Je stoel is nog steeds gereserveerd.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben net voor de zóveelste keer meegevraagd naar die Arnhem meet.
Tof, die kende ik nog niet! Ken je The Veils? Die hebben State Trooper ook magistraal gecoverd tijdens hun tour vorig jaar.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bruce Springsteen en Arcade Fire - State Trooper
En feli en zo. Joehoe.
Arnhem meet?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je stoel is nog steeds gereserveerd.
Zie ONZ.quote:
The Veils ken ik niet, nee. Ik vind covers van Bruce nummers bijna altijd verkrachtingen, en van de youtubeversie die ik zo snel kan vinden word ik ook niet erg blij.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:34 schreef JH87 het volgende:
[..]
Tof, die kende ik nog niet! Ken je The Veils? Die hebben State Trooper ook magistraal gecoverd tijdens hun tour vorig jaar.
Bij jou, Lyssa en Sebas?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je stoel is nog steeds gereserveerd.
Zanger van The Veils heeft wel een erg aparte stem, ja.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
The Veils ken ik niet, nee. Ik vind covers van Bruce nummers bijna altijd verkrachtingen, en van de youtubeversie die ik zo snel kan vinden word ik ook niet erg blij..
Damn, wat heb ik zin in 21 juni..
Klopt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bij jou, Lyssa en Sebas?
Dan is er idd nog maar één plek.
Och, ik zou toch eerst nog aan mn moeke moeten vragen.
Noem je alex, sebas en Lyssa nou onbekend?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:41 schreef JH87 het volgende:
Het zijn ook allemaal onbekende namen bij die ONZ-meet.
Hamburg, hij stond afgelopen 1 december in 't Gelredome. Ik had kaartjes, maar... lang verhaal. Komende zomer komt ie in de Arena, ffs.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:39 schreef JH87 het volgende:
[..]
Zanger van The Veils heeft wel een erg aparte stem, ja.Daar wen je niet zomaar aan.
21 juni staat Bruce in Gelredome, of niet?
Qua jubileum: pils is op - -> whiskey! Proost.
Misschien heel even als we aankomen bij de meet, mits we parkeren met menen in de buurt. Best wel illegaal om met dat ding over de openbare wegquote:
Nee, jullie niet! Maar die heleboel andere mensen wel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Noem je alex, sebas en Lyssa nou onbekend?
Oké, Lyssa mss wel voor jou. Maar. tsss.
Hamburg, jemig! Nou ja, het is de moeite waard zullen we maar zeggen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hamburg, hij stond afgelopen 1 december in 't Gelredome. Ik had kaartjes, maar... lang verhaal. Komende zomer komt ie in de Arena, ffs..
Fuck, ik zou op bed, maar nu moet ik eerst heel Nebraska nog weer luisteren..
Het lijkt me verstandig als je het niet doet, als ze je daarmee pakken, krijg je echt een fikse boetequote:Op donderdag 6 maart 2008 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Misschien heel even als we aankomen bij de meet, mits we parkeren met menen in de buurt. Best wel illegaal om met dat ding over de openbare wegEn als hij er af vliegt is de schade op eigen risico
Vroeg wssquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik denk btw dat mams zich wel gaat afvragen hoelaat we van plan waren weer terug te komen/zijn dan, mocht ik het gaan vragen.
Och. Vorige meet was je niet later weg dan ons hoor.quote:
De Arena is een no go, en als je dan moet kiezen tussen Parijs en Hamburg... Hamburg is vlakbij vanuit het noorden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:43 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hamburg, jemig! Nou ja, het is de moeite waard zullen we maar zeggen?
Ik wil het iig niet SUPER laat maken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik denk btw dat mams zich wel gaat afvragen hoelaat we van plan waren weer terug te komen/zijn dan, mocht ik het gaan vragen.
1600 euro staat er voor het onterecht voeren van blauw licht, ook een paar keer gedaan met ambulancesquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:44 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Het lijkt me verstandig als je het niet doet, als ze je daarmee pakken, krijg je echt een fikse boeteBij mn Marbella kon ik zo'n zwaailamp in het midden voor mn binnenspiegel doen, op mn dak, overal... Nooit gedaan, bang voor de boete
Praatster. Maar niemand van Fok.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:50 schreef ChipsZak. het volgende:
En wie is die boeiende prater daar die jouw msnbalkje oranje doet opblinken?
quote:
Niet eens.quote:
In dromenland?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:54 schreef JH87 het volgende:
Mwoah, dat valt ook wel weer mee. Dat is gewoon een stil verlangen dat al jaren oud is. Ze woont toch veel te ver weg.
Lol! Drank maakt mij melancholisch. Maar van dat ene biertje en die halve borrel zal ik dat niet zo snel merken, vrees ik. En een vriendinnetje kom ik echt nog wel 's tegen. Ik ben leuk genoeg.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Och, je bent helemaal kapot.![]()
Die drank maakt je depressief, of is de drank eerder een gevolg van je depressiviteit?
Hij heeft dr bedacht, en nu zo'n oranje ding op die foto gepaint, zodat het lijkt alsof hij een leven naast Fok! heeft? Ja, dat denk ik ook.quote:
!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij heeft dr bedacht, en nu zo'n oranje ding op die foto gepaint, zodat het lijkt alsof hij een leven naast Fok! heeft? Ja, dat denk ik ook.
That's the spirit!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:56 schreef JH87 het volgende:
[..]
Lol! Drank maakt mij melancholisch. Maar van dat ene biertje en die halve borrel zal ik dat niet zo snel merken, vrees ik. En een vriendinnetje kom ik echt nog wel 's tegen. Ik ben leuk genoeg.
Anders kun je altijd nog gaan hardlopen. Dan krijg je ook belachelijk veel aandacht.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet eens.
Ik heb altijd een gewillige ICT'er.
Je kan toch over iemand dromen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij heeft dr bedacht, en nu zo'n oranje ding op die foto gepaint, zodat het lijkt alsof hij een leven naast Fok! heeft? Ja, dat denk ik ook.
Ik ga gewoon naar een ICT ruimte en vraag verleidelijk om een beamer, dan hoef ik ook niet zo hard te rennen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Anders kun je altijd nog gaan hardlopen. Dan krijg je ook belachelijk veel aandacht.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:59 schreef JH87 het volgende:
En dat wil je. De gemiddelde ICT-er die ik ken... Nou, veel plezier ermee dan maar.
Wij gingen toen jij ging, omdat het toch niet echt bepaald boeiend meer was.... En we nog 1,5 uur terug moesten wat 2,5 uur werd, pleurisweer toenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Och. Vorige meet was je niet later weg dan ons hoor.
Dat is idd t belangrijkste in het leven, de computer.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik hoef ook geen vent die aldoor naar hardloopsters zit te roepen. 14.gif
Van een ICT'er weet ik tenminste dattie nog íets kan. Mijn computer fixen.
Ik denk niet dat jullie gingen omdat ik wegging, jullie zouden sowieso al gaan toch?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wij gingen toen jij ging, omdat het toch niet echt bepaald boeiend meer was.... En we nog 1,5 uur terug moesten wat 2,5 uur werd, pleurisweer toen
Dat staat nergens, maar een ICT'er kan tenminste nog íets, wat ik níet zeker weet van een 'ikroepnaarhardloopsters'vent.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:02 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat is idd t belangrijkste in het leven, de computer.
Mja, laat je moeder maar met een voorstel komen, en dan ff voorleggen aan de rest, of niet?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Niet SUPER laat zal mams ook niet voor in zijn enzo.
Maarja, ik word wel gebracht en afgezet, dus dat is sowieso altijd al wat anders dan op mn fietsie ergens doorheen tuffen.
Zaterdag, scherpe.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, laat je moeder maar met een voorstel komen, en dan ff voorleggen aan de rest, of niet?is op een zondag toch? Zal op maandag wel weer moeten werken gok ik
Tuurlijk. Vooral veel kleine minimeets. Vorig jaar súperveel. Was echt heel tof.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:03 schreef JH87 het volgende:
Zijn er ook wel eens STA / Groningen Stad meets?
cker.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:03 schreef JH87 het volgende:
welke?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:04 schreef JH87 het volgende:
Ik hou me aanbevolen. Zolang we maar bij Hasret gaan eten.
Wat een onzin, afstand als belemmering zienquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:54 schreef JH87 het volgende:
Mwoah, dat valt ook wel weer mee. Dat is gewoon een stil verlangen dat al jaren oud is. Ze woont toch veel te ver weg.
komt door je op en neer deinende borsten en het heen en weer gaan van je billenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Anders kun je altijd nog gaan hardlopen. Dan krijg je ook belachelijk veel aandacht.
Die terugreis was wel geniaalquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jullie gingen omdat ik wegging, jullie zouden sowieso al gaan toch?
Nou w/e. Het doet er ook niet toe. Vet nutteloos ook.
Vaak.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:03 schreef JH87 het volgende:
Donerquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik lust helegaar geen pizza, hebben ze geen raspatat oid?
Je gaat door voor de diepvriescombinatie.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:06 schreef JH87 het volgende:
Ik ga altijd naar Hasret Westerhaven, die's lekker dichtbij. En ze hebben ook Doner. Maar mij maakt het geen zak uit waar we gaan eten hoor.
Toch wel een roze?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je gaat door voor de diepvriescombinatie.
Nou, vooruit dan.quote:
Ja nogalquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahahahaha ja die terugreis. En ik nog verkeerd rijden ook ofniet?![]()
Gelukkig ben ik daarna snel de auto ingegooid en veilig afgeleverd.
Ik dnek een pizza halenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar is JH87 nou ineens? Issie zo snel in slaap gevallen van al die whiskey?
Dat laatste was nog het beste ooit.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja nogal![]()
En de keer daarvoor, met jou fiets achterin de Visa rare capriolenEn de keer daarvoor, fietspaden bij maok, en de speurtocht van 2 uur naar Sebasser
Heel goed mogelijk!quote:
Sorry, ik ben een man he. Kan geen twee dingen tegelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar is JH87 nou ineens? Issie zo snel in slaap gevallen van al die whiskey?
De Harry Potter marathonquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat laatste was nog het beste ooit.
We vertrokken zoeen 15 mins te vroeg en kwamen 1,5 uur te laat aan.
Rukken en pissen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:14 schreef JH87 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een man he. Kan geen twee dingen tegelijk.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:14 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb net 2 broodjes frikandel op
En ik ga lekker in mn nieuwe bed chillen, weltrusten
Uhhhhhhhhhh.... Chatten met één van m'n oranje gepainte verzinsels en Fok!-ken?quote:
ok.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:17 schreef JH87 het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhhh.... Chatten met één van m'n oranje gepainte verzinsels en Fok!-ken?
En terecht. Waar anderen het voor gezien houden, doen wij er nog even een schepje boven opquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
En Jesse, je zou er versteld van staan hoe graag werknemers Friezen willen hebben. Staan bekend als harde werkers, namelijk..
En als je de gehele dag weg bent geweest heb je moeite om bij te lezenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Als je er eenmaal echt inzit, dan doe je automatisch mee, en gaat dat ook makkelijker.
Ja die zijn tof, veel beter dan die lamme lama's. Kwamen ook altijd op Lowlandsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:55 schreef Peterselieman het volgende:
Gehehe, bij het congres waar in donderdag was, trad aan het eind Boom Chicago op. Was leuk om een stukje inprovisatiecabaret te zien
En bedankt, nu zie ik mezelf voor me als een soort drilpudding.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
komt door je op en neer deinende borsten en het heen en weer gaan van je billen
Oeh ben je naar het Risk congres geweest? Was het nog leuk?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:55 schreef Peterselieman het volgende:
Gehehe, bij het congres waar in donderdag was, trad aan het eind Boom Chicago op. Was leuk om een stukje inprovisatiecabaret te zien
Ik zat al opsekop te lezenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:37 schreef nietzman het volgende:
(Da's achterstevoren.)
idd dat is wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:36 schreef MaxMark het volgende:
En als jullie nu eens met elkaar over die kamer praten?
Was best wel leuk ja. Grootste deel van het congres vond in de bios bij de Euroborg plaatsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:17 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh ben je naar het Risk congres geweest? Was het nog leuk?
Ik had ook gewild maar ze zaten al vol.
Ik zal Kamernet eens in de gaten houden en dan onder een pseudoniem een mailtje sturen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:36 schreef MaxMark het volgende:
En als jullie nu eens met elkaar over die kamer praten?
Ik heb jou over het hoofd gezien,quote:
Halloooooquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:54 schreef Lyssa het volgende:
Jubileumtopic moet ik ook even mn gezicht laten zien dan maar!
Dag aSj![]()
lief ding
Gaat ook altijd over bier bij jouquote:
Niet altijd, Marinka.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:14 schreef maok het volgende:
[..]
Gaat ook altijd over bier bij jou![]()
Ik heb al weekend, maar ik weet niet of mijn weekend lang genoeg is voor wat ik allemaal wil doen![]()
bedanktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:14 schreef Bob. het volgende:
Nou inderdaad, 199 topics kan natuurlijk niet.
het bekende gangetje en dat is opzich wel primaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:21 schreef Bob. het volgende:
En hoe gaat het er verder mee Grulez?
Antalya is veel lekkerder!quote:
En je was voor je stage iets aan het doen wat ze hadden afgewezen toch? Hoe staat het daar nu mee?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
het bekende gangetje en dat is opzich wel prima![]()
met jou?
Daar ben ik nu mee aan de slag. Is minder lastig dan ik had gedacht. Ik maak er een specificatie van die toch moest gebeuren, maar nu in een richting die ik persoonlijk minder interessant vind.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:28 schreef Bob. het volgende:
[..]
Antalya is veel lekkerder!
[..]
En je was voor je stage iets aan het doen wat ze hadden afgewezen toch? Hoe staat het daar nu mee?
En hier is alles prima!
Hm, jammer van die richting dan, maar wel mooi dat het mee valt verder.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
Daar ben ik nu mee aan de slag. Is minder lastig dan ik had gedacht. Ik maak er een specificatie van die toch moest gebeuren, maar nu in een richting die ik persoonlijk minder interessant vind.
Hoe was de open dag van de RUG eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Tof.
Denk ik.
Ik ben nog nooit op een housewarming geweest.
Ook nooit op babytjek, maar daar komt verandering in.
Kloptquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:08 schreef Grulez het volgende:
al moet dit topic daarvoor eigenlijk wel vol he
Vanochtend bij Geneeskunde geen flikker te doen, vanmiddag een stuk drukker. Ze hadden twee schoolborden voor de twee ingangen neergezet. Heerlijk profi.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe was de open dag van de RUG eigenlijk?
Ken ik niet. Waar zit-ie?quote:
Dat je dat nog niet wistquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:35 schreef freecell het volgende:
Nee, de bevolkers van het Groningen Topic
Haha, is dit wél een kamer waar je echt belangstelling voor hebt?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:14 schreef JH87 het volgende:
@ DaD: Vanmorgen met m'n geklungel op Kamernet heb ik dus in totaal op vier kamers gereageerd, ben nu zelfs uitgenodigd voor een bezichtiging.
Tof.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, en ik mag eventueel naar de meet in arnhem,
Kappers.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:41 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen! Rustig opstaan en straks maar 's naar de kapper.
Het is nooit nodig.quote:
Ik houd niet van foutjes.quote:
Omdat het een algemeen, bekend superfeit is dat ik kappers haat, en lang haar in alle gevallen beter vind. 14.gifquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Aww.
Je moet gwn níet naar de kapper gaan.
Dat vind je oranje verzinsel vast ook.
Amersfoort denkk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:16 schreef JH87 het volgende:
[..]
![]()
Vroeger had ik 't altijd gemillimeterd, vraag me ook niet waarom. M'n oranje verzinsel vind het huidige kapsel stukken beter.
En het lijkt me dat op Goede Vrijdag alles gewoon open is. Ga je dan naar Arnhem?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:18 schreef JH87 het volgende:
En nu ga ik écht naar de kapper. Daaaaaaaaaaaag.
Je valt wel op ballen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omdat het een algemeen, bekend superfeit is dat ik kappers haat, en lang haar in alle gevallen beter vind. 14.gif
Ganz geil ook.
quote:
90% heeft ook lang jaar en zien er vaak uit alsof ze heel lang niet naar de kapper zijn geweest.quote:
Zoals jij?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
90% heeft ook lang jaar en zien er vaak uit alsof ze heel lang niet naar de kapper zijn geweest.
Nein!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:50 schreef Grulez het volgende:
[..]
Daarom ben ik juist net naar de kapper geweest
Valt mee. Niet schokkend kort ofzo.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nein!
Hoe kort is het.
Wijs eens aan.
[ afbeelding ]
Ik ben een heel slim iemand.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Valt mee. Niet schokkend kort ofzo.
wtf hoe kom je daaraan? die had ik juist heel subtiel gedelete...![]()
Je hebt em opgeslagen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben een heel slim iemand.
Onderschat mijn skillz niet.
Soms weet ik gewoon van mensen dat het een zeldzaam iets is als ik van hen een foto van zie.quote:
'zulke mensen'quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Soms weet ik gewoon van mensen dat het een zeldzaam iets is als ik er een foto van zie.
Als potentieel chantage materiaal of voor geheugenverfrissing sla ik zulke dingen dan op.
Dat ik altijd een foto van zulke mensen heb,
Goed he.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
'zulke mensen'![]()
wat een rationele gedachte, had ik niet verwacht
Dat zeg ik. Hoe oud was je toen ong?quote:
Laptopje nemen, kan mee naar buitenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:42 schreef freecell het volgende:
Rapporten bijwerken....
En bijwerken....
Best leuk werk hoorAlleen het weer is zo mooi, ik wil naar buiten!
Nemen? Op deze afdeling?quote:
Heul heus nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze gooit er anders vast weer thee over.
Risky,quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Heul heus niet
En ik heb hier bij deze PC nu ook een kop thee staan
Prima! Zon schijnt. Maar het is nog niet erg warm buiten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:12 schreef 2cv het volgende:
Wat voor weer is het op dit moment in Groningen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |