Dat hebben wij weer op een andere manier, mensen die bij ons weggaan blijven altijd een beetje in hetzelfde werkgebied hangen en daardoor kom je ze altijd weer tegen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:28 schreef becky27 het volgende:
ik heb het wel met vrienden over mijn werk, maar das wat anders, ik woon lekker dichtbij mijn werk en kom bijna nooit collega's tegen. daarnaast zit ik in een vrij specifiek opleidingsgebied en kom via mijn werk veel oude bekenden tegen, das dan ook weer leuk!
het lijkt me zo lekker om daar in rond gereden te wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:56 schreef Elegy het volgende:
Had ik maar het geld om een Maybach te kopen... niet dat ik die dan zou aanschaffen, maar ik kan het geld goed gebruiken
check het K&W forum, daar zitten wel wat mensen die dat wetenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:27 schreef Chiquitina het volgende:
Kent er hier iemand wat van de nederlandse wetgeving omtrent geisers?
Door een ongelukje in een ander appartement in de blok hier, hebben ze mij verteld dat een keukengeiser altijd 2 punten naar buiten moet hebben, eentje om lucht binnen te halen en eentje om CO weer buiten te blazen.
Weet er iemand hier of dit verplicht is of niet?
Thanksquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:35 schreef becky27 het volgende:
[..]
check het K&W forum, daar zitten wel wat mensen die dat weten
werkelijk waar geen ideequote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die weet wat er op prins hendrikplein aan de hand was vanmiddag rond 2 uur? Overal kwam politie vandaan ineens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |