Daarom vliegtuigquote:Op zondag 2 maart 2008 22:31 schreef becky27 het volgende:
ach er zijn een aantal dingen:
- bus: vrijdagavond weg, is zaterdagochtend op plaats van bestemming dus boots onder en gaan, daarnaast hoef je niet te rijden, drink je een biertje of whatever in de bus, maaaar het slapen in de bus is drama. Je moet er op een of andere manier nog met al je spullen komen en zo,
- auto: midden in de nacht weg, allemaal een stukje rijden, ook in de auto slaap je niet fijn, maar mits er ruimte is, is spullen meenemen veel relaxter, meer in het idee van spelletjes en wat hollands eten en zo
ik heb bijna vier jaar in de wintersportbranche gewerkt maar op vakantie met het vliegtuig is nog erger dan met de bus. Ik ben heel vaak met het vliegtuig gegaan maar ik moest dan eerst nog met al het spul naar schiphol, dan naar geneve, daar weer met de bus en dan een of andere taxi de berg op. Met de auto was ik er van deur tot deur in 10 uur 16 minuten en daar deed ik met het vliegtuig en alles niet heel veel korter overquote:
3 dagenquote:Op zondag 2 maart 2008 23:09 schreef zeemonster het volgende:
We gaan trouwens steeds sneller met het posten aantal. Net vier dagen bezig met dit topic en we zitten al op 157
en dat ligt vlak bij val thorens of niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja das het zotte .... 600 euro per persoon, inclusief skipas!!! Moet je wel met 12 man zijn (totaalprijs voor het chalet).
\quote:Op zondag 2 maart 2008 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en dat ligt vlak bij val thorens of niet.
En ik heb opeens een heel gek idee. Zoek wat mensen die mee willen a 600 de man en we gaan er binnen kort heen
Zoek een goed onderwerp en het luktquote:Op zondag 2 maart 2008 23:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
3 dagen
En wil eigenlijk een keer 1 dag nodig hebben om vol te posten
Je doet er mss niet heel veel korter over, het reizen vind in wel een stuk relaxter dan zelf rijden of opgepropt in een bus te zitten. Zit liever rustig een boekje te lezen op een vliegveld, waar ik nog redelijk alle kanten op kan, dan vast in een autoquote:Op zondag 2 maart 2008 23:13 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik heb bijna vier jaar in de wintersportbranche gewerkt maar op vakantie met het vliegtuig is nog erger dan met de bus. Ik ben heel vaak met het vliegtuig gegaan maar ik moest dan eerst nog met al het spul naar schiphol, dan naar geneve, daar weer met de bus en dan een of andere taxi de berg op. Met de auto was ik er van deur tot deur in 10 uur 16 minuten en daar deed ik met het vliegtuig en alles niet heel veel korter over
Lieve schat, als ik tijd had, was ik al twee keer geweestquote:
Het vliegtuig is wel fijn sinds ik zo'n rolkoffer heb voor mijn planken. Anders is het inderdaad maar een hoop gezeul en overgestap.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je doet er mss niet heel veel korter over, het reizen vind in wel een stuk relaxter dan zelf rijden of opgepropt in een bus te zitten. Zit liever rustig een boekje te lezen op een vliegveld, waar ik nog redelijk alle kanten op kan, dan vast in een auto.
En mijn ervaring is dat vliegen naar Frankrijk met bus en al in 7 a 8 uur kan, met de auto ben je zo 12 uur onderweg, en dan de files en het weer niet meegerekend,
Skieën vond ik leuk, ik scheen het nog wel aardig te kunnen ookquote:
5 minuten voor de uiterlijk afgesproken tijdquote:Op maandag 3 maart 2008 12:10 schreef RATMEN het volgende:
Goedemiddag.
Ik ben benieuwd hoe laat de casema meneer komt ...
Je wordt om kwart over zes gebeld dat het vandaag niet meer gaat lukken maar dat je over anderhalve week écht thuis MOET zijn tussen negen en driequote:Op maandag 3 maart 2008 12:10 schreef RATMEN het volgende:
Goedemiddag.
Ik ben benieuwd hoe laat de casema meneer komt ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |