quote:Admiraal_Anaal, 26 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 18 , vrouw, woont officieel in Voorburg, maar doordeweeks vaak te vinden in het prachtige Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Omar, 21jaar, NL Hagenees met Arabische naam en Punker in het Statenkwartier. Hoezo vreemd?
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Petre mannetje van 21 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje :p), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:HAGENEESJE!, Woont ook in Den Haag en is19 jaar, werkt en leert. Fok!/Game in me vrije tijd. Hou van boksen en chille met me vrienden.
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
en goeiemiddag iedereen vanuit het altijd zonnige dordrechtquote:
Jaaaaaah, gezellig!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:53 schreef Charisma het volgende:
en de eerste meeting staat al genoteerd![]()
wie wat waar wanneer is die meeting?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:53 schreef Charisma het volgende:
jip ben eer ook weer eens
maar vanavond zal ik meer posten, ga dan de nachtdienst in
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:23 schreef tripack het volgende:
[..]
wie wat waar wanneer is die meeting?
Waar?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:46 schreef ursel het volgende:
Kom ook weer eens zwaaien..
Waarom staat madurodam er trouwens 2x in de OP bij de linkjes??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt er een den haag meet?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:53 schreef Charisma het volgende:
jip ben eer ook weer eens
maar vanavond zal ik meer posten, ga dan de nachtdienst in
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Passage? En er zit er ook 1 vlak bij de Geleenstraatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:28 schreef 2Mini het volgende:
Mensen van Den Haag en omstreken..
Hebben jullie enig idee of Den Haag in het bezit is van een a-klasse feestwinkel?
En dan niet komen met die van de Weimarstraat of Regentesselaan..
Ik moet echt goed spul hebben (maskers)
Op de hoek van het rijswijkseplein bij de haringkoning jah. die bij de passage richting de grote kerk bestaat ook nogquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Passage? En er zit er ook 1 vlak bij de Geleenstraat
als je authentieke maskers zoekt die ze gebruiken bij bal masque's dan moet je naar de mauritskade, bij Frank & Dejan. Vanaf de raamweg mauritskade op, dan voorbij de denneweg vlak vóór de volgende hoek.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:28 schreef 2Mini het volgende:
Hebben jullie enig idee of Den Haag in het bezit is van een a-klasse feestwinkel?
Jeehquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:53 schreef Charisma het volgende:
Zoek een online politiescanner en je weet hetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:53 schreef BrandX het volgende:
ik hoor hier bergen sirenes voorbij komen
hier is overigens javastraat.
iemand een idee?
ohw, geen zin in zoeken, ben aan het werkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:55 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zoek een online politiescanner en je weet het.
brand dus, maar ik hoorde geen brandweersirenes, maar wel pollitiesirenesquote:BRAN Prio 2 DEN HAAG (GV) TOUSSAINTKADE 5 Werk op hoogte 0030 0051
802292154521500501 1500501 BRW Den Haag-Centrum ( Lichtkrant )
802292154521500500 1500500 BRW Den Haag-Archipel ( Lichtkrant )
802292154521500101 1500101 BRW Den Haag-Centrum ( Bevelvoerder )
802292154521500100 1500100 BRW Den Haag-Archipel ( Bevelvoerder )
802292154521500010 1500010 BRW Haaglanden ( Monitorcode RAC )
Kijk even uit het raamquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:58 schreef BrandX het volgende:
ah, en dit:
21:46:09 29-02-08 15 I AMBU A1 JAVASTRAAT 31 a DEN HAAG (GV) 2585AC 17435
802292146091520081 1520081 RAD Haaglanden ( Motorambulance 15-381 )
21:57:41 29-02-08 15 I AMBU A1 JAVASTRAAT 31 a DEN HAAG (GV) 2585AC 17436
802292157411520008 1520008 GGD Den Haag-Zichtenburg ( Ambulance 08 )
(motor)ambulanse. Dat is in de javastraat, maar dat verklaart nog niet de politiesirenes
De wind lijkt me het probleem niet zo, de regen daarentegen is minderquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
weet je wel hoe hard het waait buiten, dan waai ik zo mijn raam uit
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:02 schreef RATMEN het volgende:
[..]
De wind lijkt me het probleem niet zo, de regen daarentegen is minder.
ja wil eigenlijk ook wel kijken maar zit in een complicated gesprek met iemand hier op msn, die kan ik niet zeggen dat 'ie ff moet wachtenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:05 schreef Jill-RMC het volgende:
*is nieuwsgierig*
Zou bijna zelf gaan kijken
Vertel ... VERTEL!!!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:09 schreef BrandX het volgende:
ok, gesprek is klaar, ik ga ff naar buiten kijken of ik wat kan zien.
In Honselersdijk heb je een hele grote zitten met echt veel kwaliteitskostuums, maskers en andere accesoiresquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:28 schreef 2Mini het volgende:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:23 schreef jna het volgende:
Als je was langsgefietst zonder licht had je waarschijnlijk meteen de aandacht van die politieagent
Hmm, narigheid!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:19 schreef BrandX het volgende:
nou, 2 politiewagens, een ambulance, een motorambulance en een auto half op de stoep, en een auto op de parkeerlaan die door de motorambulanceberijder wordt afgespoeld met emmers water.....
De ambulance is ingeladen en rijd net weg. Het lijkt erop alsof iemand tegen iemand aan is gereden, en de motorambulancerijder het bloed van de auto afspoelt![]()
![]()
Dat zal wel niet gebeurt zijn, maar wat er wel is gebeurt kan ik niet zien. En vragen aan de politie (die aan het praten waren met wat lijkt op de bestuurder van de stoepgeparkeerde auto) leek me nou niet echt een optie.
pfffftquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
oke stormschadeboom omgewaaid hier in de straat
buurman met ze net gewassen auto niet zo blij
is weer wat anders dan vogelscheit op je dak
Goedemorgen! Ik heb geen idee waarom jij zo vroeg wakker bent. Ik kon vandaag uitslapen, maar na 7,5 uur was het alweer klaar met slapenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:10 schreef becky27 het volgende:
charisma, die mogelijkheid bestaat, ligt eraan wanneer het is
en goedemorgen iedereen, waarom ben ik zo vroeg wakker?????
Stond er bij jou misschien ook iemand op je bed te springen om kwart voor 6 's ochtends?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:10 schreef becky27 het volgende:
charisma, die mogelijkheid bestaat, ligt eraan wanneer het is
en goedemorgen iedereen, waarom ben ik zo vroeg wakker?????
nee ws het maar waarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Stond er bij jou misschien ook iemand op je bed te springen om kwart voor 6 's ochtends?
quote:
TIs niet anders! Have fun en ik ben zo ook in Delft, dus wel jaar me zwaaien he!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:12 schreef becky27 het volgende:
solly....... en het was nog wel zo dichtbij!
maar allemaal fijne dag nog vandaag, ik ben naar delft en vanavond r'dam, museumnacht!!
Heel erg als het niet mijn eigen rotzooi isquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]. JIj woont in Voorburg he, hoe erg vind jij schoonmaken
.
Niet op zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:25 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben waarschijnlijk shoppen vanmiddag in Leidschenhage of de Bogaard. Geld uitgeven is altijd heel leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |