Daarom vliegtuigquote:Op zondag 2 maart 2008 22:31 schreef becky27 het volgende:
ach er zijn een aantal dingen:
- bus: vrijdagavond weg, is zaterdagochtend op plaats van bestemming dus boots onder en gaan, daarnaast hoef je niet te rijden, drink je een biertje of whatever in de bus, maaaar het slapen in de bus is drama. Je moet er op een of andere manier nog met al je spullen komen en zo,
- auto: midden in de nacht weg, allemaal een stukje rijden, ook in de auto slaap je niet fijn, maar mits er ruimte is, is spullen meenemen veel relaxter, meer in het idee van spelletjes en wat hollands eten en zo
ik heb bijna vier jaar in de wintersportbranche gewerkt maar op vakantie met het vliegtuig is nog erger dan met de bus. Ik ben heel vaak met het vliegtuig gegaan maar ik moest dan eerst nog met al het spul naar schiphol, dan naar geneve, daar weer met de bus en dan een of andere taxi de berg op. Met de auto was ik er van deur tot deur in 10 uur 16 minuten en daar deed ik met het vliegtuig en alles niet heel veel korter overquote:
3 dagenquote:Op zondag 2 maart 2008 23:09 schreef zeemonster het volgende:
We gaan trouwens steeds sneller met het posten aantal. Net vier dagen bezig met dit topic en we zitten al op 157
en dat ligt vlak bij val thorens of niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja das het zotte .... 600 euro per persoon, inclusief skipas!!! Moet je wel met 12 man zijn (totaalprijs voor het chalet).
\quote:Op zondag 2 maart 2008 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en dat ligt vlak bij val thorens of niet.
En ik heb opeens een heel gek idee. Zoek wat mensen die mee willen a 600 de man en we gaan er binnen kort heen
Zoek een goed onderwerp en het luktquote:Op zondag 2 maart 2008 23:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
3 dagen
En wil eigenlijk een keer 1 dag nodig hebben om vol te posten
Je doet er mss niet heel veel korter over, het reizen vind in wel een stuk relaxter dan zelf rijden of opgepropt in een bus te zitten. Zit liever rustig een boekje te lezen op een vliegveld, waar ik nog redelijk alle kanten op kan, dan vast in een autoquote:Op zondag 2 maart 2008 23:13 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik heb bijna vier jaar in de wintersportbranche gewerkt maar op vakantie met het vliegtuig is nog erger dan met de bus. Ik ben heel vaak met het vliegtuig gegaan maar ik moest dan eerst nog met al het spul naar schiphol, dan naar geneve, daar weer met de bus en dan een of andere taxi de berg op. Met de auto was ik er van deur tot deur in 10 uur 16 minuten en daar deed ik met het vliegtuig en alles niet heel veel korter over
Lieve schat, als ik tijd had, was ik al twee keer geweestquote:
Het vliegtuig is wel fijn sinds ik zo'n rolkoffer heb voor mijn planken. Anders is het inderdaad maar een hoop gezeul en overgestap.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je doet er mss niet heel veel korter over, het reizen vind in wel een stuk relaxter dan zelf rijden of opgepropt in een bus te zitten. Zit liever rustig een boekje te lezen op een vliegveld, waar ik nog redelijk alle kanten op kan, dan vast in een auto.
En mijn ervaring is dat vliegen naar Frankrijk met bus en al in 7 a 8 uur kan, met de auto ben je zo 12 uur onderweg, en dan de files en het weer niet meegerekend,
Skieën vond ik leuk, ik scheen het nog wel aardig te kunnen ookquote:
5 minuten voor de uiterlijk afgesproken tijdquote:Op maandag 3 maart 2008 12:10 schreef RATMEN het volgende:
Goedemiddag.
Ik ben benieuwd hoe laat de casema meneer komt ...
Je wordt om kwart over zes gebeld dat het vandaag niet meer gaat lukken maar dat je over anderhalve week écht thuis MOET zijn tussen negen en driequote:Op maandag 3 maart 2008 12:10 schreef RATMEN het volgende:
Goedemiddag.
Ik ben benieuwd hoe laat de casema meneer komt ...
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:42 schreef ook_gek het volgende:
Sorry meneer? Een afspraak?
Ik denk dat er iets fout gegaan is. Klein momentje ik ga het even controleren voor u.
Ah ik zie het al. Ik denk dat er een misverstand is. Want u staat op woensdag tussen 9 en 13uur.
Dus nee er komt vandaag echt niemand. Maar wel W O E N S D A G 5-3-08
Fijne dag verder. En bedankt voor het bellen met de Cassema Help Desk
Als vandaag weer blijkt dat het probleem op te lossen viel in het wijkkastje en mijn thuiszijn dus niet een vereiste was, dan krijgt Casema van mij een hele mooie brief!quote:Op maandag 3 maart 2008 13:15 schreef Chiquitina het volgende:
Kan je geen klacht indienen ofzo... voor de tijd dat je geen internet/tv/filmkanalen:... hebt? of werkt dat in nederland niet zo...
De vorige keer was de afspraak ook dat de monteur tussen 12 en 18 langskwam. Toen was hij er om 12:30 al, echter helaas zijn we deze keer dat tijdstip al voorbij.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Als vandaag weer blijkt dat het probleem op te lossen viel in het wijkkastje en mijn thuiszijn dus niet een vereiste was, dan krijgt Casema van mij een hele mooie brief!
Krijg je een mooie brief terug dat ze er alles aan doen om het in de toekomst te verkomen.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Als vandaag weer blijkt dat het probleem op te lossen viel in het wijkkastje en mijn thuiszijn dus niet een vereiste was, dan krijgt Casema van mij een hele mooie brief!
Ik kan hele dreigende brieven schrijven en kan mijn positie mss nog wel een beetje "gebruiken" ...quote:Op maandag 3 maart 2008 13:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Krijg je een mooie brief terug dat ze er alles aan doen om het in de toekomst te verkomen.
Sorry sorry sorry kusje en over hahaha
Weinig kansquote:Op maandag 3 maart 2008 13:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik kan hele dreigende brieven schrijven en kan mijn positie mss nog wel een beetje "gebruiken" ...
Ach en nu opeens doet mijn TV beeld het weer, ik schat in dat de monteur over 10 minuten aanbelt en mij vertelt dat het idd het wijkkastje weer wasquote:Op maandag 3 maart 2008 13:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weinig kans
Hangen op de afdeling allemaal mooi ingelijste brieven met klachten van oa overheid, sony, deloitte enzo en daaronder de standaard sorry sorry sorry brief
Maak er maar Laakkwartier van. In de Jan Wapstraat. Vlakbij die mevrouw met al die honden en haar wegens lekkage onverkoopbare huisquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:22 schreef 2Mini het volgende:
Ja die bij Geleen is weg.. zogenaamd verhuist.. maar is failliet en heeft nu een dochterbedrijf lopen in Spoorwijk.
Ombudsman hebben we ook, zit op de bezuidenhoutseweg, maar die is volgens mij alleen voor overheidszaken.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:55 schreef zeemonster het volgende:
Hee A_A, doe ik mijn best voor je , zou je dan niet even reageren. Hij ligt netjes klaar voor u.
Nee hoor flauw.
Maar wij hebben wel zo een soort dienst Chiquitina, ik geloof dat het de consumentenbond is.
Hormonenbom meldtquote:Op zondag 2 maart 2008 23:30 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Zet een stel hormonenbommen bij elkaar en er is een explosie aan berichten!
quote:Op maandag 3 maart 2008 13:55 schreef zeemonster het volgende:
Hee A_A, doe ik mijn best voor je , zou je dan niet even reageren. Hij ligt netjes klaar voor u.
Nee hoor flauw.
Maar wij hebben wel zo een soort dienst Chiquitina, ik geloof dat het de consumentenbond is.
Hahaha jij hebt nog een excuus , mijn dochtertje is nu vier en ik ben nog steeds een hormonenbomquote:
Als wij ergens goed in zijn in Nederland, dan is het wel bureaucratie, dus hier in Nederland werkt het niet helemaal als zou moeten, helaasquote:Op maandag 3 maart 2008 14:06 schreef Chiquitina het volgende:
Ombudsdienst is misschien niet de juiste nederlandse naam
In belgie heb je die voor alles (internet, electriciteit, ziekenhuisfactuur, medische dingese...) je moet alleen de juiste zien te vinden voor je klacht![]()
Het is in belgie ook wel echt nodig en handig... ik heb van men internet factuur toen meer terug gekregen dan waar ik recht op haddus wel tevreden over...
Ach...ik zei toch niet "hormonenbom sedert 5 weken"? Oudste Zoon wordt 7 deze maand...quote:Op maandag 3 maart 2008 14:05 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hahaha jij hebt nog een excuus , mijn dochtertje is nu vier en ik ben nog steeds een hormonenbom
Een soort van korte minimeet aan de voordeurquote:Op maandag 3 maart 2008 14:06 schreef zeemonster het volgende:
Ben niet bang voor je hoor, ophalen mag
Kinderen?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:23 schreef zeemonster het volgende:
Haha , ja zo zou je het kunnen zien , je bent niet bang voor kinderen en (grote) honden he?
Kinderen zijn leukquote:Op maandag 3 maart 2008 14:23 schreef zeemonster het volgende:
Haha , ja zo zou je het kunnen zien , je bent niet bang voor kinderen en (grote) honden he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |