goed excuus tochquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:35 schreef Elegy het volgende:
Hoifile ellende op de A12 weer vanochtend
Het is een complot, ze willen gewoon niet dat ik ga werken
Mijn urenformulier denkt daar toch anders overquote:
das balen! Ik had vanochtend vertraging (ongeveer 30 seconden), de Laan van NOI ligt open, ttsssssquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mijn urenformulier denkt daar toch anders over
30? WTF! Meteen declareren die kosten! Dat kan echt niet!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:01 schreef becky27 het volgende:
[..]
das balen! Ik had vanochtend vertraging (ongeveer 30 seconden), de Laan van NOI ligt open, ttsssss
Ja, daar werd ik toen ik gister Dierenambulance reed ook plotseling verrastquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:01 schreef becky27 het volgende:
das balen! Ik had vanochtend vertraging (ongeveer 30 seconden), de Laan van NOI ligt open, ttsssss
ja dat dacht ik ook, maar helaas. Voor die 600 meter die ik moet lopen krijg ik trouwens wel ¤ 8,17 reiskostenvergoeding per maandquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
30? WTF! Meteen declareren die kosten! Dat kan echt niet!
daar zijn ze al een tijdje mee bezig.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:37 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, daar werd ik toen ik gister Dierenambulance reed ook plotseling verrastGaan ze de hele LvNOI opnieuw doen ofzo?
Kan je elke maand nieuwe pantoffels/slippers kopen bij de Scapinoquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:41 schreef becky27 het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook, maar helaas. Voor die 600 meter die ik moet lopen krijg ik trouwens wel ¤ 8,17 reiskostenvergoeding per maandVoor het slijten van mijn hakken/ zolen of zo...
ik heb aan 1 paar wel genoeg eigenlijk, en waar zit de scapino in DHquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kan je elke maand nieuwe pantoffels/slippers kopen bij de Scapino
Dan werken we vlak bij elkaar. Lunchen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:01 schreef becky27 het volgende:
heb net gelunchtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan werken we vlak bij elkaar. Lunchen?
Morgen is er weer een dag!quote:
Zit er geen Scapino in DH?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:42 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik heb aan 1 paar wel genoeg eigenlijk, en waar zit de scapino in DH
Klopt, wanneer zit je in Den Haag?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:32 schreef Yoni het volgende:
LunchmeetWij gingen ook nog steeds een keer lunchen AirwiN
echt niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zit er geen Scapino in DH?
AAAARRRGHHHHH
*huilend op de grond valt*
Ik zal van het weekend eens in de Megastores kijken voor jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |