dubbel waarquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Hey.
Wie staat zon bouwvakkersbroek nou beter. Jou of mij?Wrs jou. En ik wil jou niet zien in bovenstaande broek tbh.
VIER VIJF FEESTJES IN MN SKINNIEJIENS.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:37 schreef nietzman het volgende:
TWEE DRIE FEESTJES IN MUN SKINNIEJIENS.
Toffe broek, zeker je rode schoenen er onder? Dat zou tof staan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is wel een skinny.En ik houd helemaal niet van skinny's. Maar deze vond ik wel tof, vooral omdat ik wéét welke schoenen eronder gaan en wat ik erboven doe.
[ afbeelding ]
achterkant:
[ afbeelding ]
Ik voel me oud...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Misschien wel.
Dan ben ik wel al 27.!
En anders neem ik hem eerst, en dan jij.
We zien wel dan wie hem het eerst overneemt
quote:
Als je elk jaar jarig bent geweest wel, tenzij je dit jaar ook al jarig bent geweestquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben in juli 1983 geboren, dan ben ik nu toch 24?
juli he?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:50 schreef maok het volgende:
[..]
Als je elk jaar jarig bent geweest wel, tenzij je dit jaar ook al jarig bent geweest
Verrek, je bent maar 15 dagen ouder dan ik. Dacht dat je veel ouder wasquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben in juli 1983 geboren, dan ben ik nu toch 24?
ik heb ooit als dangel in je fobo gemeld dat we van dezelfde maand zijn, maar dat smnapte je toen niet helemaalquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Verrek, je bent maar 15 dagen ouder dan ik. Dacht dat je veel ouder was
Hum weet je wat ik denk....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Verrek, je bent maar 15 dagen ouder dan ik. Dacht dat je veel ouder was
door jequote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en waarom vind je me oud overkomen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |