Of een zwembad achter inquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:05 schreef ChipsZak. het volgende:
-knip-
Jammer van die vage open dinges achteren.Al kun je er wel vet tof hooi in gooien en op van die balen gaan zitten.
-knip-
Hmm. Ik wil wel een naakte Tom K. uit Zwijndrecht in mijn roze el camino maar anders.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:22 schreef Dangel het volgende:
Heb een mooie mental image nu van naakte vreemde mannen middne in de nacht in een roze el camino bij aSj voorhuis
IRL is die niet echt roze,meer oranje-ig. Die generatie Excel is btw wel af-fabriek zuurstokroze geleverdquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:29 schreef maok het volgende:
Is deze auto roze? In de beschrijving staat namelijk rood, maar als ie roze is, is iet eigenlijk wel tof http://link.marktplaats.nl/139267684
heb jij toevallig nog ergens een foto van zo'n auto waar de kleur beter is te zien?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:31 schreef Dangel het volgende:
[..]
IRL is die niet echt roze,meer oranje-ig. Die generatie Excel is btw wel af-fabriek zuurstokroze geleverd
Mwah, voor een auto wat ordinairquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:30 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Maok: Hij is zuurstokroze, maar ik vind dat altijd maar een lelijke kleur roze eigs.
Je moet natuurlijk wel knálroze hebben.
er zijn auto's die zelfs ik niet op de foto hebquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:33 schreef maok het volgende:
[..]
heb jij toevallig nog ergens een foto van zo'n auto waar de kleur beter is te zien?
Ook niet een andere in ongeveer die kleur?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:34 schreef Dangel het volgende:
[..]
er zijn auto's die zelfs ik niet op de foto heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |