Inderdaad, dit was al de derde keer dit jaar...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:54 schreef zeemonster het volgende:
Het duurde maar een kwartiertje maar ik moet wel toegeven dat het de laatste tijd iets teveel gebeurt :S
how romantic! patatje joppiesaus erbij en mijn avond kan niet meer stuk!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jij en ik, samen bij de Scapino. Sfeervolle TL-buisverlichting. Flesje water.
Yeah baby yeah!
40 euro en 200 inschrijfgeld. Als je voor 1 jaar of 2 jaar lid word (weet het nl niet zeker) dan kost het je 100 euro inschrijfgeld.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:21 schreef Chiquitina het volgende:
Heeft er iemand een idee wat een lidmaatschap bij Sportcity kost? ik heb een mailtje gestuurd maar ze willen het niet mailen... nu ben ik benieuwd
Edit laat maar heb de prijs van een andere vestiging gevonden
Jij woont niet in mijn wijk toch ? dalijk ben je mijn buurmanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inderdaad, dit was al de derde keer dit jaar...
Zaterdag om vier uur bij de Scapino!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:49 schreef becky27 het volgende:
[..]
how romantic! patatje joppiesaus erbij en mijn avond kan niet meer stuk!
waar zit de scapino in Den Haag dan? Zorg jij voor de drank, dan zorg ik voor de patat.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zaterdag om vier uur bij de Scapino!
Je kan me herkennen aan mijn grote grijns
heej, hoe kan dat volgens mij woon je bij mij om de hoek en ik heb geen sneeuw gezien....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:01 schreef RATMEN het volgende:
Ehm, wat is een scapino ...
Enne het sneeuwde net toen ik naar huis fietste ...!
Als ik het ben, dan klopt datquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:09 schreef becky27 het volgende:
neuj, volgens mij heeft 'degene die niet genoemd mag worden' de titel niet begrepen
Jij bent dan ook een beetje Papa Den Haag topic gewordenquote:
Ah fijn!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:19 schreef becky27 het volgende:
jij vindt het leuk dus van mij mag je!
RATMEN, it isn't you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |