ja, maar daar moet ik twee weken voor sparenquote:
schaamhaar scheren en op je hoofd plakken, zo ziet het er bij mij toch ook uit.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:07 schreef maok het volgende:
Ik probeer ook al jaren mijn baard te laten groeien, maar het lukt niet echt
even eerlijk: vind je dat bij mij mooi staan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Sparen, maar dan heb je ook wat. 14.gif
Nou, vooruit.quote:
Ja, ik dacht dat je het over dangel had en dat dat bij je 'undercover'-verhaal hoorde ofzoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb ooit als dangel in je fobo gemeld dat we van dezelfde maand zijn, maar dat smnapte je toen niet helemaal
Nouja, ik vind mezelf nog veel te jong om te trouwen. Mensen die wel al getrouwd zijn ga ik automatisch van uit dat ze een paar jaar ouder zijnquote:en waarom vind je me oud overkomen dan?
oja dat natuurlijk ook...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar daar moet ik twee weken voor sparen
Pwnd ben je dan wel.quote:
Hoe oud denk je dan dat freecell is, getrouwd en ook nog zwanger, minstens 30 denk je nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je het over dangel had en dat dat bij je 'undercover'-verhaal hoorde ofzo
[..]
Nouja, ik vind mezelf nog veel te jong om te trouwen. Mensen die wel al getrouwd zijn ga ik automatisch van uit dat ze een paar jaar ouder zijn
dat was op mn 19e dat ik trouwdequote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je het over dangel had en dat dat bij je 'undercover'-verhaal hoorde ofzo
[..]
Nouja, ik vind mezelf nog veel te jong om te trouwen. Mensen die wel al getrouwd zijn ga ik automatisch van uit dat ze een paar jaar ouder zijn
OMG! Jij bent bijna 10 jaar ouder als mijdan ik.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:26 schreef Grulez het volgende:
ik voel me inmiddels bejaard met mn 26![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |