quote:Admiraal_Anaal, 26 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 18 , vrouw, woont officieel in Voorburg, maar doordeweeks vaak te vinden in het prachtige Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Omar, 21jaar, NL Hagenees met Arabische naam en Punker in het Statenkwartier. Hoezo vreemd?
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Petre mannetje van 21 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje :p), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:HAGENEESJE!, Woont ook in Den Haag en is19 jaar, werkt en leert. Fok!/Game in me vrije tijd. Hou van boksen en chille met me vrienden.
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
en goeiemiddag iedereen vanuit het altijd zonnige dordrechtquote:
Jaaaaaah, gezellig!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:53 schreef Charisma het volgende:
en de eerste meeting staat al genoteerd![]()
wie wat waar wanneer is die meeting?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:53 schreef Charisma het volgende:
jip ben eer ook weer eens
maar vanavond zal ik meer posten, ga dan de nachtdienst in
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:23 schreef tripack het volgende:
[..]
wie wat waar wanneer is die meeting?
Waar?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:46 schreef ursel het volgende:
Kom ook weer eens zwaaien..
Waarom staat madurodam er trouwens 2x in de OP bij de linkjes??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt er een den haag meet?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:53 schreef Charisma het volgende:
jip ben eer ook weer eens
maar vanavond zal ik meer posten, ga dan de nachtdienst in
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Passage? En er zit er ook 1 vlak bij de Geleenstraatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:28 schreef 2Mini het volgende:
Mensen van Den Haag en omstreken..
Hebben jullie enig idee of Den Haag in het bezit is van een a-klasse feestwinkel?
En dan niet komen met die van de Weimarstraat of Regentesselaan..
Ik moet echt goed spul hebben (maskers)
Op de hoek van het rijswijkseplein bij de haringkoning jah. die bij de passage richting de grote kerk bestaat ook nogquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Passage? En er zit er ook 1 vlak bij de Geleenstraat
als je authentieke maskers zoekt die ze gebruiken bij bal masque's dan moet je naar de mauritskade, bij Frank & Dejan. Vanaf de raamweg mauritskade op, dan voorbij de denneweg vlak vóór de volgende hoek.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:28 schreef 2Mini het volgende:
Hebben jullie enig idee of Den Haag in het bezit is van een a-klasse feestwinkel?
Jeehquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:53 schreef Charisma het volgende:
Zoek een online politiescanner en je weet hetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:53 schreef BrandX het volgende:
ik hoor hier bergen sirenes voorbij komen
hier is overigens javastraat.
iemand een idee?
ohw, geen zin in zoeken, ben aan het werkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:55 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zoek een online politiescanner en je weet het.
brand dus, maar ik hoorde geen brandweersirenes, maar wel pollitiesirenesquote:BRAN Prio 2 DEN HAAG (GV) TOUSSAINTKADE 5 Werk op hoogte 0030 0051
802292154521500501 1500501 BRW Den Haag-Centrum ( Lichtkrant )
802292154521500500 1500500 BRW Den Haag-Archipel ( Lichtkrant )
802292154521500101 1500101 BRW Den Haag-Centrum ( Bevelvoerder )
802292154521500100 1500100 BRW Den Haag-Archipel ( Bevelvoerder )
802292154521500010 1500010 BRW Haaglanden ( Monitorcode RAC )
Kijk even uit het raamquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:58 schreef BrandX het volgende:
ah, en dit:
21:46:09 29-02-08 15 I AMBU A1 JAVASTRAAT 31 a DEN HAAG (GV) 2585AC 17435
802292146091520081 1520081 RAD Haaglanden ( Motorambulance 15-381 )
21:57:41 29-02-08 15 I AMBU A1 JAVASTRAAT 31 a DEN HAAG (GV) 2585AC 17436
802292157411520008 1520008 GGD Den Haag-Zichtenburg ( Ambulance 08 )
(motor)ambulanse. Dat is in de javastraat, maar dat verklaart nog niet de politiesirenes
De wind lijkt me het probleem niet zo, de regen daarentegen is minderquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
weet je wel hoe hard het waait buiten, dan waai ik zo mijn raam uit
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:02 schreef RATMEN het volgende:
[..]
De wind lijkt me het probleem niet zo, de regen daarentegen is minder.
ja wil eigenlijk ook wel kijken maar zit in een complicated gesprek met iemand hier op msn, die kan ik niet zeggen dat 'ie ff moet wachtenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:05 schreef Jill-RMC het volgende:
*is nieuwsgierig*
Zou bijna zelf gaan kijken
Vertel ... VERTEL!!!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:09 schreef BrandX het volgende:
ok, gesprek is klaar, ik ga ff naar buiten kijken of ik wat kan zien.
In Honselersdijk heb je een hele grote zitten met echt veel kwaliteitskostuums, maskers en andere accesoiresquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:28 schreef 2Mini het volgende:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:23 schreef jna het volgende:
Als je was langsgefietst zonder licht had je waarschijnlijk meteen de aandacht van die politieagent
Hmm, narigheid!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:19 schreef BrandX het volgende:
nou, 2 politiewagens, een ambulance, een motorambulance en een auto half op de stoep, en een auto op de parkeerlaan die door de motorambulanceberijder wordt afgespoeld met emmers water.....
De ambulance is ingeladen en rijd net weg. Het lijkt erop alsof iemand tegen iemand aan is gereden, en de motorambulancerijder het bloed van de auto afspoelt![]()
![]()
Dat zal wel niet gebeurt zijn, maar wat er wel is gebeurt kan ik niet zien. En vragen aan de politie (die aan het praten waren met wat lijkt op de bestuurder van de stoepgeparkeerde auto) leek me nou niet echt een optie.
pfffftquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
oke stormschadeboom omgewaaid hier in de straat
buurman met ze net gewassen auto niet zo blij
is weer wat anders dan vogelscheit op je dak
Goedemorgen! Ik heb geen idee waarom jij zo vroeg wakker bent. Ik kon vandaag uitslapen, maar na 7,5 uur was het alweer klaar met slapenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:10 schreef becky27 het volgende:
charisma, die mogelijkheid bestaat, ligt eraan wanneer het is
en goedemorgen iedereen, waarom ben ik zo vroeg wakker?????
Stond er bij jou misschien ook iemand op je bed te springen om kwart voor 6 's ochtends?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:10 schreef becky27 het volgende:
charisma, die mogelijkheid bestaat, ligt eraan wanneer het is
en goedemorgen iedereen, waarom ben ik zo vroeg wakker?????
nee ws het maar waarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Stond er bij jou misschien ook iemand op je bed te springen om kwart voor 6 's ochtends?
quote:
TIs niet anders! Have fun en ik ben zo ook in Delft, dus wel jaar me zwaaien he!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:12 schreef becky27 het volgende:
solly....... en het was nog wel zo dichtbij!
maar allemaal fijne dag nog vandaag, ik ben naar delft en vanavond r'dam, museumnacht!!
Heel erg als het niet mijn eigen rotzooi isquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]. JIj woont in Voorburg he, hoe erg vind jij schoonmaken
.
Niet op zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:25 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben waarschijnlijk shoppen vanmiddag in Leidschenhage of de Bogaard. Geld uitgeven is altijd heel leuk!
Jammerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:19 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Heel erg als het niet mijn eigen rotzooi is
Hebben we het nou over kinderen of hondjesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Net met de kleine stuiterbal ff rondje waterpartij en terug door het bos gegaan. Hopelijk is het nu uitgeput en heb ik ff rust van d'rEcht waar die puppies de energie vandaan halen.
Die grens is bij sommigen erg vaagquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hebben we het nou over kinderen of hondjes.
Ja, al trek ik toch echt de grens bij truien, pakjes en schoentjes voor de hond. Dat kan je het beestje echt niet aan doen....hoewel het ws wel mega schattig zou staanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:37 schreef Atreidez het volgende:
Welkom terug
[..]
Die grens is bij sommigen erg vaag
Welkom terugquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:20 schreef ook_gek het volgende:
zo en we zijn weer terug uit Frankrijk.
Later volgen er wat foto's
Valthoquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:06 schreef ook_gek het volgende:
ja Val Thorens is best hoog
[ afbeelding ]
later volgen er meer foto's
In de stad is het altijd gezelligquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:35 schreef Chiquitina het volgende:
Alowah![]()
vandaag gaan uitwaaien op het strand wat een mooie golven met de storm... Is er vanavond nog ergens wat te beleven?
Ik vind het een tof uiterlijk geworden. Goed dat je actief de nieuwe topics promoot, goede OP! Fijn dat iedereen welkom is en dat er geen "Oldbie" cultuur hangt. Laatste tijd steeds meer posters en de topics gaan sneller en sneller!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van het den haag topic laatste tijd geworden qua uiterlijk? drukte? gezelligheid?
IOSquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:27 schreef Yoni het volgende:
Jaa ik ben ook fan van het Den Haag topicEn ik heb zin in een meet
Ik was gisteravond trouwens bij I.O.S. (Is Ook Schitterend!) in het Paard. Was
leuk concert!! Alleen jammer dat er weer eens van die kutwijven waren die denken dat ik voor de lol daar de Japanner uithang en me gingen lopen blokkeren.
Dat blijf je houden. Had toevallig laatst nog een meisje die ook opnames an het maken was voor iets tijdens een concert, Die kwam het eerst even vragen of ze voor ons mocht komen staan om even wat te filmen tijdens de eerste 3 nummers. Dus wij hadden zoiets van tuurlijk geen probleem, zij helemaal dankbaar. Bleek dus dat ze aan de andere kant hardhandig was weggestuurd door een paar van die kinders die daar dus anders over dachten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:27 schreef Yoni het volgende:
Jaa ik ben ook fan van het Den Haag topicEn ik heb zin in een meet
Ik was gisteravond trouwens bij I.O.S. (Is Ook Schitterend!) in het Paard. Was leuk concert!! Alleen jammer dat er weer eens van die kutwijven waren die denken dat ik voor de lol daar de Japanner uithang en me gingen lopen blokkeren.
Ik volg het topic nog niet heel lang maar ik vind het wel gezelligquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van het den haag topic laatste tijd geworden qua uiterlijk? drukte? gezelligheid?
Waar in de stad juist? Ben hier nog niet helemaal thuisquote:
Het hangt er een beetje vanaf wat je leuk vind. Ik ben zelf fan van de Grote Markt. Daar zitten diverse prima kroegen, zoals Zwarte Ruiter, Zeta en de Boterwaag. Daarnaast is er ook nog het plein met kroegen als Berger, en Plein 19. Het verschil tussen de Grote Markt en het Plein is aardig te zien aan de kleding van de bezoekers. Op het Plein behoor je toch wel een Polo of Tommy merkje op je kleding te hebben, op de markt maakt het dan weer compleet niets uit wat je aan hebt. De markt zit vol met creativelingen, veel muzikanten en theater mensen (das dan ook wel de reden waarom ik het tof vind).quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:11 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Waar in de stad juist? Ben hier nog niet helemaal thuis
Ik kom zeker mee naar de Meet als het kan zennequote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:33 schreef RATMEN het volgende:
Ow, je moet maar meekomen naar de meet, dan kan je iig wat stapmensen leren kennen die je vast wel een keer een tour door Den Haag willen geven.
Alstuquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:36 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Ik kom zeker mee naar de Meet als het kan zenneEn bedankt voor de info, nu heb ik toch al een idee waarheen
* ook_gek zegt meet in valtho. Noem maar een datumquote:
Liefquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:18 schreef Chiquitina het volgende:
Ik moet werken op maandag, anders was het geen probleem
Damn!!! Das echt een goed idee! Ik heb overigens een super locatie in La Rebery (boven les menuires), ALL INCLUSIVE, met 2 koks die ontbijt en diner voor je klaar maken op het moment dat jij dat wil (en als je thuis komt eind van de middag staat er een versgebakken taart). Het huis biedt plaats aan 12 mensen, 5 badkamers, onderin het huis een jacuzzi voor 6 personen, een 4 persoonssauna en een stortdouche.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek zegt meet in valtho. Noem maar een datum
zeg maar wanneer ik wil zeker mee!!!!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Damn!!! Das echt een goed idee! Ik heb overigens een super locatie in La Rebery (boven les menuires), ALL INCLUSIVE, met 2 koks die ontbijt en diner voor je klaar maken op het moment dat jij dat wil (en als je thuis komt eind van de middag staat er een versgebakken taart). Het huis biedt plaats aan 12 mensen, 5 badkamers, onderin het huis een jacuzzi voor 6 personen, een 4 persoonssauna en een stortdouche.
En natuurlijk 100 meter lopen en je zit op de piste!
Zo fijn.
Snowboard je of ski je?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zeg maar wanneer ik wil zeker mee!!!!
Ik heb nooit ergens last van met Casema en heb ook internet en digitale tv met alles erop en eraan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:28 schreef RATMEN het volgende:
My god! Wat heb ik een verschrikkelijke hekel aan de Casema ...
Ik betaal me blauw aan digitale TV, een breedband internet aansluiting, Film 1 en 2 en 3 en + EN HET WERKT WEER ES EEN KEER NIET!!!
Of ik maandag even de monteur wil opwachten ... hij komt ergens tussen 12 en 18 ... Ik kan hier zo pissig van worden.
Wie kan er maandagmiddag op mijn huis passen.
De vorige keer dat er een monteur was, vertelde hij dat er een probleempje is met mijn aansluiting in het wijkkastje, ik schijn een oude aansluiting te hebben en die wil er nog wel es uitschieten. Maar leg ze dat maar es uit bij een helpdeskquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb nooit ergens last van met Casema en heb ook internet en digitale tv met alles erop en eraan.
Mijn agenda is wat ingewikkeld. Ik zal naar ons 4-en wel even een mail sturen. Als Becky me even haar mail PMt komt dat goedquote:Op zondag 2 maart 2008 01:22 schreef Charisma het volgende:
hoi ben ik weer !!! zwaaid naar jullie![]()
wat jammer Becky dat je niet kan, missien kan het ook op een andere avond Ratman zodat zij ook kan komen ?
En ik heb ze niet eens geselecteerdquote:Op zondag 2 maart 2008 01:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
zo te horen komt enkel vrouwelijk gezelschap he ratmenerg selectief
Ski maar wel ruim 18 jaar dus ik kan alles en iedereen bij houdenquote:
Op ski's ben je vaak sneller dan op een snowboard en met zoveel jaar ervaring, zal ik jou niet bij kunnen houden denk ikquote:Op zondag 2 maart 2008 02:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ski maar wel ruim 18 jaar dus ik kan alles en iedereen bij houden
hier moet ik even op reageren: hoe heet het chalet: maxima, marylene, maurits of iets dergelijks...........ik heb jaren in de toerismebranche gezeten en regelmatig in reberty vertoefd! heeerlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Damn!!! Das echt een goed idee! Ik heb overigens een super locatie in La Rebery (boven les menuires), ALL INCLUSIVE, met 2 koks die ontbijt en diner voor je klaar maken op het moment dat jij dat wil (en als je thuis komt eind van de middag staat er een versgebakken taart). Het huis biedt plaats aan 12 mensen, 5 badkamers, onderin het huis een jacuzzi voor 6 personen, een 4 persoonssauna en een stortdouche.
Zo fijn.
Nee, het had namen als Chrystal, Smaragd ... zoiets (diamanten / stenen namen)quote:Op zondag 2 maart 2008 03:36 schreef becky27 het volgende:
[..]
hier moet ik even op reageren: hoe heet het chalet: maxima, marylene, maurits of iets dergelijks...........ik heb jaren in de toerismebranche gezeten en regelmatig in reberty vertoefd! heeerlijk
dit jaar ga ik lowbudget met de bus naar zell am see, ben al tien jaar niet meer in oostenrijk geweest
Woei! Pas op hoor, wasmachines zijn vuile vechtersquote:Op zondag 2 maart 2008 11:10 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
Gisteren nog met de wasmachine gevochten en verlorenMaar er zijn geen gewonden gevallen en de machine doet het weer
Dadelijk wat eten en dan maar is naar de winkel...
ow my god .... zo vroeg ... ik geloof dat ik de bijnaam begin te begrijpenquote:
Toen was ik al een half uur wakker hoor. Gister was het nog erger. Toen waren we er al voor zessen uitquote:Op zondag 2 maart 2008 11:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
ow my god .... zo vroeg ... ik geloof dat ik de bijnaam begin te begrijpen.
Maar de schattigheid en de liefde die je ontvangt maak natuurlijk alles goedquote:Op zondag 2 maart 2008 11:32 schreef m@x het volgende:
[..]
Toen was ik al een half uur wakker hoor. Gister was het nog erger. Toen waren we er al voor zessen uit
Iemand?quote:Op zondag 2 maart 2008 10:24 schreef Elegy het volgende:
Maar waar kan ik nu gratis parkeren in de duinen/op het strand? Bij scheveningen is het nu weer betaald
:quote:
Ja, ontzettend fijn om door je eigen kind Stegosaurus genoemd te worden. Mijn hart loopt over van liefdequote:Op zondag 2 maart 2008 11:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Maar de schattigheid en de liefde die je ontvangt maak natuurlijk alles goed.
Nahja ... je lijkt niet eens op een Stegosaurus:quote:Op zondag 2 maart 2008 12:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, ontzettend fijn om door je eigen kind Stegosaurus genoemd te worden. Mijn hart loopt over van liefde![]()
![]()
Op Kijkduin kan je gratis parkeren volgens mij.
buurt van keizerstaat en badhuisstraat is ongeveer 10min lopen van het strand maar wel gratis parkerenquote:
*jaloers*quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zo fijn.
ligt er een beetje aan waar je zit, maar de laatste trams rijden rond kwart voor 1/1 uur hun laatste halte aanquote:Op zondag 2 maart 2008 16:06 schreef Chiquitina het volgende:
Ik kan niet wintersporten... alleen apres ski![]()
@RATMEN: ben niet meer weggeweest heb 3 uur aan het skypen geweest met een vriend van Belgie en toen was het ineens 1.00en aangezien ik niet eens weet hoelang de trams rijden ben ik maar thuisgebleven...
wat kost dat voor een weekje dan ongeveer.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zo fijn.
hoe vond je het skiën?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:12 schreef Elegy het volgende:
Ik ga dit jaar voor de tweede keer op wintersport, met mijn werkAlles is geregeld
Deze keer snowboarden, ben benieuwd!
Ja das het zotte .... 600 euro per persoon, inclusief skipas!!! Moet je wel met 12 man zijn (totaalprijs voor het chalet)quote:Op zondag 2 maart 2008 18:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat kost dat voor een weekje dan ongeveer.
Wanneer ga je? Ik ga er ook nog 2 x naartoe deze 'winter'.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:17 schreef becky27 het volgende:
ha XL, ik ga dit jaar naar zell am see/ Kaprun, het is een eeuwigheid geleden dat ik daar ben geweest dus heeeel nieuwsgierig.
Daarom vliegtuigquote:Op zondag 2 maart 2008 22:31 schreef becky27 het volgende:
ach er zijn een aantal dingen:
- bus: vrijdagavond weg, is zaterdagochtend op plaats van bestemming dus boots onder en gaan, daarnaast hoef je niet te rijden, drink je een biertje of whatever in de bus, maaaar het slapen in de bus is drama. Je moet er op een of andere manier nog met al je spullen komen en zo,
- auto: midden in de nacht weg, allemaal een stukje rijden, ook in de auto slaap je niet fijn, maar mits er ruimte is, is spullen meenemen veel relaxter, meer in het idee van spelletjes en wat hollands eten en zo
ik heb bijna vier jaar in de wintersportbranche gewerkt maar op vakantie met het vliegtuig is nog erger dan met de bus. Ik ben heel vaak met het vliegtuig gegaan maar ik moest dan eerst nog met al het spul naar schiphol, dan naar geneve, daar weer met de bus en dan een of andere taxi de berg op. Met de auto was ik er van deur tot deur in 10 uur 16 minuten en daar deed ik met het vliegtuig en alles niet heel veel korter overquote:
3 dagenquote:Op zondag 2 maart 2008 23:09 schreef zeemonster het volgende:
We gaan trouwens steeds sneller met het posten aantal. Net vier dagen bezig met dit topic en we zitten al op 157
en dat ligt vlak bij val thorens of niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja das het zotte .... 600 euro per persoon, inclusief skipas!!! Moet je wel met 12 man zijn (totaalprijs voor het chalet).
\quote:Op zondag 2 maart 2008 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en dat ligt vlak bij val thorens of niet.
En ik heb opeens een heel gek idee. Zoek wat mensen die mee willen a 600 de man en we gaan er binnen kort heen
Zoek een goed onderwerp en het luktquote:Op zondag 2 maart 2008 23:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
3 dagen
En wil eigenlijk een keer 1 dag nodig hebben om vol te posten
Je doet er mss niet heel veel korter over, het reizen vind in wel een stuk relaxter dan zelf rijden of opgepropt in een bus te zitten. Zit liever rustig een boekje te lezen op een vliegveld, waar ik nog redelijk alle kanten op kan, dan vast in een autoquote:Op zondag 2 maart 2008 23:13 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik heb bijna vier jaar in de wintersportbranche gewerkt maar op vakantie met het vliegtuig is nog erger dan met de bus. Ik ben heel vaak met het vliegtuig gegaan maar ik moest dan eerst nog met al het spul naar schiphol, dan naar geneve, daar weer met de bus en dan een of andere taxi de berg op. Met de auto was ik er van deur tot deur in 10 uur 16 minuten en daar deed ik met het vliegtuig en alles niet heel veel korter over
Lieve schat, als ik tijd had, was ik al twee keer geweestquote:
Het vliegtuig is wel fijn sinds ik zo'n rolkoffer heb voor mijn planken. Anders is het inderdaad maar een hoop gezeul en overgestap.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je doet er mss niet heel veel korter over, het reizen vind in wel een stuk relaxter dan zelf rijden of opgepropt in een bus te zitten. Zit liever rustig een boekje te lezen op een vliegveld, waar ik nog redelijk alle kanten op kan, dan vast in een auto.
En mijn ervaring is dat vliegen naar Frankrijk met bus en al in 7 a 8 uur kan, met de auto ben je zo 12 uur onderweg, en dan de files en het weer niet meegerekend,
Skieën vond ik leuk, ik scheen het nog wel aardig te kunnen ookquote:
5 minuten voor de uiterlijk afgesproken tijdquote:Op maandag 3 maart 2008 12:10 schreef RATMEN het volgende:
Goedemiddag.
Ik ben benieuwd hoe laat de casema meneer komt ...
Je wordt om kwart over zes gebeld dat het vandaag niet meer gaat lukken maar dat je over anderhalve week écht thuis MOET zijn tussen negen en driequote:Op maandag 3 maart 2008 12:10 schreef RATMEN het volgende:
Goedemiddag.
Ik ben benieuwd hoe laat de casema meneer komt ...
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:42 schreef ook_gek het volgende:
Sorry meneer? Een afspraak?
Ik denk dat er iets fout gegaan is. Klein momentje ik ga het even controleren voor u.
Ah ik zie het al. Ik denk dat er een misverstand is. Want u staat op woensdag tussen 9 en 13uur.
Dus nee er komt vandaag echt niemand. Maar wel W O E N S D A G 5-3-08
Fijne dag verder. En bedankt voor het bellen met de Cassema Help Desk
Als vandaag weer blijkt dat het probleem op te lossen viel in het wijkkastje en mijn thuiszijn dus niet een vereiste was, dan krijgt Casema van mij een hele mooie brief!quote:Op maandag 3 maart 2008 13:15 schreef Chiquitina het volgende:
Kan je geen klacht indienen ofzo... voor de tijd dat je geen internet/tv/filmkanalen:... hebt? of werkt dat in nederland niet zo...
De vorige keer was de afspraak ook dat de monteur tussen 12 en 18 langskwam. Toen was hij er om 12:30 al, echter helaas zijn we deze keer dat tijdstip al voorbij.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Als vandaag weer blijkt dat het probleem op te lossen viel in het wijkkastje en mijn thuiszijn dus niet een vereiste was, dan krijgt Casema van mij een hele mooie brief!
Krijg je een mooie brief terug dat ze er alles aan doen om het in de toekomst te verkomen.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Als vandaag weer blijkt dat het probleem op te lossen viel in het wijkkastje en mijn thuiszijn dus niet een vereiste was, dan krijgt Casema van mij een hele mooie brief!
Ik kan hele dreigende brieven schrijven en kan mijn positie mss nog wel een beetje "gebruiken" ...quote:Op maandag 3 maart 2008 13:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Krijg je een mooie brief terug dat ze er alles aan doen om het in de toekomst te verkomen.
Sorry sorry sorry kusje en over hahaha
Weinig kansquote:Op maandag 3 maart 2008 13:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik kan hele dreigende brieven schrijven en kan mijn positie mss nog wel een beetje "gebruiken" ...
Ach en nu opeens doet mijn TV beeld het weer, ik schat in dat de monteur over 10 minuten aanbelt en mij vertelt dat het idd het wijkkastje weer wasquote:Op maandag 3 maart 2008 13:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weinig kans
Hangen op de afdeling allemaal mooi ingelijste brieven met klachten van oa overheid, sony, deloitte enzo en daaronder de standaard sorry sorry sorry brief
Maak er maar Laakkwartier van. In de Jan Wapstraat. Vlakbij die mevrouw met al die honden en haar wegens lekkage onverkoopbare huisquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:22 schreef 2Mini het volgende:
Ja die bij Geleen is weg.. zogenaamd verhuist.. maar is failliet en heeft nu een dochterbedrijf lopen in Spoorwijk.
Ombudsman hebben we ook, zit op de bezuidenhoutseweg, maar die is volgens mij alleen voor overheidszaken.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:55 schreef zeemonster het volgende:
Hee A_A, doe ik mijn best voor je , zou je dan niet even reageren. Hij ligt netjes klaar voor u.
Nee hoor flauw.
Maar wij hebben wel zo een soort dienst Chiquitina, ik geloof dat het de consumentenbond is.
Hormonenbom meldtquote:Op zondag 2 maart 2008 23:30 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Zet een stel hormonenbommen bij elkaar en er is een explosie aan berichten!
quote:Op maandag 3 maart 2008 13:55 schreef zeemonster het volgende:
Hee A_A, doe ik mijn best voor je , zou je dan niet even reageren. Hij ligt netjes klaar voor u.
Nee hoor flauw.
Maar wij hebben wel zo een soort dienst Chiquitina, ik geloof dat het de consumentenbond is.
Hahaha jij hebt nog een excuus , mijn dochtertje is nu vier en ik ben nog steeds een hormonenbomquote:
Als wij ergens goed in zijn in Nederland, dan is het wel bureaucratie, dus hier in Nederland werkt het niet helemaal als zou moeten, helaasquote:Op maandag 3 maart 2008 14:06 schreef Chiquitina het volgende:
Ombudsdienst is misschien niet de juiste nederlandse naam
In belgie heb je die voor alles (internet, electriciteit, ziekenhuisfactuur, medische dingese...) je moet alleen de juiste zien te vinden voor je klacht![]()
Het is in belgie ook wel echt nodig en handig... ik heb van men internet factuur toen meer terug gekregen dan waar ik recht op haddus wel tevreden over...
Ach...ik zei toch niet "hormonenbom sedert 5 weken"? Oudste Zoon wordt 7 deze maand...quote:Op maandag 3 maart 2008 14:05 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hahaha jij hebt nog een excuus , mijn dochtertje is nu vier en ik ben nog steeds een hormonenbom
Een soort van korte minimeet aan de voordeurquote:Op maandag 3 maart 2008 14:06 schreef zeemonster het volgende:
Ben niet bang voor je hoor, ophalen mag
Kinderen?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:23 schreef zeemonster het volgende:
Haha , ja zo zou je het kunnen zien , je bent niet bang voor kinderen en (grote) honden he?
Kinderen zijn leukquote:Op maandag 3 maart 2008 14:23 schreef zeemonster het volgende:
Haha , ja zo zou je het kunnen zien , je bent niet bang voor kinderen en (grote) honden he?
witvoetjewillenhalert!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kinderen zijn leukvind kinderen leuker dan grote mensen
en honden zijn gaaf
klein, groot, dik, dun
Bel KS en vraag hoelaat de afspraak gepland staan? Ze zeggen wel tussen 12 en 1700 maar in de computer kunnen ze een meer gedetailleerd tijd zienquote:Op maandag 3 maart 2008 14:56 schreef RATMEN het volgende:
Nog geen monteur en het beeld is nu weer slecht.
Wat een narigheid.
Oe, heb daarmee iemand boos gemaakt. Volgens de meneer die ik aan de lijn had, was dit niet mogelijk en mag dit ook helemaal niet verteld worden door Casemaquote:Op maandag 3 maart 2008 14:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bel KS en vraag hoelaat de afspraak gepland staan? Ze zeggen wel tussen 12 en 1700 maar in de computer kunnen ze een meer gedetailleerd tijd zien
Hehe stelletje lutsers daarquote:Op maandag 3 maart 2008 15:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Oe, heb daarmee iemand boos gemaakt. Volgens de meneer die ik aan de lijn had, was dit niet mogelijk en mag dit ook helemaal niet verteld worden door Casema.
Maar goed, hij kon zien dat de storing nog niet afgemeld was, dus de monteur zal nog moeten komen ...
http://nl.youtube.com/watch?v=dN7oy3pv3oMquote:Op maandag 3 maart 2008 14:42 schreef zeemonster het volgende:
Mijn dochtertje is een apart wezen (ik ook overigens).
Haar juf riep me onlangs bij haar om even wat te vertellen (ze kon er zelf ook de humor van inzien).
Ze had een mop op school verteld:
Joran heeft een meisje in de sloot geduwd en is toen zijn gympen vergeten.
Ze heeft ons natuurlijk horen praten, ik ben allang blij dat ze de "zelfmoord mop" niet heeft gehoord!
Kleine kinderen zijn zo leuk. Mn moeder heeft een keer mn broertje nog net op tijd kunnen onderscheppen toen ie op weg was naar de buurman verderop met een bord met bruine boterhammen. De buurman was een liliputter en aangezien me moeder iedere zei tegen mn broertje dat ie zn bruine boterham moest opeten omdat ie daar groot en sterk van werd leek het hem een sociaal plan om die boterhammen aan de kleine buurman te doneren.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=dN7oy3pv3oM
een klein ventje van 4 heeft dit filmpje gezien. Zit z'n vader met hem in de tram bij hollandspoor. Wat denk je wat hij opeens roept in die tram![]()
okee okeeee. Dat houd dus in dat meneer aard in het vogelpak van pino zit En hakiem het land is uit gezet.![]()
![]()
![]()
leuk in lijn 16 bij hollandspoor ergens rond een uurjte of 5 in de middag whehe
Meesterlijk!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:50 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Kleine kinderen zijn zo leuk. Mn moeder heeft een keer mn broertje nog net op tijd kunnen onderscheppen toen ie op weg was naar de buurman verderop met een bord met bruine boterhammen. De buurman was een liliputter en aangezien me moeder iedere zei tegen mn broertje dat ie zn bruine boterham moest opeten omdat ie daar groot en sterk van werd leek het hem een sociaal plan om die boterhammen aan de kleine buurman te doneren.
wat een held!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:50 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Kleine kinderen zijn zo leuk. Mn moeder heeft een keer mn broertje nog net op tijd kunnen onderscheppen toen ie op weg was naar de buurman verderop met een bord met bruine boterhammen. De buurman was een liliputter en aangezien me moeder iedere zei tegen mn broertje dat ie zn bruine boterham moest opeten omdat ie daar groot en sterk van werd leek het hem een sociaal plan om die boterhammen aan de kleine buurman te doneren.
Hihi, kinderlogica inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:50 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
De buurman was een liliputter en aangezien me moeder iedere zei tegen mn broertje dat ie zn bruine boterham moest opeten omdat ie daar groot en sterk van werd leek het hem een sociaal plan om die boterhammen aan de kleine buurman te doneren.
Nou het gesprekje vond gewoon in Den Haag plaats, collega en ik werkten in Den Haag en de school van mijn kinders staat in Den Haagquote:Op maandag 3 maart 2008 18:44 schreef zeemonster het volgende:
We krijgen straks nog een kick naar OUD van de rest hier![]()
Ik denk dat ondertussen zijn internet is afgesloten door Casemaquote:Op maandag 3 maart 2008 21:57 schreef zeemonster het volgende:
En kan je alweer lekker tv kijken , Ratmen?:)
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:58 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik denk dat ondertussen zijn internet is afgesloten door Casema
Goedemorgen schoonheidquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:11 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen!
goed excuus tochquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:35 schreef Elegy het volgende:
Hoifile ellende op de A12 weer vanochtend
Het is een complot, ze willen gewoon niet dat ik ga werken
Mijn urenformulier denkt daar toch anders overquote:
das balen! Ik had vanochtend vertraging (ongeveer 30 seconden), de Laan van NOI ligt open, ttsssssquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mijn urenformulier denkt daar toch anders over
30? WTF! Meteen declareren die kosten! Dat kan echt niet!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:01 schreef becky27 het volgende:
[..]
das balen! Ik had vanochtend vertraging (ongeveer 30 seconden), de Laan van NOI ligt open, ttsssss
Ja, daar werd ik toen ik gister Dierenambulance reed ook plotseling verrastquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:01 schreef becky27 het volgende:
das balen! Ik had vanochtend vertraging (ongeveer 30 seconden), de Laan van NOI ligt open, ttsssss
ja dat dacht ik ook, maar helaas. Voor die 600 meter die ik moet lopen krijg ik trouwens wel ¤ 8,17 reiskostenvergoeding per maandquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
30? WTF! Meteen declareren die kosten! Dat kan echt niet!
daar zijn ze al een tijdje mee bezig.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:37 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, daar werd ik toen ik gister Dierenambulance reed ook plotseling verrastGaan ze de hele LvNOI opnieuw doen ofzo?
Kan je elke maand nieuwe pantoffels/slippers kopen bij de Scapinoquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:41 schreef becky27 het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook, maar helaas. Voor die 600 meter die ik moet lopen krijg ik trouwens wel ¤ 8,17 reiskostenvergoeding per maandVoor het slijten van mijn hakken/ zolen of zo...
ik heb aan 1 paar wel genoeg eigenlijk, en waar zit de scapino in DHquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kan je elke maand nieuwe pantoffels/slippers kopen bij de Scapino
Dan werken we vlak bij elkaar. Lunchen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:01 schreef becky27 het volgende:
heb net gelunchtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan werken we vlak bij elkaar. Lunchen?
Morgen is er weer een dag!quote:
Zit er geen Scapino in DH?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:42 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik heb aan 1 paar wel genoeg eigenlijk, en waar zit de scapino in DH
Klopt, wanneer zit je in Den Haag?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:32 schreef Yoni het volgende:
LunchmeetWij gingen ook nog steeds een keer lunchen AirwiN
echt niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zit er geen Scapino in DH?
AAAARRRGHHHHH
*huilend op de grond valt*
Ik zal van het weekend eens in de Megastores kijken voor jequote:
Schoenen, tassen, (sport)kleding, dat soort dingen. Best wel goedkoop en op zich prima kwaliteit eigenlijk. Mijn daar ooit eens aangeschafte trainingsbroek gaat inmiddels al een jaar of vijf mee en ziet er nog steeds goed uitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:28 schreef becky27 het volgende:
ik weet niet eens wat je er kan kopen, schoenen toch
Stap er eens naar binnen en een gehele nieuwe wereld zal er voor je opengaanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:12 schreef becky27 het volgende:
oh ok, weer wat geleerd, meestal mijd ik 'dat soort' winkels
dat zal ik eens doen, ik ben heeeeeeeeeel benieuwdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Stap er eens naar binnen en een gehele nieuwe wereld zal er voor je opengaan
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:29 schreef becky27 het volgende:
[..]
dat zal ik eens doen, ik ben heeeeeeeeeel benieuwd
Sneeuw hierquote:
goed idee!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:19 schreef Atreidez het volgende:
Maak er samen een romantische Scapinomeet van
Hier was de stroom in de hele wijk uitgevallenquote:
Je zit in de Ardennen?quote:
Bijna, t Gooi. Maar het is allemaal alweer wegquote:
Ah, dat was wat ik hoorde. Ik dacht van "wat maakt die kat een herrie in die kattebak"quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:13 schreef Jill-RMC het volgende:
GVD wat een hagel! Alles was wit.
Goffer je gaat nog gelijk hebben ook denk ik, t' gaat lekker snelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:29 schreef becky27 het volgende:
ik ga door het baggerweer naar mijn tannislassen, tegen de tijd dt ik terug ben is er vast een nieuw topic.......
Jij en ik, samen bij de Scapino. Sfeervolle TL-buisverlichting. Flesje water.quote:
Inderdaad, dit was al de derde keer dit jaar...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:54 schreef zeemonster het volgende:
Het duurde maar een kwartiertje maar ik moet wel toegeven dat het de laatste tijd iets teveel gebeurt :S
how romantic! patatje joppiesaus erbij en mijn avond kan niet meer stuk!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jij en ik, samen bij de Scapino. Sfeervolle TL-buisverlichting. Flesje water.
Yeah baby yeah!
40 euro en 200 inschrijfgeld. Als je voor 1 jaar of 2 jaar lid word (weet het nl niet zeker) dan kost het je 100 euro inschrijfgeld.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:21 schreef Chiquitina het volgende:
Heeft er iemand een idee wat een lidmaatschap bij Sportcity kost? ik heb een mailtje gestuurd maar ze willen het niet mailen... nu ben ik benieuwd
Edit laat maar heb de prijs van een andere vestiging gevonden
Jij woont niet in mijn wijk toch ? dalijk ben je mijn buurmanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inderdaad, dit was al de derde keer dit jaar...
Zaterdag om vier uur bij de Scapino!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:49 schreef becky27 het volgende:
[..]
how romantic! patatje joppiesaus erbij en mijn avond kan niet meer stuk!
waar zit de scapino in Den Haag dan? Zorg jij voor de drank, dan zorg ik voor de patat.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zaterdag om vier uur bij de Scapino!
Je kan me herkennen aan mijn grote grijns
heej, hoe kan dat volgens mij woon je bij mij om de hoek en ik heb geen sneeuw gezien....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:01 schreef RATMEN het volgende:
Ehm, wat is een scapino ...
Enne het sneeuwde net toen ik naar huis fietste ...!
Als ik het ben, dan klopt datquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:09 schreef becky27 het volgende:
neuj, volgens mij heeft 'degene die niet genoemd mag worden' de titel niet begrepen
Jij bent dan ook een beetje Papa Den Haag topic gewordenquote:
Ah fijn!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:19 schreef becky27 het volgende:
jij vindt het leuk dus van mij mag je!
RATMEN, it isn't you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |