dubbel waarquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Hey.
Wie staat zon bouwvakkersbroek nou beter. Jou of mij?Wrs jou. En ik wil jou niet zien in bovenstaande broek tbh.
VIER VIJF FEESTJES IN MN SKINNIEJIENS.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:37 schreef nietzman het volgende:
TWEE DRIE FEESTJES IN MUN SKINNIEJIENS.
Toffe broek, zeker je rode schoenen er onder? Dat zou tof staan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is wel een skinny.En ik houd helemaal niet van skinny's. Maar deze vond ik wel tof, vooral omdat ik wéét welke schoenen eronder gaan en wat ik erboven doe.
[ afbeelding ]
achterkant:
[ afbeelding ]
Ik voel me oud...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Misschien wel.
Dan ben ik wel al 27.!
En anders neem ik hem eerst, en dan jij.
We zien wel dan wie hem het eerst overneemt
quote:
Als je elk jaar jarig bent geweest wel, tenzij je dit jaar ook al jarig bent geweestquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben in juli 1983 geboren, dan ben ik nu toch 24?
juli he?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:50 schreef maok het volgende:
[..]
Als je elk jaar jarig bent geweest wel, tenzij je dit jaar ook al jarig bent geweest
Verrek, je bent maar 15 dagen ouder dan ik. Dacht dat je veel ouder wasquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben in juli 1983 geboren, dan ben ik nu toch 24?
ik heb ooit als dangel in je fobo gemeld dat we van dezelfde maand zijn, maar dat smnapte je toen niet helemaalquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Verrek, je bent maar 15 dagen ouder dan ik. Dacht dat je veel ouder was
Hum weet je wat ik denk....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Verrek, je bent maar 15 dagen ouder dan ik. Dacht dat je veel ouder was
door jequote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en waarom vind je me oud overkomen dan?
ja, maar daar moet ik twee weken voor sparenquote:
schaamhaar scheren en op je hoofd plakken, zo ziet het er bij mij toch ook uit.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:07 schreef maok het volgende:
Ik probeer ook al jaren mijn baard te laten groeien, maar het lukt niet echt
even eerlijk: vind je dat bij mij mooi staan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Sparen, maar dan heb je ook wat. 14.gif
Nou, vooruit.quote:
Ja, ik dacht dat je het over dangel had en dat dat bij je 'undercover'-verhaal hoorde ofzoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb ooit als dangel in je fobo gemeld dat we van dezelfde maand zijn, maar dat smnapte je toen niet helemaal
Nouja, ik vind mezelf nog veel te jong om te trouwen. Mensen die wel al getrouwd zijn ga ik automatisch van uit dat ze een paar jaar ouder zijnquote:en waarom vind je me oud overkomen dan?
oja dat natuurlijk ook...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar daar moet ik twee weken voor sparen
Pwnd ben je dan wel.quote:
Hoe oud denk je dan dat freecell is, getrouwd en ook nog zwanger, minstens 30 denk je nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je het over dangel had en dat dat bij je 'undercover'-verhaal hoorde ofzo
[..]
Nouja, ik vind mezelf nog veel te jong om te trouwen. Mensen die wel al getrouwd zijn ga ik automatisch van uit dat ze een paar jaar ouder zijn
dat was op mn 19e dat ik trouwdequote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je het over dangel had en dat dat bij je 'undercover'-verhaal hoorde ofzo
[..]
Nouja, ik vind mezelf nog veel te jong om te trouwen. Mensen die wel al getrouwd zijn ga ik automatisch van uit dat ze een paar jaar ouder zijn
OMG! Jij bent bijna 10 jaar ouder als mijdan ik.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:26 schreef Grulez het volgende:
ik voel me inmiddels bejaard met mn 26![]()
Ik ben 31, ben ik nu overleden?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
OMG! Jij bent bijna 10 jaar ouder als mijdan ik.
Oja!quote:
quote:
Maarja Groen op transparant klinkt wel relaxt.quote:1 (Origineel)
2 (GoT-layout)
3 (FOK!-layout)
4 (TweakZone-layout)
5 (Wit op transparant, werkt alleen op donkere sites!)
6 (Nieuwe GoT-layout)
8 (ThemeParkClub)
9 (Groen op transparant)
10 (HackersFuture)
11 (TechZine)
12 (Bouweenpc.nl)
13 (Autoweek)
14 (Smallere layout)
Uiteraard niet antwoorden als het te persoonlijk is, maar waarom zo vroeg?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat was op mn 19e dat ik trouwde
Hmm, ik ook, maar ik wordt eerder 27 lijkt mequote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:26 schreef Grulez het volgende:
ik voel me inmiddels bejaard met mn 26![]()
Ze vroeg mequote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Uiteraard niet antwoorden als het te persoonlijk is, maar waarom zo vroeg?
Idd, we waren gek op elkaar en zo, hadden hele intense band. En ze was zelf natuurlijk erg oud met haar 23quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij alex is de vraag: waarom niet, meer van toepassing denk ik.
ik wordt 11 januari 27, dus dat duurt nog ffquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hmm, ik ook, maar ik wordt eerder 27 lijkt me
Achja die steenbokken van tegewoordig hebben gewoon een enorme drang naar sociale genegenheid gedoequote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Er zijn in dit topic 3 á 4 mensen heel snel achter elkaar jarig.
Ik geloof PSM, Grulez, ik en Tanga.
Correct me if I`m wrong.
quote:Sterrenbeeld: Steenbok (Capricorn)
Geboren tussen: 23 december en 21 januari
Element: Aarde
De belangrijkste eigenschappen van het astrologische teken Steenbok zijn:
hardwerkend, organiserend, geduldig
serieus, betrouwbaar, onzeker
voorzichtig, structurerend,nauwgezet
formeel, gereserveerd, conservatief
De steenbok is een serieus mens, met een bijzondere vorm van humor. De steenbok is doelgericht en heeft een enorm uithoudingsvermogen, hetgeen hem/haar de mogelijkheid geeft om vooral successen op de lange termijn te behalen. Waar andere mensen al lang hadden afgehaakt, houdt de steenbok vol tot het bittere einde. De steenbok beschikt over veel geduld.
De steenbok doet geen ondoordachte dingen. Voordat hij/zij tot actie overgaat denkt de steenbok goed na over de gevolgen en weegt de verschillende alternatieven tegen elkaar af. De steenbok is praktisch ingesteld en beschikt over een goed financieel en economisch inzicht. Omdat de steenbok vrij conservatief is, is de kans dat hij/zij in zijn/haar leven grote financiële winsten behaalt vrij klein. Om die te behalen moet je bereid zijn risico's te nemen, iets dat niet echt bij de steenbok past. Daar staat tegenover, dat de kans dat de steenbok zonder geld komt te zitten eveneens heel klein is. De steenbok kan goed met geld omgaan.
De steenbok houdt van structuur en houdt ervan dingen die niet gestructureerd zijn of niet gestructureerd verlopen te structureren en in goede banen te leiden. De steenbok is zeer geschikt voor werk bij overheden of andere instellingen waar duidelijke structuren heersen en een duidelijk taakverdeling is. De steenbok voert zijn/haar werk met nauwkeurigheid uit en is bereid de verantwoordelijkheid daarvoor te dragen. De steenbok houdt niet van mensen die hun verantwoordelijkheden ontlopen.
De steenbok is ambitieus en wil graag iets bereiken en betekenen in de wereld. Status is niet onbelangrijk. Voor de steenbok hebben dingen alleen waarde als hij/zij er hard voor heeft gewerkt. Dingen die gewoon zijn komen aanwaaien geven geen voldoening. De steenbok zal nooit de eer opeisen voor iets dat hij/zij niet gedaan heeft. Als zaken tastbare resultaten opleveren, geeft dat de steenbok de meeste voldoening.
en matchen slecht met leeuwenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb een boekje over steenbokken, en daar staat in dat ze er met de jaren alleen jonger op lijken te worden en er beter gaan uitzien.
Serieus
En we regeren over de botten en gewrichten.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb een boekje over steenbokken, en daar staat in dat ze er met de jaren alleen jonger op lijken te worden
quote:en er beter gaan uitzien.
hell yeahquote:Serieus
En we regeren over de botten en gewrichten.
NBK, The Corpse Bride & Pan's Labyrinth zitten daar zeker niet bij he?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben de komende tijd wat minder online
zonet 10 DVDs gekocht
ik heb nog 35 films voor de boeg...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben de komende tijd wat minder online
zonet 10 DVDs gekocht
Het is heerlijk om met jou dubieuze boekjes te lezn op het bankje van de Yantraquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik geloof er niet zoveel van, maar ik vind het super om te lezen altijd.
He, Alex?
Brokeback Mountainquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
NBK, The Corpse Bride & Pan's Labyrinth zitten daar zeker niet bij he?
Mi-auw!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Je noemt "De Leeuw" dubieus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |