en terechtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik doe altijd een TVP als ik het topic open.Vind ik leuk.
En waarom heeft iedereen het over mijn TT, ik moest wát verzinnen.
En ik ben verwerkt in een TVP, omg, wat een dag vol indrukken.
Ow no, nou houdt ie niet meer opquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vind de TT wel leuk hoor, gaan we lekker babbelen over Groningen in de 19e eeuw
Dat is de tijd van W.A. Scholten, zijn Scholtenhuis, koepeltje aan de Hereweg/spoor, Villa Gelria, het station, de spoorverbinding, ontmanteling stadswallen, ontstaan Noorderplantsoen en Stadspark. Heel boeiend hoor
gooi er een kwartje in, en hij lult voor 100 euro?quote:
Terwijl het anders zo'n stille jongen isquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:10 schreef Dangel het volgende:
[..]
gooi er een kwartje in, en hij lult voor 100 euro?
Maar, maar...quote:
Ze hebben al lang een gloed nieuwe dus hij moet niet zeurenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er staat bij een tweedehandskinderspullenzaakje in de Nieuweweg zo'n prachtige oude kinderwagen. Die is alleen wel al door Do2 en mij gereserveerd.
Binnenkort even kijken danquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er staat bij een tweedehandskinderspullenzaakje in de Nieuweweg zo'n prachtige oude kinderwagen. Die is alleen wel al door Do2 en mij gereserveerd.
Of een zwembad achter inquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:05 schreef ChipsZak. het volgende:
-knip-
Jammer van die vage open dinges achteren.Al kun je er wel vet tof hooi in gooien en op van die balen gaan zitten.
-knip-
Hmm. Ik wil wel een naakte Tom K. uit Zwijndrecht in mijn roze el camino maar anders.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:22 schreef Dangel het volgende:
Heb een mooie mental image nu van naakte vreemde mannen middne in de nacht in een roze el camino bij aSj voorhuis
IRL is die niet echt roze,meer oranje-ig. Die generatie Excel is btw wel af-fabriek zuurstokroze geleverdquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:29 schreef maok het volgende:
Is deze auto roze? In de beschrijving staat namelijk rood, maar als ie roze is, is iet eigenlijk wel tof http://link.marktplaats.nl/139267684
heb jij toevallig nog ergens een foto van zo'n auto waar de kleur beter is te zien?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:31 schreef Dangel het volgende:
[..]
IRL is die niet echt roze,meer oranje-ig. Die generatie Excel is btw wel af-fabriek zuurstokroze geleverd
Mwah, voor een auto wat ordinairquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:30 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Maok: Hij is zuurstokroze, maar ik vind dat altijd maar een lelijke kleur roze eigs.
Je moet natuurlijk wel knálroze hebben.
er zijn auto's die zelfs ik niet op de foto hebquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:33 schreef maok het volgende:
[..]
heb jij toevallig nog ergens een foto van zo'n auto waar de kleur beter is te zien?
Ook niet een andere in ongeveer die kleur?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:34 schreef Dangel het volgende:
[..]
er zijn auto's die zelfs ik niet op de foto heb![]()
Heul niet!quote:
nee, is een echt Hyundaikleurtje.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:36 schreef maok het volgende:
[..]
Ook niet een andere in ongeveer die kleur?
Datdachtikook toenik17 wasquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Of ik neem gewoon een neppe witte hippiebus en paint die gewoon in 30000 versch. kleuren.
Staan er nog meer op mp, kleur komt op elke foto wel ongeveer zo uit. Best een toffe auto dus eigenlijkquote:
Ja. Verder wasikbesteenkneus toenik17was. Ben duis nieteens zo veelveranderdquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Doe ik mij jou nu aan jezelf denken?
Is dat een goede zin?
Wel wat krapper dan de ZX. Maar betrouwbaar en zuinig.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:43 schreef maok het volgende:
[..]
Staan er nog meer op mp, kleur komt op elke foto wel ongeveer zo uit. Best een toffe auto dus eigenlijk
Nee.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Noem je mij nou een kneus?
Wheheh, waarvoor warenal diebans joh?:Dquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:29 schreef teigan het volgende:
Hallo zeg, hier is ook al zoveel gepraat!
de dieetclub is weer eens een tijdje dicht..
maar gelukkig was ik op het juiste tijdstip naar de markt, waardoor ik niet geband ben..
Gajenu kijkenof morgen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:33 schreef maok het volgende:
Nou, ik ga maar eens die roze/rode auto in het echt bekijken, is hier niet zo ver vandaan. Hoop tenminste dat hij daar staat waar hij volgende advertentie staat.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:41 schreef Bob. het volgende:
Poging 2 tot opstaan.
Nu al?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:41 schreef Bob. het volgende:
Poging 2 tot opstaan.
Toch wel een roze he?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Omg, willen jullie schokkend nieuws? Ik ga mss een broek kopen.
dubbel waarquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Hey.
Wie staat zon bouwvakkersbroek nou beter. Jou of mij?Wrs jou. En ik wil jou niet zien in bovenstaande broek tbh.
VIER VIJF FEESTJES IN MN SKINNIEJIENS.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:37 schreef nietzman het volgende:
TWEE DRIE FEESTJES IN MUN SKINNIEJIENS.
Toffe broek, zeker je rode schoenen er onder? Dat zou tof staan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is wel een skinny.En ik houd helemaal niet van skinny's. Maar deze vond ik wel tof, vooral omdat ik wéét welke schoenen eronder gaan en wat ik erboven doe.
[ afbeelding ]
achterkant:
[ afbeelding ]
Ik voel me oud...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Misschien wel.
Dan ben ik wel al 27.!
En anders neem ik hem eerst, en dan jij.
We zien wel dan wie hem het eerst overneemt
quote:
Als je elk jaar jarig bent geweest wel, tenzij je dit jaar ook al jarig bent geweestquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben in juli 1983 geboren, dan ben ik nu toch 24?
juli he?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:50 schreef maok het volgende:
[..]
Als je elk jaar jarig bent geweest wel, tenzij je dit jaar ook al jarig bent geweest
Verrek, je bent maar 15 dagen ouder dan ik. Dacht dat je veel ouder wasquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben in juli 1983 geboren, dan ben ik nu toch 24?
ik heb ooit als dangel in je fobo gemeld dat we van dezelfde maand zijn, maar dat smnapte je toen niet helemaalquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Verrek, je bent maar 15 dagen ouder dan ik. Dacht dat je veel ouder was
Hum weet je wat ik denk....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Verrek, je bent maar 15 dagen ouder dan ik. Dacht dat je veel ouder was
door jequote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en waarom vind je me oud overkomen dan?
ja, maar daar moet ik twee weken voor sparenquote:
schaamhaar scheren en op je hoofd plakken, zo ziet het er bij mij toch ook uit.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:07 schreef maok het volgende:
Ik probeer ook al jaren mijn baard te laten groeien, maar het lukt niet echt
even eerlijk: vind je dat bij mij mooi staan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Sparen, maar dan heb je ook wat. 14.gif
Nou, vooruit.quote:
Ja, ik dacht dat je het over dangel had en dat dat bij je 'undercover'-verhaal hoorde ofzoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb ooit als dangel in je fobo gemeld dat we van dezelfde maand zijn, maar dat smnapte je toen niet helemaal
Nouja, ik vind mezelf nog veel te jong om te trouwen. Mensen die wel al getrouwd zijn ga ik automatisch van uit dat ze een paar jaar ouder zijnquote:en waarom vind je me oud overkomen dan?
oja dat natuurlijk ook...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar daar moet ik twee weken voor sparen
Pwnd ben je dan wel.quote:
Hoe oud denk je dan dat freecell is, getrouwd en ook nog zwanger, minstens 30 denk je nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je het over dangel had en dat dat bij je 'undercover'-verhaal hoorde ofzo
[..]
Nouja, ik vind mezelf nog veel te jong om te trouwen. Mensen die wel al getrouwd zijn ga ik automatisch van uit dat ze een paar jaar ouder zijn
dat was op mn 19e dat ik trouwdequote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je het over dangel had en dat dat bij je 'undercover'-verhaal hoorde ofzo
[..]
Nouja, ik vind mezelf nog veel te jong om te trouwen. Mensen die wel al getrouwd zijn ga ik automatisch van uit dat ze een paar jaar ouder zijn
OMG! Jij bent bijna 10 jaar ouder als mijdan ik.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:26 schreef Grulez het volgende:
ik voel me inmiddels bejaard met mn 26![]()
Ik ben 31, ben ik nu overleden?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
OMG! Jij bent bijna 10 jaar ouder als mijdan ik.
Oja!quote:
quote:
Maarja Groen op transparant klinkt wel relaxt.quote:1 (Origineel)
2 (GoT-layout)
3 (FOK!-layout)
4 (TweakZone-layout)
5 (Wit op transparant, werkt alleen op donkere sites!)
6 (Nieuwe GoT-layout)
8 (ThemeParkClub)
9 (Groen op transparant)
10 (HackersFuture)
11 (TechZine)
12 (Bouweenpc.nl)
13 (Autoweek)
14 (Smallere layout)
Uiteraard niet antwoorden als het te persoonlijk is, maar waarom zo vroeg?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat was op mn 19e dat ik trouwde
Hmm, ik ook, maar ik wordt eerder 27 lijkt mequote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:26 schreef Grulez het volgende:
ik voel me inmiddels bejaard met mn 26![]()
Ze vroeg mequote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Uiteraard niet antwoorden als het te persoonlijk is, maar waarom zo vroeg?
Idd, we waren gek op elkaar en zo, hadden hele intense band. En ze was zelf natuurlijk erg oud met haar 23quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij alex is de vraag: waarom niet, meer van toepassing denk ik.
ik wordt 11 januari 27, dus dat duurt nog ffquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hmm, ik ook, maar ik wordt eerder 27 lijkt me
Achja die steenbokken van tegewoordig hebben gewoon een enorme drang naar sociale genegenheid gedoequote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Er zijn in dit topic 3 á 4 mensen heel snel achter elkaar jarig.
Ik geloof PSM, Grulez, ik en Tanga.
Correct me if I`m wrong.
quote:Sterrenbeeld: Steenbok (Capricorn)
Geboren tussen: 23 december en 21 januari
Element: Aarde
De belangrijkste eigenschappen van het astrologische teken Steenbok zijn:
hardwerkend, organiserend, geduldig
serieus, betrouwbaar, onzeker
voorzichtig, structurerend,nauwgezet
formeel, gereserveerd, conservatief
De steenbok is een serieus mens, met een bijzondere vorm van humor. De steenbok is doelgericht en heeft een enorm uithoudingsvermogen, hetgeen hem/haar de mogelijkheid geeft om vooral successen op de lange termijn te behalen. Waar andere mensen al lang hadden afgehaakt, houdt de steenbok vol tot het bittere einde. De steenbok beschikt over veel geduld.
De steenbok doet geen ondoordachte dingen. Voordat hij/zij tot actie overgaat denkt de steenbok goed na over de gevolgen en weegt de verschillende alternatieven tegen elkaar af. De steenbok is praktisch ingesteld en beschikt over een goed financieel en economisch inzicht. Omdat de steenbok vrij conservatief is, is de kans dat hij/zij in zijn/haar leven grote financiële winsten behaalt vrij klein. Om die te behalen moet je bereid zijn risico's te nemen, iets dat niet echt bij de steenbok past. Daar staat tegenover, dat de kans dat de steenbok zonder geld komt te zitten eveneens heel klein is. De steenbok kan goed met geld omgaan.
De steenbok houdt van structuur en houdt ervan dingen die niet gestructureerd zijn of niet gestructureerd verlopen te structureren en in goede banen te leiden. De steenbok is zeer geschikt voor werk bij overheden of andere instellingen waar duidelijke structuren heersen en een duidelijk taakverdeling is. De steenbok voert zijn/haar werk met nauwkeurigheid uit en is bereid de verantwoordelijkheid daarvoor te dragen. De steenbok houdt niet van mensen die hun verantwoordelijkheden ontlopen.
De steenbok is ambitieus en wil graag iets bereiken en betekenen in de wereld. Status is niet onbelangrijk. Voor de steenbok hebben dingen alleen waarde als hij/zij er hard voor heeft gewerkt. Dingen die gewoon zijn komen aanwaaien geven geen voldoening. De steenbok zal nooit de eer opeisen voor iets dat hij/zij niet gedaan heeft. Als zaken tastbare resultaten opleveren, geeft dat de steenbok de meeste voldoening.
en matchen slecht met leeuwenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb een boekje over steenbokken, en daar staat in dat ze er met de jaren alleen jonger op lijken te worden en er beter gaan uitzien.
Serieus
En we regeren over de botten en gewrichten.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb een boekje over steenbokken, en daar staat in dat ze er met de jaren alleen jonger op lijken te worden
quote:en er beter gaan uitzien.
hell yeahquote:Serieus
En we regeren over de botten en gewrichten.
NBK, The Corpse Bride & Pan's Labyrinth zitten daar zeker niet bij he?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben de komende tijd wat minder online
zonet 10 DVDs gekocht
ik heb nog 35 films voor de boeg...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben de komende tijd wat minder online
zonet 10 DVDs gekocht
Het is heerlijk om met jou dubieuze boekjes te lezn op het bankje van de Yantraquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik geloof er niet zoveel van, maar ik vind het super om te lezen altijd.
He, Alex?
Brokeback Mountainquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
NBK, The Corpse Bride & Pan's Labyrinth zitten daar zeker niet bij he?
Mi-auw!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Je noemt "De Leeuw" dubieus?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Achja die steenbokken van tegewoordig hebben gewoon een enorme drang naar sociale genegenheid gedoe
"En de leeuw was after all gewoon een pussy"quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:28 schreef teigan het volgende:
ik werd laatst nog 16 geschat, best grappig eigenlijk...
Das hetzelfde als dat je morgen jarig zou zijn zeikerdquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:39 schreef MaxMark het volgende:
De optie '26 en 49 dagen' is morgen ook nog zo lekker actueel he
De kans dat je morgen een jaar ouder wordt is zo'n 364 keer kleiner dan dat je morgen een dag ouder wordt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Das hetzelfde als dat je morgen jarig zou zijn zeikerd
maar als er nu plots 300 mensen stemmen is de kans op verandering toch ongeveer plus minus net zo groot?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
De kans dat je morgen een jaar ouder wordt is zo'n 364 keer kleiner dan dat je morgen een dag ouder wordt.
Ja, waarom?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:34 schreef MaxMark het volgende:
Waarom ga je daar nou een vals antwoord geven
Ik heb nu 8.942 incl. deze post.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:31 schreef Sebasser het volgende:
Als we zo doorgaan nog binnen het uur.
Nou jaaaaa zegquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:39 schreef MaxMark het volgende:
Met zo'n vrolijke Alexxxxx wordt je meteen wantrouwig he
Als ze dat voor zou stellen zou ik serieus waar geen nee zeggen, zoalng ik single ben dan, uiteraard.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:43 schreef Sebasser het volgende:
Trio geen mogelijkheid alex?
nee dusquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, ik weet dattie niet doorging, maar dan kan je er wel over gedroomd hebben.
klinkt als be2, waar ik ook zitquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:52 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb me voor de grap ook een keer op 1 ingeschreven.
ongeveer 5 resultaten die dan bij mij zouden matchen.
De een was lerares, de ander was weer werkloos, de een had woonde in limburg en de ander in friesland, en dan had je ook nog zo'n meterdingetje wat een soort van psychologish profiel was en die resultaten klopten ook met geen 1 match, en vervolgens krijg je wel elke week een mailtje met oeh we hebben een match voor je gevonden klik snel1 1!! en dan was het gewoon een match die allang in dat lijstje stond.
Kutsite.
Whehe, dat is nog heel goed mogelijk ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klinkt als be2, waar ik ook zit
ik had eens iemand met dezelfde foto, username en woonplaats als iemand op hyves, ik haar zo op hyves aanspreken nadat ze mij een mailtje had gesturud (terugmailen kost geld) en maar ontkennen dat ze het was.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:02 schreef maok het volgende:
Morge, wat een wind zeg
Ik ben niet weer gaan slapen hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, aangekleed, hopelijk is maok over een uurtje wakker
Tot straks!
Tis daar gezellig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat is daarmee, behalve dat we allemaal al weten dat jij daar altijd inzit?
Moet ik daar nu ook hoi inzeggen?quote:
Dat was wel een van de redenen waarom ik de linkgepost had ja.quote:
Nah, ik ga zo auto's kijken, dus geen medicijnen ivm het besturen van die dingen. Ik mag wel opschieten trouwens, ik ben weg.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Spierverslappers ftw btw, bij die nekpijn.
Done.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat was wel een van de redenen waarom ik de linkgepost had ja.
Iedereen met lesbeau gevoelens dient zich daar te melden.
En ook als je reeksengeil bent. (hoi)
Dat, en dat liedje.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:08 schreef ChipsZak. het volgende:Komt vast door die geile broek die ik ga bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |