Vertel ... VERTEL!!!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:09 schreef BrandX het volgende:
ok, gesprek is klaar, ik ga ff naar buiten kijken of ik wat kan zien.
In Honselersdijk heb je een hele grote zitten met echt veel kwaliteitskostuums, maskers en andere accesoiresquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:28 schreef 2Mini het volgende:
Mensen van Den Haag en omstreken..
Hebben jullie enig idee of Den Haag in het bezit is van een a-klasse feestwinkel?
En dan niet komen met die van de Weimarstraat of Regentesselaan..
Ik moet echt goed spul hebben (maskers)
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:23 schreef jna het volgende:
Als je was langsgefietst zonder licht had je waarschijnlijk meteen de aandacht van die politieagent
Hmm, narigheid!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:19 schreef BrandX het volgende:
nou, 2 politiewagens, een ambulance, een motorambulance en een auto half op de stoep, en een auto op de parkeerlaan die door de motorambulanceberijder wordt afgespoeld met emmers water.....
De ambulance is ingeladen en rijd net weg. Het lijkt erop alsof iemand tegen iemand aan is gereden, en de motorambulancerijder het bloed van de auto afspoelt![]()
![]()
Dat zal wel niet gebeurt zijn, maar wat er wel is gebeurt kan ik niet zien. En vragen aan de politie (die aan het praten waren met wat lijkt op de bestuurder van de stoepgeparkeerde auto) leek me nou niet echt een optie.
pfffftquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
oke stormschadeboom omgewaaid hier in de straat
buurman met ze net gewassen auto niet zo blij
is weer wat anders dan vogelscheit op je dak
Goedemorgen! Ik heb geen idee waarom jij zo vroeg wakker bent. Ik kon vandaag uitslapen, maar na 7,5 uur was het alweer klaar met slapenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:10 schreef becky27 het volgende:
charisma, die mogelijkheid bestaat, ligt eraan wanneer het is
en goedemorgen iedereen, waarom ben ik zo vroeg wakker?????
Stond er bij jou misschien ook iemand op je bed te springen om kwart voor 6 's ochtends?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:10 schreef becky27 het volgende:
charisma, die mogelijkheid bestaat, ligt eraan wanneer het is
en goedemorgen iedereen, waarom ben ik zo vroeg wakker?????
nee ws het maar waarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Stond er bij jou misschien ook iemand op je bed te springen om kwart voor 6 's ochtends?
quote:
TIs niet anders! Have fun en ik ben zo ook in Delft, dus wel jaar me zwaaien he!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:12 schreef becky27 het volgende:
solly....... en het was nog wel zo dichtbij!
maar allemaal fijne dag nog vandaag, ik ben naar delft en vanavond r'dam, museumnacht!!
Heel erg als het niet mijn eigen rotzooi isquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]. JIj woont in Voorburg he, hoe erg vind jij schoonmaken
.
Niet op zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:25 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben waarschijnlijk shoppen vanmiddag in Leidschenhage of de Bogaard. Geld uitgeven is altijd heel leuk!
Jammerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:19 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Heel erg als het niet mijn eigen rotzooi is
Hebben we het nou over kinderen of hondjesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Net met de kleine stuiterbal ff rondje waterpartij en terug door het bos gegaan. Hopelijk is het nu uitgeput en heb ik ff rust van d'rEcht waar die puppies de energie vandaan halen.
Die grens is bij sommigen erg vaagquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hebben we het nou over kinderen of hondjes.
Ja, al trek ik toch echt de grens bij truien, pakjes en schoentjes voor de hond. Dat kan je het beestje echt niet aan doen....hoewel het ws wel mega schattig zou staanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:37 schreef Atreidez het volgende:
Welkom terug
[..]
Die grens is bij sommigen erg vaag
Welkom terugquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:20 schreef ook_gek het volgende:
zo en we zijn weer terug uit Frankrijk.
Later volgen er wat foto's
Valthoquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:06 schreef ook_gek het volgende:
ja Val Thorens is best hoog
[ afbeelding ]
later volgen er meer foto's
In de stad is het altijd gezelligquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:35 schreef Chiquitina het volgende:
Alowah![]()
vandaag gaan uitwaaien op het strand wat een mooie golven met de storm... Is er vanavond nog ergens wat te beleven?
Ik vind het een tof uiterlijk geworden. Goed dat je actief de nieuwe topics promoot, goede OP! Fijn dat iedereen welkom is en dat er geen "Oldbie" cultuur hangt. Laatste tijd steeds meer posters en de topics gaan sneller en sneller!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van het den haag topic laatste tijd geworden qua uiterlijk? drukte? gezelligheid?
IOSquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:27 schreef Yoni het volgende:
Jaa ik ben ook fan van het Den Haag topicEn ik heb zin in een meet
Ik was gisteravond trouwens bij I.O.S. (Is Ook Schitterend!) in het Paard. Was
leuk concert!! Alleen jammer dat er weer eens van die kutwijven waren die denken dat ik voor de lol daar de Japanner uithang en me gingen lopen blokkeren.
Dat blijf je houden. Had toevallig laatst nog een meisje die ook opnames an het maken was voor iets tijdens een concert, Die kwam het eerst even vragen of ze voor ons mocht komen staan om even wat te filmen tijdens de eerste 3 nummers. Dus wij hadden zoiets van tuurlijk geen probleem, zij helemaal dankbaar. Bleek dus dat ze aan de andere kant hardhandig was weggestuurd door een paar van die kinders die daar dus anders over dachten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:27 schreef Yoni het volgende:
Jaa ik ben ook fan van het Den Haag topicEn ik heb zin in een meet
Ik was gisteravond trouwens bij I.O.S. (Is Ook Schitterend!) in het Paard. Was leuk concert!! Alleen jammer dat er weer eens van die kutwijven waren die denken dat ik voor de lol daar de Japanner uithang en me gingen lopen blokkeren.
Ik volg het topic nog niet heel lang maar ik vind het wel gezelligquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van het den haag topic laatste tijd geworden qua uiterlijk? drukte? gezelligheid?
Waar in de stad juist? Ben hier nog niet helemaal thuisquote:
Het hangt er een beetje vanaf wat je leuk vind. Ik ben zelf fan van de Grote Markt. Daar zitten diverse prima kroegen, zoals Zwarte Ruiter, Zeta en de Boterwaag. Daarnaast is er ook nog het plein met kroegen als Berger, en Plein 19. Het verschil tussen de Grote Markt en het Plein is aardig te zien aan de kleding van de bezoekers. Op het Plein behoor je toch wel een Polo of Tommy merkje op je kleding te hebben, op de markt maakt het dan weer compleet niets uit wat je aan hebt. De markt zit vol met creativelingen, veel muzikanten en theater mensen (das dan ook wel de reden waarom ik het tof vind).quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:11 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Waar in de stad juist? Ben hier nog niet helemaal thuis
Ik kom zeker mee naar de Meet als het kan zennequote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:33 schreef RATMEN het volgende:
Ow, je moet maar meekomen naar de meet, dan kan je iig wat stapmensen leren kennen die je vast wel een keer een tour door Den Haag willen geven.
Alstuquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:36 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Ik kom zeker mee naar de Meet als het kan zenneEn bedankt voor de info, nu heb ik toch al een idee waarheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |