Hm, jammer van die richting dan, maar wel mooi dat het mee valt verder.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
Daar ben ik nu mee aan de slag. Is minder lastig dan ik had gedacht. Ik maak er een specificatie van die toch moest gebeuren, maar nu in een richting die ik persoonlijk minder interessant vind.
Hoe was de open dag van de RUG eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Tof.
Denk ik.
Ik ben nog nooit op een housewarming geweest.
Ook nooit op babytjek, maar daar komt verandering in.
Kloptquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:08 schreef Grulez het volgende:
al moet dit topic daarvoor eigenlijk wel vol he
Vanochtend bij Geneeskunde geen flikker te doen, vanmiddag een stuk drukker. Ze hadden twee schoolborden voor de twee ingangen neergezet. Heerlijk profi.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe was de open dag van de RUG eigenlijk?
Ken ik niet. Waar zit-ie?quote:
Dat je dat nog niet wistquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:35 schreef freecell het volgende:
Nee, de bevolkers van het Groningen Topic
Haha, is dit wél een kamer waar je echt belangstelling voor hebt?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:14 schreef JH87 het volgende:
@ DaD: Vanmorgen met m'n geklungel op Kamernet heb ik dus in totaal op vier kamers gereageerd, ben nu zelfs uitgenodigd voor een bezichtiging.
Tof.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, en ik mag eventueel naar de meet in arnhem,
Kappers.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:41 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen! Rustig opstaan en straks maar 's naar de kapper.
Het is nooit nodig.quote:
Ik houd niet van foutjes.quote:
Omdat het een algemeen, bekend superfeit is dat ik kappers haat, en lang haar in alle gevallen beter vind. 14.gifquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Aww.
Je moet gwn níet naar de kapper gaan.
Dat vind je oranje verzinsel vast ook.
Amersfoort denkk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:16 schreef JH87 het volgende:
[..]
![]()
Vroeger had ik 't altijd gemillimeterd, vraag me ook niet waarom. M'n oranje verzinsel vind het huidige kapsel stukken beter.
En het lijkt me dat op Goede Vrijdag alles gewoon open is. Ga je dan naar Arnhem?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:18 schreef JH87 het volgende:
En nu ga ik écht naar de kapper. Daaaaaaaaaaaag.
Je valt wel op ballen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omdat het een algemeen, bekend superfeit is dat ik kappers haat, en lang haar in alle gevallen beter vind. 14.gif
Ganz geil ook.
quote:
90% heeft ook lang jaar en zien er vaak uit alsof ze heel lang niet naar de kapper zijn geweest.quote:
Zoals jij?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
90% heeft ook lang jaar en zien er vaak uit alsof ze heel lang niet naar de kapper zijn geweest.
Nein!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:50 schreef Grulez het volgende:
[..]
Daarom ben ik juist net naar de kapper geweest
Valt mee. Niet schokkend kort ofzo.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nein!
Hoe kort is het.
Wijs eens aan.
[ afbeelding ]
Ik ben een heel slim iemand.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Valt mee. Niet schokkend kort ofzo.
wtf hoe kom je daaraan? die had ik juist heel subtiel gedelete...![]()
Je hebt em opgeslagen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben een heel slim iemand.
Onderschat mijn skillz niet.
Soms weet ik gewoon van mensen dat het een zeldzaam iets is als ik van hen een foto van zie.quote:
'zulke mensen'quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Soms weet ik gewoon van mensen dat het een zeldzaam iets is als ik er een foto van zie.
Als potentieel chantage materiaal of voor geheugenverfrissing sla ik zulke dingen dan op.
Dat ik altijd een foto van zulke mensen heb,
Goed he.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
'zulke mensen'![]()
wat een rationele gedachte, had ik niet verwacht
Dat zeg ik. Hoe oud was je toen ong?quote:
Laptopje nemen, kan mee naar buitenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:42 schreef freecell het volgende:
Rapporten bijwerken....
En bijwerken....
Best leuk werk hoorAlleen het weer is zo mooi, ik wil naar buiten!
Nemen? Op deze afdeling?quote:
Heul heus nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze gooit er anders vast weer thee over.
Risky,quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Heul heus niet
En ik heb hier bij deze PC nu ook een kop thee staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |