abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57088865
My god! Wat heb ik een verschrikkelijke hekel aan de Casema ...

Ik betaal me blauw aan digitale TV, een breedband internet aansluiting, Film 1 en 2 en 3 en + EN HET WERKT WEER ES EEN KEER NIET!!!

Of ik maandag even de monteur wil opwachten ... hij komt ergens tussen 12 en 18 ... Ik kan hier zo pissig van worden.

Wie kan er maandagmiddag op mijn huis passen .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_57090495
Ik moet werken op maandag, anders was het geen probleem
Mad world, Good thing that I'm crazy!
The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 21:25:14 #103
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_57090732
ik ben werkloos, en jij hebt een hele berg drank. Dus.....

maar ikben stappen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 1 maart 2008 @ 21:26:45 #104
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_57090783
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:06 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Valtho !!!
* ook_gek zegt meet in valtho. Noem maar een datum
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_57090787
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:18 schreef Chiquitina het volgende:
Ik moet werken op maandag, anders was het geen probleem
Lief !
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_57090911
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

* ook_gek zegt meet in valtho. Noem maar een datum
Damn!!! Das echt een goed idee! Ik heb overigens een super locatie in La Rebery (boven les menuires), ALL INCLUSIVE, met 2 koks die ontbijt en diner voor je klaar maken op het moment dat jij dat wil (en als je thuis komt eind van de middag staat er een versgebakken taart). Het huis biedt plaats aan 12 mensen, 5 badkamers, onderin het huis een jacuzzi voor 6 personen, een 4 persoonssauna en een stortdouche.

En natuurlijk 100 meter lopen en je zit op de piste!

Zo fijn .
  zaterdag 1 maart 2008 @ 21:35:15 #107
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_57091132
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:29 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Damn!!! Das echt een goed idee! Ik heb overigens een super locatie in La Rebery (boven les menuires), ALL INCLUSIVE, met 2 koks die ontbijt en diner voor je klaar maken op het moment dat jij dat wil (en als je thuis komt eind van de middag staat er een versgebakken taart). Het huis biedt plaats aan 12 mensen, 5 badkamers, onderin het huis een jacuzzi voor 6 personen, een 4 persoonssauna en een stortdouche.

Zo fijn .
zeg maar wanneer ik wil zeker mee!!!!
pi_57091237
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

zeg maar wanneer ik wil zeker mee!!!!
Snowboard je of ski je?
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:01:14 #109
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_57092121
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 20:28 schreef RATMEN het volgende:
My god! Wat heb ik een verschrikkelijke hekel aan de Casema ...

Ik betaal me blauw aan digitale TV, een breedband internet aansluiting, Film 1 en 2 en 3 en + EN HET WERKT WEER ES EEN KEER NIET!!!

Of ik maandag even de monteur wil opwachten ... hij komt ergens tussen 12 en 18 ... Ik kan hier zo pissig van worden.

Wie kan er maandagmiddag op mijn huis passen .
Ik heb nooit ergens last van met Casema en heb ook internet en digitale tv met alles erop en eraan.
Jawel, je keek.
pi_57094056
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:01 schreef jna het volgende:

[..]

Ik heb nooit ergens last van met Casema en heb ook internet en digitale tv met alles erop en eraan.
De vorige keer dat er een monteur was, vertelde hij dat er een probleempje is met mijn aansluiting in het wijkkastje, ik schijn een oude aansluiting te hebben en die wil er nog wel es uitschieten. Maar leg ze dat maar es uit bij een helpdesk .
pi_57097334
hoi ben ik weer !!! zwaaid naar jullie

wat jammer Becky dat je niet kan, missien kan het ook op een andere avond Ratman zodat zij ook kan komen ?
pi_57097384
quote:
Op zondag 2 maart 2008 01:22 schreef Charisma het volgende:
hoi ben ik weer !!! zwaaid naar jullie

wat jammer Becky dat je niet kan, missien kan het ook op een andere avond Ratman zodat zij ook kan komen ?
Mijn agenda is wat ingewikkeld. Ik zal naar ons 4-en wel even een mail sturen. Als Becky me even haar mail PMt komt dat goed .
pi_57097420
zo te horen komt enkel vrouwelijk gezelschap he ratmen erg selectief
pi_57097539
quote:
Op zondag 2 maart 2008 01:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
zo te horen komt enkel vrouwelijk gezelschap he ratmen erg selectief
En ik heb ze niet eens geselecteerd !
  zondag 2 maart 2008 @ 02:15:04 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_57097785
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:37 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Snowboard je of ski je?
Ski maar wel ruim 18 jaar dus ik kan alles en iedereen bij houden
pi_57097831
quote:
Op zondag 2 maart 2008 02:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ski maar wel ruim 18 jaar dus ik kan alles en iedereen bij houden
Op ski's ben je vaak sneller dan op een snowboard en met zoveel jaar ervaring, zal ik jou niet bij kunnen houden denk ik .
  zondag 2 maart 2008 @ 03:36:56 #117
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_57098346
quote:

[..]

Zo fijn .
hier moet ik even op reageren: hoe heet het chalet: maxima, marylene, maurits of iets dergelijks...........ik heb jaren in de toerismebranche gezeten en regelmatig in reberty vertoefd! heeerlijk

dit jaar ga ik lowbudget met de bus naar zell am see, ben al tien jaar niet meer in oostenrijk geweest
  zondag 2 maart 2008 @ 06:58:10 #118
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_57099006
Goedemorgen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 2 maart 2008 @ 10:24:40 #119
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57099790
Hoi allemaal!

Zo, even ontbijten, douchen en aankleden en dan nog wat dingetjes typen. Vanmiddag even de stad in denk ik, en nog wat hardlopen. Maar waar kan ik nu gratis parkeren in de duinen/op het strand? Bij scheveningen is het nu weer betaald
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_57100347
Goeiemorgen

Gisteren nog met de wasmachine gevochten en verloren Maar er zijn geen gewonden gevallen en de machine doet het weer Dadelijk wat eten en dan maar is naar de winkel...
The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
pi_57100606
quote:
Op zondag 2 maart 2008 03:36 schreef becky27 het volgende:

[..]

hier moet ik even op reageren: hoe heet het chalet: maxima, marylene, maurits of iets dergelijks...........ik heb jaren in de toerismebranche gezeten en regelmatig in reberty vertoefd! heeerlijk

dit jaar ga ik lowbudget met de bus naar zell am see, ben al tien jaar niet meer in oostenrijk geweest
Nee, het had namen als Chrystal, Smaragd ... zoiets (diamanten / stenen namen) .
pi_57100636
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:10 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen

Gisteren nog met de wasmachine gevochten en verloren Maar er zijn geen gewonden gevallen en de machine doet het weer Dadelijk wat eten en dan maar is naar de winkel...
Woei! Pas op hoor, wasmachines zijn vuile vechters .

Ben je nog weggeweest?

Ik mag zometeen repeteren, dan aansluitend mag ik gelijk spelen in Delft en dan als een idioot terug naar Den Haag, want daar heb ik weer een repetitie .
pi_57100659
quote:
Op zondag 2 maart 2008 06:58 schreef m@x het volgende:
Goedemorgen
ow my god .... zo vroeg ... ik geloof dat ik de bijnaam begin te begrijpen .
  zondag 2 maart 2008 @ 11:32:53 #124
3142 m@x
pi_57100673
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:31 schreef RATMEN het volgende:

[..]

ow my god .... zo vroeg ... ik geloof dat ik de bijnaam begin te begrijpen .
Toen was ik al een half uur wakker hoor. Gister was het nog erger. Toen waren we er al voor zessen uit
pi_57100818
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:32 schreef m@x het volgende:

[..]

Toen was ik al een half uur wakker hoor. Gister was het nog erger. Toen waren we er al voor zessen uit
Maar de schattigheid en de liefde die je ontvangt maak natuurlijk alles goed .
  zondag 2 maart 2008 @ 11:55:10 #126
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57101044
quote:
Op zondag 2 maart 2008 10:24 schreef Elegy het volgende:
Maar waar kan ik nu gratis parkeren in de duinen/op het strand? Bij scheveningen is het nu weer betaald
Iemand?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_57101153
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:55 schreef Elegy het volgende:

[..]

Iemand?
:
Geen idee, ik doe altijd aan betaald parkeren op Scheveningen .
  zondag 2 maart 2008 @ 12:01:39 #128
3142 m@x
pi_57101156
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:42 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Maar de schattigheid en de liefde die je ontvangt maak natuurlijk alles goed .
Ja, ontzettend fijn om door je eigen kind Stegosaurus genoemd te worden. Mijn hart loopt over van liefde

Op Kijkduin kan je gratis parkeren volgens mij.
pi_57101199
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:01 schreef m@x het volgende:

[..]

Ja, ontzettend fijn om door je eigen kind Stegosaurus genoemd te worden. Mijn hart loopt over van liefde

Op Kijkduin kan je gratis parkeren volgens mij.
Nahja ... je lijkt niet eens op een Stegosaurus:

Maar wel dat hij een bijnaam voor je heeft .
  zondag 2 maart 2008 @ 12:37:13 #130
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_57101804
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:55 schreef Elegy het volgende:

[..]

Iemand?
buurt van keizerstaat en badhuisstraat is ongeveer 10min lopen van het strand maar wel gratis parkeren
  zondag 2 maart 2008 @ 12:53:44 #131
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_57102125
Wie is xxMirandaxx en waar in scheveningen woont ze

Wie weet ken ik haar
  Hoofdredactie Fotografie zondag 2 maart 2008 @ 13:37:19 #132
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57102973
Kijkduin is idd gratis parkeren
  zondag 2 maart 2008 @ 14:13:30 #133
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57103769
Tof! Ik ga vanmiddag dan eventjes naar Kijkduin, ook weer een nieuwe omgeving in elk geval
  zondag 2 maart 2008 @ 15:13:07 #134
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_57105069
Ja gaan we nog weekje of korter wintersporten dan

* ook_gek heeft er zin in
pi_57106284
Ik kan niet wintersporten... alleen apres ski

@RATMEN: ben niet meer weggeweest heb 3 uur aan het skypen geweest met een vriend van Belgie en toen was het ineens 1.00 en aangezien ik niet eens weet hoelang de trams rijden ben ik maar thuisgebleven...
pi_57108173
quote:

[..]

Zo fijn .
*jaloers*

ik moet tot eind april wachten voor ik naar valtho ga

dutchweek
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_57108248
quote:
Op zondag 2 maart 2008 16:06 schreef Chiquitina het volgende:
Ik kan niet wintersporten... alleen apres ski

@RATMEN: ben niet meer weggeweest heb 3 uur aan het skypen geweest met een vriend van Belgie en toen was het ineens 1.00 en aangezien ik niet eens weet hoelang de trams rijden ben ik maar thuisgebleven...
ligt er een beetje aan waar je zit, maar de laatste trams rijden rond kwart voor 1/1 uur hun laatste halte aan
  zondag 2 maart 2008 @ 17:49:56 #138
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_57108738
dutchweek is ook leuk!! Maar net iets te laat in het seizoen naar mijn zin...
pi_57108939
ik ben gelukkig al een keer geweest dit jaat

wordt eigenlijk mijn 2de keer wintersport pas maar heb er wel onwijs veel zin in
  zondag 2 maart 2008 @ 18:26:36 #140
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_57109562
oooh ik wintersport al 21 jaar.......das eigenlijk best lang!
  zondag 2 maart 2008 @ 18:35:38 #141
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_57109765
quote:

[..]

Zo fijn .
wat kost dat voor een weekje dan ongeveer.
  zondag 2 maart 2008 @ 19:12:53 #142
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57110552
Ik ga dit jaar voor de tweede keer op wintersport, met mijn werk Alles is geregeld

Deze keer snowboarden, ben benieuwd!
  zondag 2 maart 2008 @ 19:34:49 #143
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_57110977
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:12 schreef Elegy het volgende:
Ik ga dit jaar voor de tweede keer op wintersport, met mijn werk Alles is geregeld

Deze keer snowboarden, ben benieuwd!
hoe vond je het skiën?

[ Bericht 0% gewijzigd door becky27 op 02-03-2008 19:51:41 ]
pi_57112033
ook_gek heb je je weer misdragen?

Meerdere politie auto's en één op motor door de straat, allemaal netjes bij de Nieuwe Laantjes tegen het verkeer in...want verkeersregels gelden natuurlijk niet voor hun.
  zondag 2 maart 2008 @ 20:21:03 #145
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57112052
Ik heb dit jaar 2x wintersporten achter de rug.
Ik heb er nog 2 geboekt staan en nog 1 in de planning

Al zijn de meeste lange weekenden.

Die Dutchweek in Val Thorens moet ik niet aan denken, maar een weekendje in die periode is altijd een goed idee. Ik ben verliefd op het Oostenrijkse dorpje Kaprun en daar ga ik dan ook altijd met Koninginnedag naartoe. Echt Fantastisch dan om niet als wintersporter, maar als toerist een paar daagjes te planken. Dat fantastische weer! Ineens zitten er ook locals op de piste! Die weten ook wel dat het de mooiste tijd van het jaar is om relaxed wat pistekilometers te maken.

Daarnaast ben ik ook in salarisonderhandeling voor een nieuwe baan. Als dat doorgaat gaat er binnen niet al te lange tijd ook een snowboarddroom in vervulling. Het hoofdkantoor van dat bedrijf zit vlakbij Vermont, Massachusetts. Het snowboardparadijs van de Oostelijke Verenigde Staten!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_57112217
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

wat kost dat voor een weekje dan ongeveer.
Ja das het zotte .... 600 euro per persoon, inclusief skipas!!! Moet je wel met 12 man zijn (totaalprijs voor het chalet) .
pi_57112280
Gaan we nog rellen krijgen om die Wilders-film in Den Haag trouwens? Onderhand kan Cloverfield me nog maar weinig boeien, dit is overduidelijk DE hype film van 2008.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zondag 2 maart 2008 @ 21:17:40 #148
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_57113199
ha XL, ik ga dit jaar naar zell am see/ Kaprun, het is een eeuwigheid geleden dat ik daar ben geweest dus heeeel nieuwsgierig.
  zondag 2 maart 2008 @ 21:19:14 #149
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57113234
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:17 schreef becky27 het volgende:
ha XL, ik ga dit jaar naar zell am see/ Kaprun, het is een eeuwigheid geleden dat ik daar ben geweest dus heeeel nieuwsgierig.
Wanneer ga je? Ik ga er ook nog 2 x naartoe deze 'winter'.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 2 maart 2008 @ 21:49:09 #150
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_57114002
14 maart vertrekken we met de bus (hellup)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')