Niet eens.quote:
In dromenland?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:54 schreef JH87 het volgende:
Mwoah, dat valt ook wel weer mee. Dat is gewoon een stil verlangen dat al jaren oud is. Ze woont toch veel te ver weg.
Lol! Drank maakt mij melancholisch. Maar van dat ene biertje en die halve borrel zal ik dat niet zo snel merken, vrees ik. En een vriendinnetje kom ik echt nog wel 's tegen. Ik ben leuk genoeg.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Och, je bent helemaal kapot.![]()
Die drank maakt je depressief, of is de drank eerder een gevolg van je depressiviteit?
Hij heeft dr bedacht, en nu zo'n oranje ding op die foto gepaint, zodat het lijkt alsof hij een leven naast Fok! heeft? Ja, dat denk ik ook.quote:
!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij heeft dr bedacht, en nu zo'n oranje ding op die foto gepaint, zodat het lijkt alsof hij een leven naast Fok! heeft? Ja, dat denk ik ook.
That's the spirit!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:56 schreef JH87 het volgende:
[..]
Lol! Drank maakt mij melancholisch. Maar van dat ene biertje en die halve borrel zal ik dat niet zo snel merken, vrees ik. En een vriendinnetje kom ik echt nog wel 's tegen. Ik ben leuk genoeg.
Anders kun je altijd nog gaan hardlopen. Dan krijg je ook belachelijk veel aandacht.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet eens.
Ik heb altijd een gewillige ICT'er.
Je kan toch over iemand dromen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij heeft dr bedacht, en nu zo'n oranje ding op die foto gepaint, zodat het lijkt alsof hij een leven naast Fok! heeft? Ja, dat denk ik ook.
Ik ga gewoon naar een ICT ruimte en vraag verleidelijk om een beamer, dan hoef ik ook niet zo hard te rennen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Anders kun je altijd nog gaan hardlopen. Dan krijg je ook belachelijk veel aandacht.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:59 schreef JH87 het volgende:
En dat wil je. De gemiddelde ICT-er die ik ken... Nou, veel plezier ermee dan maar.
Wij gingen toen jij ging, omdat het toch niet echt bepaald boeiend meer was.... En we nog 1,5 uur terug moesten wat 2,5 uur werd, pleurisweer toenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Och. Vorige meet was je niet later weg dan ons hoor.
Dat is idd t belangrijkste in het leven, de computer.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik hoef ook geen vent die aldoor naar hardloopsters zit te roepen. 14.gif
Van een ICT'er weet ik tenminste dattie nog íets kan. Mijn computer fixen.
Ik denk niet dat jullie gingen omdat ik wegging, jullie zouden sowieso al gaan toch?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wij gingen toen jij ging, omdat het toch niet echt bepaald boeiend meer was.... En we nog 1,5 uur terug moesten wat 2,5 uur werd, pleurisweer toen
Dat staat nergens, maar een ICT'er kan tenminste nog íets, wat ik níet zeker weet van een 'ikroepnaarhardloopsters'vent.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:02 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat is idd t belangrijkste in het leven, de computer.
Mja, laat je moeder maar met een voorstel komen, en dan ff voorleggen aan de rest, of niet?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Niet SUPER laat zal mams ook niet voor in zijn enzo.
Maarja, ik word wel gebracht en afgezet, dus dat is sowieso altijd al wat anders dan op mn fietsie ergens doorheen tuffen.
Zaterdag, scherpe.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, laat je moeder maar met een voorstel komen, en dan ff voorleggen aan de rest, of niet?is op een zondag toch? Zal op maandag wel weer moeten werken gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |