De Harry Potter marathonquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat laatste was nog het beste ooit.
We vertrokken zoeen 15 mins te vroeg en kwamen 1,5 uur te laat aan.
Rukken en pissen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:14 schreef JH87 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een man he. Kan geen twee dingen tegelijk.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:14 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb net 2 broodjes frikandel op
En ik ga lekker in mn nieuwe bed chillen, weltrusten
Uhhhhhhhhhh.... Chatten met één van m'n oranje gepainte verzinsels en Fok!-ken?quote:
ok.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:17 schreef JH87 het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhhh.... Chatten met één van m'n oranje gepainte verzinsels en Fok!-ken?
En terecht. Waar anderen het voor gezien houden, doen wij er nog even een schepje boven opquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
En Jesse, je zou er versteld van staan hoe graag werknemers Friezen willen hebben. Staan bekend als harde werkers, namelijk..
En als je de gehele dag weg bent geweest heb je moeite om bij te lezenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Als je er eenmaal echt inzit, dan doe je automatisch mee, en gaat dat ook makkelijker.
Ja die zijn tof, veel beter dan die lamme lama's. Kwamen ook altijd op Lowlandsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:55 schreef Peterselieman het volgende:
Gehehe, bij het congres waar in donderdag was, trad aan het eind Boom Chicago op. Was leuk om een stukje inprovisatiecabaret te zien
En bedankt, nu zie ik mezelf voor me als een soort drilpudding.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
komt door je op en neer deinende borsten en het heen en weer gaan van je billen
Oeh ben je naar het Risk congres geweest? Was het nog leuk?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:55 schreef Peterselieman het volgende:
Gehehe, bij het congres waar in donderdag was, trad aan het eind Boom Chicago op. Was leuk om een stukje inprovisatiecabaret te zien
Ik zat al opsekop te lezenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:37 schreef nietzman het volgende:
(Da's achterstevoren.)
idd dat is wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:36 schreef MaxMark het volgende:
En als jullie nu eens met elkaar over die kamer praten?
Was best wel leuk ja. Grootste deel van het congres vond in de bios bij de Euroborg plaatsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:17 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh ben je naar het Risk congres geweest? Was het nog leuk?
Ik had ook gewild maar ze zaten al vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |