en terechtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik doe altijd een TVP als ik het topic open.Vind ik leuk.
En waarom heeft iedereen het over mijn TT, ik moest wát verzinnen.
En ik ben verwerkt in een TVP, omg, wat een dag vol indrukken.
Ow no, nou houdt ie niet meer opquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vind de TT wel leuk hoor, gaan we lekker babbelen over Groningen in de 19e eeuw
Dat is de tijd van W.A. Scholten, zijn Scholtenhuis, koepeltje aan de Hereweg/spoor, Villa Gelria, het station, de spoorverbinding, ontmanteling stadswallen, ontstaan Noorderplantsoen en Stadspark. Heel boeiend hoor
gooi er een kwartje in, en hij lult voor 100 euro?quote:
Terwijl het anders zo'n stille jongen isquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:10 schreef Dangel het volgende:
[..]
gooi er een kwartje in, en hij lult voor 100 euro?
Maar, maar...quote:
Ze hebben al lang een gloed nieuwe dus hij moet niet zeurenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er staat bij een tweedehandskinderspullenzaakje in de Nieuweweg zo'n prachtige oude kinderwagen. Die is alleen wel al door Do2 en mij gereserveerd.
Binnenkort even kijken danquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er staat bij een tweedehandskinderspullenzaakje in de Nieuweweg zo'n prachtige oude kinderwagen. Die is alleen wel al door Do2 en mij gereserveerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |