maart 2008 22:19 schreef becky27 het volgende:
jep ik weet het, anders wordt het na Pasen en dat is nog even weg
wat een drukte hebben we toch allemaal...quote:Op zondag 9 maart 2008 22:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb in de week na pasen voorstellingen, dus dan kan ik weer niet.
Er zijn momenten waarop ik me wel es afvraag waarom ik momenteel geen vriendin heb ... die momenten duren meestal maar even, want dan kijk ik in mijn agenda, of moet ik naar een volgende afspraak en dan heb ik het antwoordquote:Op zondag 9 maart 2008 22:52 schreef becky27 het volgende:
[..]
wat een drukte hebben we toch allemaal...
een van de redenen dat ik single ben, ik heb geen tijd voor relaties!quote:Op zondag 9 maart 2008 22:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Er zijn momenten waarop ik me wel es afvraag waarom ik momenteel geen vriendin heb ... die momenten duren meestal maar even, want dan kijk ik in mijn agenda, of moet ik naar een volgende afspraak en dan heb ik het antwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |