Hm, jammer van die richting dan, maar wel mooi dat het mee valt verder.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
Daar ben ik nu mee aan de slag. Is minder lastig dan ik had gedacht. Ik maak er een specificatie van die toch moest gebeuren, maar nu in een richting die ik persoonlijk minder interessant vind.
Hoe was de open dag van de RUG eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Tof.
Denk ik.
Ik ben nog nooit op een housewarming geweest.
Ook nooit op babytjek, maar daar komt verandering in.
Kloptquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:08 schreef Grulez het volgende:
al moet dit topic daarvoor eigenlijk wel vol he
Vanochtend bij Geneeskunde geen flikker te doen, vanmiddag een stuk drukker. Ze hadden twee schoolborden voor de twee ingangen neergezet. Heerlijk profi.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe was de open dag van de RUG eigenlijk?
Ken ik niet. Waar zit-ie?quote:
Dat je dat nog niet wistquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:35 schreef freecell het volgende:
Nee, de bevolkers van het Groningen Topic
Haha, is dit wél een kamer waar je echt belangstelling voor hebt?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:14 schreef JH87 het volgende:
@ DaD: Vanmorgen met m'n geklungel op Kamernet heb ik dus in totaal op vier kamers gereageerd, ben nu zelfs uitgenodigd voor een bezichtiging.
Tof.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, en ik mag eventueel naar de meet in arnhem,
Kappers.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:41 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen! Rustig opstaan en straks maar 's naar de kapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |