We kunnen onze woensdagavond - sportavond weer in het leven roepen!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:02 schreef Atreidez het volgende:
Zou wel redelijk weer worden geloof ik, ik ga ook de fiets maar weer afstoffen..
Ja! Koffie, die heb ik ook nodig ... die fles rose was best lekker, maar niet met zo weinig slaap ...quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:12 schreef jna het volgende:
Ik heb donderdag nog je filmpje van Haagse Sjonnie laten zien op m'n stage A_A. Sindsdien vliegen de zinnen als "Met je bloedkop" en "Halve Tamme" je om de oren op kantoor
Ik zal voor je biddenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik kom er dus echt net pas achter dat ik straks om 1600 een verjaardag heb van me nichtje van 10dat betekent dus meer dan 20 schreeuwende en blije rondrennende ongeleide projectielen
Dat word me een feestje
![]()
Ik heb veel rare dingen meegemaakt, maar dat nog nooit ... leg uit ?!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:45 schreef Addict89 het volgende:
4 uur lang lunchen in een te warm restaurant met een klote band die op 1 meter afstand irritante riedeltjes staat af te spelen en dan niet kunnen drinken
Feestje van de vrouw van mn opa. Iedereen dacht dat het een soort lopend buffet zou zijn, maar het bleek een uitgebreide lunch te zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:00 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb veel rare dingen meegemaakt, maar dat nog nooit ... leg uit ?!
Heb je van die kleine beentjes danquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:44 schreef Chiquitina het volgende:het is hier stil vanavond...
A_A het is 6 januari trouwens![]()
Ik ga men nieuwe broeken maar is korter maken...
jah korte beentjesquote:
Kleine meisjes (in lengte dan)quote:Op zondag 9 maart 2008 10:37 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
jah korte beentjesik ben maar 1m64
Goeiemorgen
Ik ben ook niet zo lang.. maar dat had je al door neem ik aanquote:Op zondag 9 maart 2008 10:37 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
jah korte beentjesik ben maar 1m64
Goeiemorgen
Maaaaaaaaaaar, de grote vraag, ben je langer dan Chiq?!quote:Op zondag 9 maart 2008 11:14 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo lang.. maar dat had je al door neem ik aan
Morge!
Een centimeter maarquote:Op zondag 9 maart 2008 11:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaar, de grote vraag, ben je langer dan Chiq?!
1m82quote:
Anders had ik je ukkie kunnen noemenquote:
Dat doe ik wel dan, ik ben 1m96.quote:
Sorry broekkie!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:29 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Anders had ik je ukkie kunnen noemen.
Als jij naar de meet komt, mag je alleen maar zittenquote:Op zondag 9 maart 2008 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doe ik wel dan, ik ben 1m96.
@RATMEN: Ukkie!
Prima, ik hou er wel van om bediend te worden...quote:Op zondag 9 maart 2008 15:45 schreef RATMEN het volgende:
Als jij naar de meet komt, mag je alleen maar zitten.
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima, ik hou er wel van om bediend te worden...
Gaat lekker in Den Haag laatste tijdquote:
Hagenaar neergestoken na begroeting
Uitgegeven: 9 maart 2008 15:54
AMSTERDAM - Een schijnbaar onschuldige begroeting door een 49-jarige man uit Den Haag leidde er zaterdag toe dat hij diverse keren in zijn hoofd en nek werd gestoken. De politie heeft de dader opgepakt. Het slachtoffer zegt hem niet te kennen.
De Hagenaar wilde omstreeks 13.50 uur een restaurant aan de Groenteweg in zijn woonplaats binnenlopen. Uit vriendelijkheid begroette hij voordat hij naar binnenging een voor hem onbekende man, een 36-jarige plaatsgenoot.
In reactie op de groet bracht deze man het slachtoffer voor de deur op straat enkele steken toe, meldt de politie. Het slachtoffer vluchtte het restaurant in, maar zijn belager achtervolgde hem en haalde daar nogmaals uit met zijn mes.
Omstanders wisten het slachtoffer en zijn belager uit elkaar te halen. De dader rende het restaurant uit, maar de politie wist hem korte tijd later op de Heemstraat aan te houden. Het is nog onduidelijk wat de man bezielde.
Ach, wat ik mis in de lengte compenseer ik weer in de breedtequote:Op zondag 9 maart 2008 13:20 schreef RATMEN het volgende:! Allemaal mini mensjes hier. Dat wordt dan bowlen op een kinderbaan, als we gaan bowlen
.
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doe ik wel dan, ik ben 1m96.
@RATMEN: Ukkie!
Je bent niet breed, je bent gewoon te kort voor je gewicht!quote:Op zondag 9 maart 2008 16:35 schreef m@x het volgende:
Ach, wat ik mis in de lengte compenseer ik weer in de breedte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |