quote:Admiraal_Anaal, 26 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 18 , vrouw, woont officieel in Voorburg, maar doordeweeks vaak te vinden in het prachtige Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Petre mannetje van 21 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje :p), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charisma: creabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden![]()
quote:Chiquitina 1 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
4-elements 19 april
Petre 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
winterapfel 17 december
Huppelei 21 december
Elegy 31 december
's Avond internetten in plaats van après-boarden!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:07 schreef becky27 het volgende:
jeej, een nieuwe...hoe moet dat nou als ik 10 dagen aan het boarden ben, het gaat hier zo schnelll
ja daaaag, echt nietquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
's Avond internetten in plaats van après-boarden!
Doe zoals ik, neem een chalet met wireless internet verbindingquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:07 schreef becky27 het volgende:
jeej, een nieuwe...hoe moet dat nou als ik 10 dagen aan het boarden ben, het gaat hier zo schnelll
Ik heb er nooit ingezetenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:19 schreef becky27 het volgende:
die luxe heb ik niet meer, zit niet meer in de wintersportbranche.....
fijn is dat, ook in reberty? maar je nam je laptop mee??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:21 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb er nooit ingezeten. Wist het overigens vantevoren niet, kwam er daar pas achter dat het erbj zat
.
Yup, in Reberty. En ik had mijn laptop bij me omdat ik nog werk moest doen. Dus dat kwam mooi uitquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:23 schreef becky27 het volgende:
[..]
fijn is dat, ook in reberty? maar je nam je laptop mee??
mee eensch!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:24 schreef Charisma het volgende:
Ratman, wel een dag /avond kiezen waar Becky ook kan, dan stof ik zelfs nog een flesje schampie meer af uit mijn rekkie
Je mag wel mee naar de studio hoor, genoeg drank daarquote:
dank....maar ik moet braaf zijn en mezelf thuis bezatten....met de lama's en claudia vermaak ik me wel denk ikquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:20 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je mag wel mee naar de studio hoor, genoeg drank daar.
Moet je wel NU mee, kan ik je gelijk het tunneltje laten zien, ik vertrek over 5 minuten.
lekker!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ik ga de groep rond met zakjes chips
![]()
![]()
eeh welk studio??? nou ga ik eens de kroeg in tegenover je palais ben je er nietquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:20 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je mag wel mee naar de studio hoor, genoeg drank daar.
Moet je wel NU mee, kan ik je gelijk het tunneltje laten zien, ik vertrek over 5 minuten.
welke kroeg is dat??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:04 schreef Charisma het volgende:
[..]
ik ga nu de kroeg in tegenover RATMEN, kom je ook Becky??? wordt gezelli
watjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:17 schreef 2Mini het volgende:
Ik voel me oud.. jullie gaan te snel voor mij
Komt omdat we traag van start zijn gegaan hehe maar we zijn nu een actief en druk topicreeksquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:02 schreef Atreidez het volgende:
Alweer een nieuwe, maar voor een stad als Den Haag lopen we nog best achter qua aantal
Zou wel redelijk weer worden geloof ik, ik ga ook de fiets maar weer afstoffen.. Nog rendabel ook met die brandstofprijzen
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:14 schreef becky27 het volgende:
tuurlijk hebben we de beste OP van allemaal, ik heb niet zo veel met het ADO stadion maar toch!
en waarom ik me verveel....tja, ik zit lamlendig op de bank en kan niet slapen
ik zou gaan sporten maar dat ging niet door, tenminste ik heb afgehaakt dus de rest is wel sporten en borrelen. het is niet erg als ik om elf al kon slapen maar helaasquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]hoe komt het dat je geen plannen hebt
Mijn plan was om lamlendig op de bank te hangen en te gaan fokken
We kunnen onze woensdagavond - sportavond weer in het leven roepen!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:02 schreef Atreidez het volgende:
Zou wel redelijk weer worden geloof ik, ik ga ook de fiets maar weer afstoffen..
Ja! Koffie, die heb ik ook nodig ... die fles rose was best lekker, maar niet met zo weinig slaap ...quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:12 schreef jna het volgende:
Ik heb donderdag nog je filmpje van Haagse Sjonnie laten zien op m'n stage A_A. Sindsdien vliegen de zinnen als "Met je bloedkop" en "Halve Tamme" je om de oren op kantoor
Ik zal voor je biddenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik kom er dus echt net pas achter dat ik straks om 1600 een verjaardag heb van me nichtje van 10dat betekent dus meer dan 20 schreeuwende en blije rondrennende ongeleide projectielen
Dat word me een feestje
![]()
Ik heb veel rare dingen meegemaakt, maar dat nog nooit ... leg uit ?!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:45 schreef Addict89 het volgende:
4 uur lang lunchen in een te warm restaurant met een klote band die op 1 meter afstand irritante riedeltjes staat af te spelen en dan niet kunnen drinken
Feestje van de vrouw van mn opa. Iedereen dacht dat het een soort lopend buffet zou zijn, maar het bleek een uitgebreide lunch te zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:00 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb veel rare dingen meegemaakt, maar dat nog nooit ... leg uit ?!
Heb je van die kleine beentjes danquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:44 schreef Chiquitina het volgende:het is hier stil vanavond...
A_A het is 6 januari trouwens![]()
Ik ga men nieuwe broeken maar is korter maken...
jah korte beentjesquote:
Kleine meisjes (in lengte dan)quote:Op zondag 9 maart 2008 10:37 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
jah korte beentjesik ben maar 1m64
Goeiemorgen
Ik ben ook niet zo lang.. maar dat had je al door neem ik aanquote:Op zondag 9 maart 2008 10:37 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
jah korte beentjesik ben maar 1m64
Goeiemorgen
Maaaaaaaaaaar, de grote vraag, ben je langer dan Chiq?!quote:Op zondag 9 maart 2008 11:14 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo lang.. maar dat had je al door neem ik aan
Morge!
Een centimeter maarquote:Op zondag 9 maart 2008 11:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaar, de grote vraag, ben je langer dan Chiq?!
1m82quote:
Anders had ik je ukkie kunnen noemenquote:
Dat doe ik wel dan, ik ben 1m96.quote:
Sorry broekkie!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:29 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Anders had ik je ukkie kunnen noemen.
Als jij naar de meet komt, mag je alleen maar zittenquote:Op zondag 9 maart 2008 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doe ik wel dan, ik ben 1m96.
@RATMEN: Ukkie!
Prima, ik hou er wel van om bediend te worden...quote:Op zondag 9 maart 2008 15:45 schreef RATMEN het volgende:
Als jij naar de meet komt, mag je alleen maar zitten.
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima, ik hou er wel van om bediend te worden...
Gaat lekker in Den Haag laatste tijdquote:
Hagenaar neergestoken na begroeting
Uitgegeven: 9 maart 2008 15:54
AMSTERDAM - Een schijnbaar onschuldige begroeting door een 49-jarige man uit Den Haag leidde er zaterdag toe dat hij diverse keren in zijn hoofd en nek werd gestoken. De politie heeft de dader opgepakt. Het slachtoffer zegt hem niet te kennen.
De Hagenaar wilde omstreeks 13.50 uur een restaurant aan de Groenteweg in zijn woonplaats binnenlopen. Uit vriendelijkheid begroette hij voordat hij naar binnenging een voor hem onbekende man, een 36-jarige plaatsgenoot.
In reactie op de groet bracht deze man het slachtoffer voor de deur op straat enkele steken toe, meldt de politie. Het slachtoffer vluchtte het restaurant in, maar zijn belager achtervolgde hem en haalde daar nogmaals uit met zijn mes.
Omstanders wisten het slachtoffer en zijn belager uit elkaar te halen. De dader rende het restaurant uit, maar de politie wist hem korte tijd later op de Heemstraat aan te houden. Het is nog onduidelijk wat de man bezielde.
Ach, wat ik mis in de lengte compenseer ik weer in de breedtequote:Op zondag 9 maart 2008 13:20 schreef RATMEN het volgende:! Allemaal mini mensjes hier. Dat wordt dan bowlen op een kinderbaan, als we gaan bowlen
.
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doe ik wel dan, ik ben 1m96.
@RATMEN: Ukkie!
Je bent niet breed, je bent gewoon te kort voor je gewicht!quote:Op zondag 9 maart 2008 16:35 schreef m@x het volgende:
Ach, wat ik mis in de lengte compenseer ik weer in de breedte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |