witvoetjewillenhalert!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kinderen zijn leukvind kinderen leuker dan grote mensen
en honden zijn gaaf
klein, groot, dik, dun
Bel KS en vraag hoelaat de afspraak gepland staan? Ze zeggen wel tussen 12 en 1700 maar in de computer kunnen ze een meer gedetailleerd tijd zienquote:Op maandag 3 maart 2008 14:56 schreef RATMEN het volgende:
Nog geen monteur en het beeld is nu weer slecht.
Wat een narigheid.
Oe, heb daarmee iemand boos gemaakt. Volgens de meneer die ik aan de lijn had, was dit niet mogelijk en mag dit ook helemaal niet verteld worden door Casemaquote:Op maandag 3 maart 2008 14:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bel KS en vraag hoelaat de afspraak gepland staan? Ze zeggen wel tussen 12 en 1700 maar in de computer kunnen ze een meer gedetailleerd tijd zien
Hehe stelletje lutsers daarquote:Op maandag 3 maart 2008 15:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Oe, heb daarmee iemand boos gemaakt. Volgens de meneer die ik aan de lijn had, was dit niet mogelijk en mag dit ook helemaal niet verteld worden door Casema.
Maar goed, hij kon zien dat de storing nog niet afgemeld was, dus de monteur zal nog moeten komen ...
http://nl.youtube.com/watch?v=dN7oy3pv3oMquote:Op maandag 3 maart 2008 14:42 schreef zeemonster het volgende:
Mijn dochtertje is een apart wezen (ik ook overigens).
Haar juf riep me onlangs bij haar om even wat te vertellen (ze kon er zelf ook de humor van inzien).
Ze had een mop op school verteld:
Joran heeft een meisje in de sloot geduwd en is toen zijn gympen vergeten.
Ze heeft ons natuurlijk horen praten, ik ben allang blij dat ze de "zelfmoord mop" niet heeft gehoord!
Kleine kinderen zijn zo leuk. Mn moeder heeft een keer mn broertje nog net op tijd kunnen onderscheppen toen ie op weg was naar de buurman verderop met een bord met bruine boterhammen. De buurman was een liliputter en aangezien me moeder iedere zei tegen mn broertje dat ie zn bruine boterham moest opeten omdat ie daar groot en sterk van werd leek het hem een sociaal plan om die boterhammen aan de kleine buurman te doneren.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=dN7oy3pv3oM
een klein ventje van 4 heeft dit filmpje gezien. Zit z'n vader met hem in de tram bij hollandspoor. Wat denk je wat hij opeens roept in die tram![]()
okee okeeee. Dat houd dus in dat meneer aard in het vogelpak van pino zit En hakiem het land is uit gezet.![]()
![]()
![]()
leuk in lijn 16 bij hollandspoor ergens rond een uurjte of 5 in de middag whehe
Meesterlijk!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:50 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Kleine kinderen zijn zo leuk. Mn moeder heeft een keer mn broertje nog net op tijd kunnen onderscheppen toen ie op weg was naar de buurman verderop met een bord met bruine boterhammen. De buurman was een liliputter en aangezien me moeder iedere zei tegen mn broertje dat ie zn bruine boterham moest opeten omdat ie daar groot en sterk van werd leek het hem een sociaal plan om die boterhammen aan de kleine buurman te doneren.
wat een held!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:50 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Kleine kinderen zijn zo leuk. Mn moeder heeft een keer mn broertje nog net op tijd kunnen onderscheppen toen ie op weg was naar de buurman verderop met een bord met bruine boterhammen. De buurman was een liliputter en aangezien me moeder iedere zei tegen mn broertje dat ie zn bruine boterham moest opeten omdat ie daar groot en sterk van werd leek het hem een sociaal plan om die boterhammen aan de kleine buurman te doneren.
Hihi, kinderlogica inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:50 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
De buurman was een liliputter en aangezien me moeder iedere zei tegen mn broertje dat ie zn bruine boterham moest opeten omdat ie daar groot en sterk van werd leek het hem een sociaal plan om die boterhammen aan de kleine buurman te doneren.
Nou het gesprekje vond gewoon in Den Haag plaats, collega en ik werkten in Den Haag en de school van mijn kinders staat in Den Haagquote:Op maandag 3 maart 2008 18:44 schreef zeemonster het volgende:
We krijgen straks nog een kick naar OUD van de rest hier![]()
Ik denk dat ondertussen zijn internet is afgesloten door Casemaquote:Op maandag 3 maart 2008 21:57 schreef zeemonster het volgende:
En kan je alweer lekker tv kijken , Ratmen?:)
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:58 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik denk dat ondertussen zijn internet is afgesloten door Casema
Goedemorgen schoonheidquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:11 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen!
goed excuus tochquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:35 schreef Elegy het volgende:
Hoifile ellende op de A12 weer vanochtend
Het is een complot, ze willen gewoon niet dat ik ga werken
Mijn urenformulier denkt daar toch anders overquote:
das balen! Ik had vanochtend vertraging (ongeveer 30 seconden), de Laan van NOI ligt open, ttsssssquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mijn urenformulier denkt daar toch anders over
30? WTF! Meteen declareren die kosten! Dat kan echt niet!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:01 schreef becky27 het volgende:
[..]
das balen! Ik had vanochtend vertraging (ongeveer 30 seconden), de Laan van NOI ligt open, ttsssss
Ja, daar werd ik toen ik gister Dierenambulance reed ook plotseling verrastquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:01 schreef becky27 het volgende:
das balen! Ik had vanochtend vertraging (ongeveer 30 seconden), de Laan van NOI ligt open, ttsssss
ja dat dacht ik ook, maar helaas. Voor die 600 meter die ik moet lopen krijg ik trouwens wel ¤ 8,17 reiskostenvergoeding per maandquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
30? WTF! Meteen declareren die kosten! Dat kan echt niet!
daar zijn ze al een tijdje mee bezig.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:37 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, daar werd ik toen ik gister Dierenambulance reed ook plotseling verrastGaan ze de hele LvNOI opnieuw doen ofzo?
Kan je elke maand nieuwe pantoffels/slippers kopen bij de Scapinoquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:41 schreef becky27 het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook, maar helaas. Voor die 600 meter die ik moet lopen krijg ik trouwens wel ¤ 8,17 reiskostenvergoeding per maandVoor het slijten van mijn hakken/ zolen of zo...
ik heb aan 1 paar wel genoeg eigenlijk, en waar zit de scapino in DHquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kan je elke maand nieuwe pantoffels/slippers kopen bij de Scapino
Dan werken we vlak bij elkaar. Lunchen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:01 schreef becky27 het volgende:
heb net gelunchtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan werken we vlak bij elkaar. Lunchen?
Morgen is er weer een dag!quote:
Zit er geen Scapino in DH?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:42 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik heb aan 1 paar wel genoeg eigenlijk, en waar zit de scapino in DH
Klopt, wanneer zit je in Den Haag?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:32 schreef Yoni het volgende:
LunchmeetWij gingen ook nog steeds een keer lunchen AirwiN
echt niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zit er geen Scapino in DH?
AAAARRRGHHHHH
*huilend op de grond valt*
Ik zal van het weekend eens in de Megastores kijken voor jequote:
Schoenen, tassen, (sport)kleding, dat soort dingen. Best wel goedkoop en op zich prima kwaliteit eigenlijk. Mijn daar ooit eens aangeschafte trainingsbroek gaat inmiddels al een jaar of vijf mee en ziet er nog steeds goed uitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:28 schreef becky27 het volgende:
ik weet niet eens wat je er kan kopen, schoenen toch
Stap er eens naar binnen en een gehele nieuwe wereld zal er voor je opengaanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:12 schreef becky27 het volgende:
oh ok, weer wat geleerd, meestal mijd ik 'dat soort' winkels
dat zal ik eens doen, ik ben heeeeeeeeeel benieuwdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Stap er eens naar binnen en een gehele nieuwe wereld zal er voor je opengaan
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:29 schreef becky27 het volgende:
[..]
dat zal ik eens doen, ik ben heeeeeeeeeel benieuwd
Sneeuw hierquote:
goed idee!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:19 schreef Atreidez het volgende:
Maak er samen een romantische Scapinomeet van
Hier was de stroom in de hele wijk uitgevallenquote:
Je zit in de Ardennen?quote:
Bijna, t Gooi. Maar het is allemaal alweer wegquote:
Ah, dat was wat ik hoorde. Ik dacht van "wat maakt die kat een herrie in die kattebak"quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:13 schreef Jill-RMC het volgende:
GVD wat een hagel! Alles was wit.
Goffer je gaat nog gelijk hebben ook denk ik, t' gaat lekker snelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:29 schreef becky27 het volgende:
ik ga door het baggerweer naar mijn tannislassen, tegen de tijd dt ik terug ben is er vast een nieuw topic.......
Jij en ik, samen bij de Scapino. Sfeervolle TL-buisverlichting. Flesje water.quote:
Inderdaad, dit was al de derde keer dit jaar...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:54 schreef zeemonster het volgende:
Het duurde maar een kwartiertje maar ik moet wel toegeven dat het de laatste tijd iets teveel gebeurt :S
how romantic! patatje joppiesaus erbij en mijn avond kan niet meer stuk!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jij en ik, samen bij de Scapino. Sfeervolle TL-buisverlichting. Flesje water.
Yeah baby yeah!
40 euro en 200 inschrijfgeld. Als je voor 1 jaar of 2 jaar lid word (weet het nl niet zeker) dan kost het je 100 euro inschrijfgeld.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:21 schreef Chiquitina het volgende:
Heeft er iemand een idee wat een lidmaatschap bij Sportcity kost? ik heb een mailtje gestuurd maar ze willen het niet mailen... nu ben ik benieuwd
Edit laat maar heb de prijs van een andere vestiging gevonden
Jij woont niet in mijn wijk toch ? dalijk ben je mijn buurmanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inderdaad, dit was al de derde keer dit jaar...
Zaterdag om vier uur bij de Scapino!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:49 schreef becky27 het volgende:
[..]
how romantic! patatje joppiesaus erbij en mijn avond kan niet meer stuk!
waar zit de scapino in Den Haag dan? Zorg jij voor de drank, dan zorg ik voor de patat.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zaterdag om vier uur bij de Scapino!
Je kan me herkennen aan mijn grote grijns
heej, hoe kan dat volgens mij woon je bij mij om de hoek en ik heb geen sneeuw gezien....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:01 schreef RATMEN het volgende:
Ehm, wat is een scapino ...
Enne het sneeuwde net toen ik naar huis fietste ...!
Als ik het ben, dan klopt datquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:09 schreef becky27 het volgende:
neuj, volgens mij heeft 'degene die niet genoemd mag worden' de titel niet begrepen
Jij bent dan ook een beetje Papa Den Haag topic gewordenquote:
Ah fijn!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:19 schreef becky27 het volgende:
jij vindt het leuk dus van mij mag je!
RATMEN, it isn't you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |