abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Boks-Chick vrijdag 29 februari 2008 @ 22:09:52 #51
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_57071597
ok, gesprek is klaar, ik ga ff naar buiten kijken of ik wat kan zien.
lolwut
pi_57071630
Spanning en sensati!e!!! Wie gaat er kijken!!!
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_57071678
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 22:09 schreef BrandX het volgende:
ok, gesprek is klaar, ik ga ff naar buiten kijken of ik wat kan zien.
Vertel ... VERTEL!!!
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  vrijdag 29 februari 2008 @ 22:16:46 #54
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_57071777
Die zien we niet meer terug, die waait weg
Jawel, je keek.
pi_57071826
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 15:28 schreef 2Mini het volgende:
Mensen van Den Haag en omstreken..

Hebben jullie enig idee of Den Haag in het bezit is van een a-klasse feestwinkel?
En dan niet komen met die van de Weimarstraat of Regentesselaan..

Ik moet echt goed spul hebben (maskers)
In Honselersdijk heb je een hele grote zitten met echt veel kwaliteitskostuums, maskers en andere accesoires Het heet 'in de verkleedkist" http://www.verkleed.nl/
  Boks-Chick vrijdag 29 februari 2008 @ 22:19:47 #56
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_57071871
nou, 2 politiewagens, een ambulance, een motorambulance en een auto half op de stoep, en een auto op de parkeerlaan die door de motorambulanceberijder wordt afgespoeld met emmers water.....

De ambulance is ingeladen en rijd net weg. Het lijkt erop alsof iemand tegen iemand aan is gereden, en de motorambulancerijder het bloed van de auto afspoelt

Dat zal wel niet gebeurt zijn, maar wat er wel is gebeurt kan ik niet zien. En vragen aan de politie (die aan het praten waren met wat lijkt op de bestuurder van de stoepgeparkeerde auto) leek me nou niet echt een optie.
lolwut
  vrijdag 29 februari 2008 @ 22:23:36 #57
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_57071981
Als je was langsgefietst zonder licht had je waarschijnlijk meteen de aandacht van die politieagent
Jawel, je keek.
  Boks-Chick vrijdag 29 februari 2008 @ 22:28:17 #58
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_57072092
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 22:23 schreef jna het volgende:
Als je was langsgefietst zonder licht had je waarschijnlijk meteen de aandacht van die politieagent
gelukkig kon ik het lopend af. Het is bij mij om de hoek, voor pizzeria la lanterna
lolwut
pi_57072133
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 22:19 schreef BrandX het volgende:
nou, 2 politiewagens, een ambulance, een motorambulance en een auto half op de stoep, en een auto op de parkeerlaan die door de motorambulanceberijder wordt afgespoeld met emmers water.....

De ambulance is ingeladen en rijd net weg. Het lijkt erop alsof iemand tegen iemand aan is gereden, en de motorambulancerijder het bloed van de auto afspoelt

Dat zal wel niet gebeurt zijn, maar wat er wel is gebeurt kan ik niet zien. En vragen aan de politie (die aan het praten waren met wat lijkt op de bestuurder van de stoepgeparkeerde auto) leek me nou niet echt een optie.
Hmm, narigheid!
pi_57072830
auw....

Mmmm morgen ff de politiepersberichten kijken of het erbij staat.
pi_57075468
oke stormschade boom omgewaaid hier in de straat buurman met ze net gewassen auto niet zo blij is weer wat anders dan vogelscheit op je dak
pi_57075883
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
oke stormschade boom omgewaaid hier in de straat buurman met ze net gewassen auto niet zo blij is weer wat anders dan vogelscheit op je dak
pfffft haha

nou ik zit op werk zoals ik al schreef en het weer is dan op deze momenten niet zo handig voor de vliegtuigjes die hier staan en nog moeten landen ....

straks lekker naar huis en slapen...
Becky weaarom doe je niet mee in de meet-bubbel bij Ratman ?
  zaterdag 1 maart 2008 @ 06:52:40 #63
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_57075947
Goedemorgen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 1 maart 2008 @ 09:10:27 #64
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_57076359
charisma, die mogelijkheid bestaat, ligt eraan wanneer het is

en goedemorgen iedereen, waarom ben ik zo vroeg wakker?????
pi_57077473
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 09:10 schreef becky27 het volgende:

Goedemorgen! Ik heb geen idee waarom jij zo vroeg wakker bent. Ik kon vandaag uitslapen, maar na 7,5 uur was het alweer klaar met slapen .

Enne over de meet: je hebt een PM!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 11:01:25 #66
3142 m@x
pi_57077497
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 09:10 schreef becky27 het volgende:

Stond er bij jou misschien ook iemand op je bed te springen om kwart voor 6 's ochtends?
  zaterdag 1 maart 2008 @ 11:03:23 #67
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_57077522
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 11:01 schreef m@x het volgende:

[..]

Stond er bij jou misschien ook iemand op je bed te springen om kwart voor 6 's ochtends?
nee ws het maar waar

RATMEN, ik heb je teruggepmt
  zaterdag 1 maart 2008 @ 11:03:40 #68
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57077524
Het wordt ondertussen een hele meet, die meet organiseren!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_57077566
Nou de meet om de meet te organiseren die staat en gaat door. Het was alleen leuk geweest als Becky ook bubbels mee was komen drinken, maar helaas kan ze niet .
pi_57077607
Wakker
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57077622
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 11:10 schreef Addict89 het volgende:
Wakker
. JIj woont in Voorburg he, hoe erg vind jij schoonmaken .
  zaterdag 1 maart 2008 @ 11:12:54 #72
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_57077631
solly....... en het was nog wel zo dichtbij!
maar allemaal fijne dag nog vandaag, ik ben naar delft en vanavond r'dam, museumnacht!!
pi_57077705
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 11:12 schreef becky27 het volgende:
solly....... en het was nog wel zo dichtbij!
maar allemaal fijne dag nog vandaag, ik ben naar delft en vanavond r'dam, museumnacht!!
TIs niet anders! Have fun en ik ben zo ook in Delft, dus wel jaar me zwaaien he!
pi_57078801
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 11:12 schreef RATMEN het volgende:

[..]

. JIj woont in Voorburg he, hoe erg vind jij schoonmaken .
Heel erg als het niet mijn eigen rotzooi is
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57078939
Goedemiddag ben er ook weer even bij, een meet voor een meet hoe grappig .
Ik ben waarschijnlijk shoppen vanmiddag in Leidschenhage of de Bogaard . Geld uitgeven is altijd heel leuk!
pi_57079382
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 12:25 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben waarschijnlijk shoppen vanmiddag in Leidschenhage of de Bogaard . Geld uitgeven is altijd heel leuk!
Niet op zaterdagmiddag
pi_57079628
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 12:19 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Heel erg als het niet mijn eigen rotzooi is
Jammer .
pi_57079975
Net met de kleine stuiterbal ff rondje waterpartij en terug door het bos gegaan. Hopelijk is het nu uitgeput en heb ik ff rust van d'r Echt waar die puppies de energie vandaan halen.
pi_57080989
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 13:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Net met de kleine stuiterbal ff rondje waterpartij en terug door het bos gegaan. Hopelijk is het nu uitgeput en heb ik ff rust van d'r Echt waar die puppies de energie vandaan halen.
Hebben we het nou over kinderen of hondjes .
  zaterdag 1 maart 2008 @ 16:20:46 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_57083305
zo en we zijn weer terug uit Frankrijk.

Later volgen er wat foto's
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_57083637
Welkom terug
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 14:19 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Hebben we het nou over kinderen of hondjes .
Die grens is bij sommigen erg vaag
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:06:47 #82
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_57084292
ja Val Thorens is best hoog

later volgen er meer foto's
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:11:02 #83
3142 m@x
pi_57084368
Wow, wat een uitzicht

Ik ben vandaag met het kuiken naar een kindervoorstelling in Theater Pierrot geweest. Erg leuk Als het morgen droog is gaan we lekker uitwaaien op Kijkduin.
pi_57084459
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:37 schreef Atreidez het volgende:
Welkom terug
[..]

Die grens is bij sommigen erg vaag
Ja, al trek ik toch echt de grens bij truien, pakjes en schoentjes voor de hond. Dat kan je het beestje echt niet aan doen....hoewel het ws wel mega schattig zou staan
pi_57084844
Alowah

vandaag gaan uitwaaien op het strand wat een mooie golven met de storm... Is er vanavond nog ergens wat te beleven?
Mad world, Good thing that I'm crazy!
The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
pi_57084956
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:20 schreef ook_gek het volgende:
zo en we zijn weer terug uit Frankrijk.

Later volgen er wat foto's
Welkom terug
The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
pi_57085558
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:06 schreef ook_gek het volgende:
ja Val Thorens is best hoog

[ afbeelding ]

later volgen er meer foto's
Valtho !!!
pi_57085574
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:35 schreef Chiquitina het volgende:
Alowah

vandaag gaan uitwaaien op het strand wat een mooie golven met de storm... Is er vanavond nog ergens wat te beleven?
In de stad is het altijd gezellig .
pi_57085679
wat vinden jullie eigenlijk van het den haag topic laatste tijd geworden qua uiterlijk? drukte? gezelligheid?
pi_57085740
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van het den haag topic laatste tijd geworden qua uiterlijk? drukte? gezelligheid?
Ik vind het een tof uiterlijk geworden. Goed dat je actief de nieuwe topics promoot, goede OP! Fijn dat iedereen welkom is en dat er geen "Oldbie" cultuur hangt. Laatste tijd steeds meer posters en de topics gaan sneller en sneller!

Enne natuurlijk de ophande zijnde meet die Charisma, m@x en ik gaan organiseren!

Ik ben fan van het Den Haag topic .
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 1 maart 2008 @ 18:27:19 #91
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57086009
Jaa ik ben ook fan van het Den Haag topic En ik heb zin in een meet

Ik was gisteravond trouwens bij I.O.S. (Is Ook Schitterend!) in het Paard. Was leuk concert!! Alleen jammer dat er weer eens van die kutwijven waren die denken dat ik voor de lol daar de Japanner uithang en me gingen lopen blokkeren.
pi_57086090
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:27 schreef Yoni het volgende:

Ik was gisteravond trouwens bij I.O.S. (Is Ook Schitterend!) in het Paard. Was
leuk concert!! Alleen jammer dat er weer eens van die kutwijven waren die denken dat ik voor de lol daar de Japanner uithang en me gingen lopen blokkeren.
IOS .
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 1 maart 2008 @ 18:34:55 #93
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57086152
IOS is idd errug

Ik had ze vorig jaar op de Nach wel live gezien, maar dat vond ik toen niet echt superbijzonder ofzo. Maar zo in de de zaal was het echt superleuk! Goede band, kreeg publiek goed mee, ik ben verkocht!
pi_57086415
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:27 schreef Yoni het volgende:

Ik was gisteravond trouwens bij I.O.S. (Is Ook Schitterend!) in het Paard. Was leuk concert!! Alleen jammer dat er weer eens van die kutwijven waren die denken dat ik voor de lol daar de Japanner uithang en me gingen lopen blokkeren.
Dat blijf je houden. Had toevallig laatst nog een meisje die ook opnames an het maken was voor iets tijdens een concert, Die kwam het eerst even vragen of ze voor ons mocht komen staan om even wat te filmen tijdens de eerste 3 nummers. Dus wij hadden zoiets van tuurlijk geen probleem, zij helemaal dankbaar. Bleek dus dat ze aan de andere kant hardhandig was weggestuurd door een paar van die kinders die daar dus anders over dachten.
pi_57086928
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik volg het topic nog niet heel lang maar ik vind het wel gezellig Ik kijk al uit naar de meet
pi_57086959
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:06 schreef RATMEN het volgende:

[..]

In de stad is het altijd gezellig .
Waar in de stad juist? Ben hier nog niet helemaal thuis
pi_57087338
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 19:11 schreef Chiquitina het volgende:

[..]

Waar in de stad juist? Ben hier nog niet helemaal thuis
Het hangt er een beetje vanaf wat je leuk vind. Ik ben zelf fan van de Grote Markt. Daar zitten diverse prima kroegen, zoals Zwarte Ruiter, Zeta en de Boterwaag. Daarnaast is er ook nog het plein met kroegen als Berger, en Plein 19. Het verschil tussen de Grote Markt en het Plein is aardig te zien aan de kleding van de bezoekers. Op het Plein behoor je toch wel een Polo of Tommy merkje op je kleding te hebben, op de markt maakt het dan weer compleet niets uit wat je aan hebt. De markt zit vol met creativelingen, veel muzikanten en theater mensen (das dan ook wel de reden waarom ik het tof vind).

Dan heb je nog de Papestraat met de Paap: ook een prima kroeg.

Dan heb je nog wat andere soorten uitgaansgelegenheden. De Danzig (kroeg in combi met dansgelegenheid), Asta (dansgelegenheid) en de One-four (ook dans).

En dan zijn er nog een hele hoop andere plekken (heb bijvoorbeeld Scheveningen nog helemaal niet benoemd, maar als je meer wilt weten, dan weet je me vast wel te vinden).

.
pi_57087383
Ow, je moet maar meekomen naar de meet, dan kan je iig wat stapmensen leren kennen die je vast wel een keer een tour door Den Haag willen geven .
pi_57087456
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 19:33 schreef RATMEN het volgende:
Ow, je moet maar meekomen naar de meet, dan kan je iig wat stapmensen leren kennen die je vast wel een keer een tour door Den Haag willen geven .
Ik kom zeker mee naar de Meet als het kan zenne En bedankt voor de info, nu heb ik toch al een idee waarheen
pi_57087497
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 19:36 schreef Chiquitina het volgende:

[..]

Ik kom zeker mee naar de Meet als het kan zenne En bedankt voor de info, nu heb ik toch al een idee waarheen
Alstu .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')