* ook_gek zegt meet in valtho. Noem maar een datumquote:
Liefquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:18 schreef Chiquitina het volgende:
Ik moet werken op maandag, anders was het geen probleem
Damn!!! Das echt een goed idee! Ik heb overigens een super locatie in La Rebery (boven les menuires), ALL INCLUSIVE, met 2 koks die ontbijt en diner voor je klaar maken op het moment dat jij dat wil (en als je thuis komt eind van de middag staat er een versgebakken taart). Het huis biedt plaats aan 12 mensen, 5 badkamers, onderin het huis een jacuzzi voor 6 personen, een 4 persoonssauna en een stortdouche.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek zegt meet in valtho. Noem maar een datum
zeg maar wanneer ik wil zeker mee!!!!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Damn!!! Das echt een goed idee! Ik heb overigens een super locatie in La Rebery (boven les menuires), ALL INCLUSIVE, met 2 koks die ontbijt en diner voor je klaar maken op het moment dat jij dat wil (en als je thuis komt eind van de middag staat er een versgebakken taart). Het huis biedt plaats aan 12 mensen, 5 badkamers, onderin het huis een jacuzzi voor 6 personen, een 4 persoonssauna en een stortdouche.
En natuurlijk 100 meter lopen en je zit op de piste!
Zo fijn.
Snowboard je of ski je?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zeg maar wanneer ik wil zeker mee!!!!
Ik heb nooit ergens last van met Casema en heb ook internet en digitale tv met alles erop en eraan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:28 schreef RATMEN het volgende:
My god! Wat heb ik een verschrikkelijke hekel aan de Casema ...
Ik betaal me blauw aan digitale TV, een breedband internet aansluiting, Film 1 en 2 en 3 en + EN HET WERKT WEER ES EEN KEER NIET!!!
Of ik maandag even de monteur wil opwachten ... hij komt ergens tussen 12 en 18 ... Ik kan hier zo pissig van worden.
Wie kan er maandagmiddag op mijn huis passen.
De vorige keer dat er een monteur was, vertelde hij dat er een probleempje is met mijn aansluiting in het wijkkastje, ik schijn een oude aansluiting te hebben en die wil er nog wel es uitschieten. Maar leg ze dat maar es uit bij een helpdeskquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb nooit ergens last van met Casema en heb ook internet en digitale tv met alles erop en eraan.
Mijn agenda is wat ingewikkeld. Ik zal naar ons 4-en wel even een mail sturen. Als Becky me even haar mail PMt komt dat goedquote:Op zondag 2 maart 2008 01:22 schreef Charisma het volgende:
hoi ben ik weer !!! zwaaid naar jullie![]()
wat jammer Becky dat je niet kan, missien kan het ook op een andere avond Ratman zodat zij ook kan komen ?
En ik heb ze niet eens geselecteerdquote:Op zondag 2 maart 2008 01:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
zo te horen komt enkel vrouwelijk gezelschap he ratmenerg selectief
Ski maar wel ruim 18 jaar dus ik kan alles en iedereen bij houdenquote:
Op ski's ben je vaak sneller dan op een snowboard en met zoveel jaar ervaring, zal ik jou niet bij kunnen houden denk ikquote:Op zondag 2 maart 2008 02:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ski maar wel ruim 18 jaar dus ik kan alles en iedereen bij houden
hier moet ik even op reageren: hoe heet het chalet: maxima, marylene, maurits of iets dergelijks...........ik heb jaren in de toerismebranche gezeten en regelmatig in reberty vertoefd! heeerlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Damn!!! Das echt een goed idee! Ik heb overigens een super locatie in La Rebery (boven les menuires), ALL INCLUSIVE, met 2 koks die ontbijt en diner voor je klaar maken op het moment dat jij dat wil (en als je thuis komt eind van de middag staat er een versgebakken taart). Het huis biedt plaats aan 12 mensen, 5 badkamers, onderin het huis een jacuzzi voor 6 personen, een 4 persoonssauna en een stortdouche.
Zo fijn.
Nee, het had namen als Chrystal, Smaragd ... zoiets (diamanten / stenen namen)quote:Op zondag 2 maart 2008 03:36 schreef becky27 het volgende:
[..]
hier moet ik even op reageren: hoe heet het chalet: maxima, marylene, maurits of iets dergelijks...........ik heb jaren in de toerismebranche gezeten en regelmatig in reberty vertoefd! heeerlijk
dit jaar ga ik lowbudget met de bus naar zell am see, ben al tien jaar niet meer in oostenrijk geweest
Woei! Pas op hoor, wasmachines zijn vuile vechtersquote:Op zondag 2 maart 2008 11:10 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
Gisteren nog met de wasmachine gevochten en verlorenMaar er zijn geen gewonden gevallen en de machine doet het weer
Dadelijk wat eten en dan maar is naar de winkel...
ow my god .... zo vroeg ... ik geloof dat ik de bijnaam begin te begrijpenquote:
Toen was ik al een half uur wakker hoor. Gister was het nog erger. Toen waren we er al voor zessen uitquote:Op zondag 2 maart 2008 11:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
ow my god .... zo vroeg ... ik geloof dat ik de bijnaam begin te begrijpen.
Maar de schattigheid en de liefde die je ontvangt maak natuurlijk alles goedquote:Op zondag 2 maart 2008 11:32 schreef m@x het volgende:
[..]
Toen was ik al een half uur wakker hoor. Gister was het nog erger. Toen waren we er al voor zessen uit
Iemand?quote:Op zondag 2 maart 2008 10:24 schreef Elegy het volgende:
Maar waar kan ik nu gratis parkeren in de duinen/op het strand? Bij scheveningen is het nu weer betaald
:quote:
Ja, ontzettend fijn om door je eigen kind Stegosaurus genoemd te worden. Mijn hart loopt over van liefdequote:Op zondag 2 maart 2008 11:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Maar de schattigheid en de liefde die je ontvangt maak natuurlijk alles goed.
Nahja ... je lijkt niet eens op een Stegosaurus:quote:Op zondag 2 maart 2008 12:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, ontzettend fijn om door je eigen kind Stegosaurus genoemd te worden. Mijn hart loopt over van liefde![]()
![]()
Op Kijkduin kan je gratis parkeren volgens mij.
buurt van keizerstaat en badhuisstraat is ongeveer 10min lopen van het strand maar wel gratis parkerenquote:
*jaloers*quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zo fijn.
ligt er een beetje aan waar je zit, maar de laatste trams rijden rond kwart voor 1/1 uur hun laatste halte aanquote:Op zondag 2 maart 2008 16:06 schreef Chiquitina het volgende:
Ik kan niet wintersporten... alleen apres ski![]()
@RATMEN: ben niet meer weggeweest heb 3 uur aan het skypen geweest met een vriend van Belgie en toen was het ineens 1.00en aangezien ik niet eens weet hoelang de trams rijden ben ik maar thuisgebleven...
wat kost dat voor een weekje dan ongeveer.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zo fijn.
hoe vond je het skiën?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:12 schreef Elegy het volgende:
Ik ga dit jaar voor de tweede keer op wintersport, met mijn werkAlles is geregeld
Deze keer snowboarden, ben benieuwd!
Ja das het zotte .... 600 euro per persoon, inclusief skipas!!! Moet je wel met 12 man zijn (totaalprijs voor het chalet)quote:Op zondag 2 maart 2008 18:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat kost dat voor een weekje dan ongeveer.
Wanneer ga je? Ik ga er ook nog 2 x naartoe deze 'winter'.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:17 schreef becky27 het volgende:
ha XL, ik ga dit jaar naar zell am see/ Kaprun, het is een eeuwigheid geleden dat ik daar ben geweest dus heeeel nieuwsgierig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |