Was al bezig!quote:Op maandag 18 februari 2008 13:39 schreef freecell het volgende:
Chips: pleur je crypto hier ook nog even neer dan
Zou best kunnen, maar hoe zie je dat dan?quote:
Tapijt ligt in een kamer. En als de meerderheid van de volksvertegenwoordiging een voorstel steunt, dan wordt dat kamerbreed gedaanquote:Op maandag 18 februari 2008 13:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar hoe zie je dat dan?Niet dat ik je niet geloof, maar nu wil ik het snappen ook.
![]()
als een motie kamerbreed gesteund word, heeft ie een meederheid. En je hebt kamerbreed tapijt.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar hoe zie je dat dan?Niet dat ik je niet geloof, maar nu wil ik het snappen ook.
![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 13:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tapijt ligt in een kamer. En als de meerderheid van de volksvertegenwoordiging een voorstel steunt, dan wordt dat kamerbreed gedaan
ergens een stokje voor steken, maar verklaart dat hem helemaal?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:46 schreef freecell het volgende:
bij C. denk ik aan "stok" maar ik zie zelf niet hoe ik hem dan moet zien
Goeie. 14.gifquote:Op maandag 18 februari 2008 13:48 schreef teigan het volgende:
Ik denk dat a) loon is..
Noem je dat zo?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:48 schreef Peterselieman het volgende:
C is blok
Iets er voor zetten is een blok en een coalitie vormt een blok
Yepquote:Op maandag 18 februari 2008 13:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Noem je dat zo?Dat een coalitie een blok vormt?
quote:Op maandag 18 februari 2008 13:57 schreef Peterselieman het volgende:
B is voorstel?
Mijn moeder vind ze moeilijk, en ik ook.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:59 schreef teigan het volgende:
ik deed vroeger samen met mijn vader wel crypto's, nu eigenlijk bijna nooit meer...
Ik vul hem wel gewoon in.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
Niet tegen is voor. Spreken zou je, in politieke context gezien, kunnen opvatten als stellen. Vandaar dat ik aan voorstel dacht.
Ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
PSM gaat nu een boekenbon winnen voor de familie Zak.?
MTV JIJ NU!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ooit zal ik wat voor hém winnen.
omg snelheidquote:
Mental imagequote:Op maandag 18 februari 2008 14:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik rende als een malle met een manke poot, maar ik zie MCR en niet The Used.
Paypal is tof.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe kom je aan een paypal account btw?Ik kan erg makkelijk geld gaan verdienen, maar daar heb ik een paypal account voor nodig?
Paypal is het betalingssysteem van Ebayquote:Op maandag 18 februari 2008 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe kom je aan een paypal account btw?Ik kan erg makkelijk geld gaan verdienen, maar daar heb ik een paypal account voor nodig?
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mental image
mja, The Used was al snel weer weg
Je bent extreem schattig als je als een wildeman rondrentquote:Op maandag 18 februari 2008 14:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ja, blijkbaar.
Je ziet het echt voor je hé?Omdat je simpelweg wéét hoe het eruit ziet.
@ PSM;Dat is waar
!
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:12 schreef Peterselieman het volgende:
E is misschien Partijbevelen
Ja, zoals toen bij de meet, toen ik het schip kwijt was.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent extreem schattig als je als een wildeman rondrent![]()
Maar er wil dus een pokersite op mijn site adverteren tegen een maandlejkse bijdrage via paypal, dat heeft toch niks met ebay te maken?
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, zoals toen bij de meet, toen ik het schip kwijt was.
Zo maar even aanmelden dan... Dank jequote:Op maandag 18 februari 2008 14:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Paypal is wel een bedrijf opzich, zegmaar, maar het word vooral gebruikt door eBay.
Plus, eBay heeft het bedrijf gekocht.
De populaire veilingsite eBay kocht PayPal in oktober 2002 omdat zo'n 50% van de gebruikers van eBay PayPal al gebruikten. PayPal was daarmee veel populairder dan eBays eigen BillPoint. Op 20 maart 2007 maakte PayPal bekend dat het in Nederland 1 miljoen klanten had. Vooral sinds de lancering van de Nederlandstalige versie van PayPal toont de Nederlandse markt een forse stijging
Nou, ik zei niet; 'WAARS DIE BOOT?' want dan hadden ze het nog niet geweten.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"HALLOOOOOOOOO!!!! WAAR S DIE BOOOOT!
Zoiets was het toch?Volkomen onbekenden bespringen en zo
![]()
Dat schuin oversteken weet ik nog jaquote:Op maandag 18 februari 2008 14:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, ik zei niet; 'WAARS DIE BOOT?' want dan hadden ze het nog niet geweten.
Ik rende eerder schuin een kruispunt over., achter mensen aan.
best eng, voor hen dan he.
En dan iets van "HAAAAJJJLOOO WACHT EVEN MAG IKWATVRAGEEEEN IK ZOEK HET PANNEKOEKSCHIP, WAARS DA NOGMAAR?"
Mja, maarja, hij zag mij ook voor het eerst he.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat schuin oversteken weet ik nog jaIk let ook extra goed op bij dat kruispunt altijd, daar kom ik soms langs als ik bij Lyssa vandaan kom
![]()
En TS helemaal verbaasd en ik iets minder
Juist. Eerst via daar uploaden en daarna op de send knop drukkenquote:Op maandag 18 februari 2008 14:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even een domme vraag hè. Ik moet iets inleveren via Nestor, hoe doe ik dat? Via de digital dropbox dacht ik?
ja, je kan het via de digitale dropbox doen, volgens mij is dat de handigste manier, maar dan moet je even kijken of die in jouw cursus ook open is gezet.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even een domme vraag hè. Ik moet iets inleveren via Nestor, hoe doe ik dat? Via de digital dropbox dacht ik?
Ja idd, hij wist niet wat hem overkwamquote:Op maandag 18 februari 2008 14:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, maarja, hij zag mij ook voor het eerst he., jij had opzich vaker zulks meegemaakt. Of iig, het was niet iets waar je vreemd van opkeek.
1e keer was ik geloof idd bij de biosmeet.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja idd, hij wist niet wat hem overkwamHad ik eerste keer dat ik je zag ook
Of wacht, nee, 2e keer dat ik je zag. Eerste ker was bij een biosmeet toch? Tweede keer gngen we de stad in, dat was geniaal
Het is inderdaad een mogelijkheid, maar wat mij verbaast is dat er nog helemaal niets in staat terwijl de opdracht voor 6 uur ingeleverd moet zijn en m'n medestudenten allemaal strebertjes lijken te zijn. Dus dan begin ik te twijfelen.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:22 schreef teigan het volgende:
[..]
ja, je kan het via de digitale dropbox doen, volgens mij is dat de handigste manier, maar dan moet je even kijken of die in jouw cursus ook open is gezet.
We gingen kleren voor mij kopen, maar uiteindliejk heb ik die dag niks gekocht, en jij hele veelquote:Op maandag 18 februari 2008 14:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
1e keer was ik geloof idd bij de biosmeet.Pirates.
2e keer, stad, zal wel kunnen kloppen, maar wat we/ik/jij toen precies deed weet ik niet psies meer.
Dat zou best kunnen.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We gingen kleren voor mij kopen, maar uiteindliejk heb ik die dag niks gekocht, en jij hele veel
En de eerste keer met zn tweetjes in de Yantra ;9
Je hoeft dat helemaal niet te zien dat of wat anderen ingeleverd hebben. Pas als een soort van forum/berichten gedeelte opengesteld is, kun je dat zienquote:Op maandag 18 februari 2008 14:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is inderdaad een mogelijkheid, maar wat mij verbaast is dat er nog helemaal niets in staat terwijl de opdracht voor 6 uur ingeleverd moet zijn en m'n medestudenten allemaal strebertjes lijken te zijn. Dus dan begin ik te twijfelen..
Het is juist de bedoeling dat we kunnen zien wat anderen hebben ingeleverd, als voorbereiding op het college. Maar goed, ik gooi het daar wel gewoon in.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hoeft dat helemaal niet te zien dat of wat anderen ingeleverd hebben. Pas als een soort van forum/berichten gedeelte opengesteld is, kun je dat zien
CZ hoeft er nog maar 2 hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 14:37 schreef maok het volgende:
tvp, geen tijd om mee te puzzelen helaas
geen idee meerquote:Op maandag 18 februari 2008 14:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen.Wat had ik gekocht?
Pani et tulipaniquote:Op maandag 18 februari 2008 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lief zeg, van de docent, om een bibliografie van maar liefst 176 pagina's te leveren. Zijn het verdomme 3000 Italiaanse boeken.
Ik zat gister nog in begin oktoberquote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee joh, hij doet ze voor de lol allemaal nog een keertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had laatst zelfs een mail van iemand die een bepaalde buschauffeur zochtIs dat allemaal voor dat Buzzybee-forum dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grotendeels wel ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is dat allemaal voor dat Buzzybee-forum dan?
Je bent nu ziek, toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, verzin maar wat. Het leven is een grote aaneenschakeling van mooie momenten
Moet je morgen wel de hele dag tegen dat mooie lelijke bedrijfsbusje aankijkenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, ik stortte bijna van mn kruk af op het werk... Blijf morgen ook nog thuis. Moet van de baas
Je dacht toch niet dat ik dat rothok mee naar huis nam he?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet je morgen wel de hele dag tegen dat mooie lelijke bedrijfsbusje aankijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die auto (en garage) zijn er inmiddels weg jaquote:Op maandag 18 februari 2008 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik dacht al, zeker omdat er nog een auto bij je buren op het terrein stond en je vorige week zei dat ze aan het verhuizen waren.
Staan er weer te leuke dingen bij?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Stom van mij om te gaan kijken bij de huisjes die worden aangeboden op Woningnet deze week..
Zolang het betekent dat Do2 hier komt wonen zou ik van een kelder nog enthousiast worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Staan er weer te leuke dingen bij?
Hopquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is m'n werkstuk af! Morgen nog eens doorlezen, inleveren, en als het voldoende is heb ik m'n Bachelor binnen. Yay!
Joehoe lekker gevoel ckerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is m'n werkstuk af! Morgen nog eens doorlezen, inleveren, en als het voldoende is heb ik m'n Bachelor binnen. Yay!
Voor zover ik weet zijn ze verkrijgbaar in de UB in luisterboek vorm en schrift. Alleen met een studentenkaart zul je ze denk ik kunnen verkrijgenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Oké Oké.
Die duitse sprookjes van Grimm: Kinder und Hausmärchen schijnen dus online op de UB site te staan ofzo, in duits en nederlands + achtergrondinfo, maar ik snap niets van die site.Halpf?
Dat heb ik nog nooit voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
naar de winkel gaan voor vruchtenyoghurt en dan met voor meer dan 50 euro aan boodschappen thuis komen, maar zonder vruchtenyoghurt, is weer typisch iets voor mij he?
ok, dat klinkt simpelquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
je paypaladres is je e-mailadres waarop je paypal geregistreerd staat
Ik geloof dat het toch een beetje gek zou staan als ik daar in galajurk aan kwam.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
pakken meoten dood.
Kun je neit gewoon in galajurk?die staan je wel goed
Zo, mn eertse portie spekjes van vandaag verbrand. Poging 2. gelukkig 4 pakken gekocht
Mooie vrouwen in mantelpakjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:31 schreef Bob. het volgende:
Ja je weet wel, die nette dingen, broek jasje, meestal zwart of bruin ofzo?
Die.
Bleeegh.
Ik heb er een nodig en ik vind ze lelijk. En ze passen niet. Ik wil een mantelpakje. Maar die passen ook niet.
IK KAN GEEN KOKERROK MEER ZIEN!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:44 schreef nietzman het volgende:
Kokerrok! Kokerrok!
Gatver, daar gaat mijn honger spontaan van weg.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had na de spekjes op brood, spekjes met banaan
Ze zijn ook te krijgen via die site, daar hadden andere klasgenoten ze ook vandaan, maar ik weet niet hoe die site werkt en hun hebben net alles weer weggegooid.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn ze verkrijgbaar in de UB in luisterboek vorm en schrift. Alleen met een studentenkaart zul je ze denk ik kunnen verkrijgen
ik krijg er juist honger van want het smakt meer naar afwasmiddel dan naar wat andersquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Gatver, daar gaat mijn honger spontaan van weg.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik krijg er juist honger van want het smakt meer naar afwasmiddel dan naar wat anders
Ik ben ZO blij dat ik alleen woon hequote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:24 schreef Bob. het volgende:
Etenstijd! Etenstijd! Hoera! (of nouja, boodschappentijd, kooktijd, en met een beetje geluk als de rest van de dames opschieten over ruim een uur etenstijd.)
Doei!
Dit heeft vrij weinig met mijn huisgenootjes te maken hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben ZO blij dat ik alleen woon he
Dan ben ik ZO blij dat ik geen sociaal leven hebquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dit heeft vrij weinig met mijn huisgenootjes te maken hoor.
Ja. En vannacht niet geslapenquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:05 schreef Bob. het volgende:
Nog steeds ziek thuis?
Eindleijkquote:
Je komt nu minder vaak thuis zeker?quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij dezelfde winkel als waar ik nu werk, maar dan in het filiaal in Groningen. Op 5 minuten van m'n huis, en met mogelijkheid tot extra uren. Yay!.
M'n ouders zijn not amused..
...quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, want ik blijf hetzelfde doen..
I told you so!quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij dezelfde winkel als waar ik nu werk, maar dan in het filiaal in Groningen. Op 5 minuten van m'n huis, en met mogelijkheid tot extra uren. Yay!.
M'n ouders zijn not amused..
M'n moeder kalmeerde pas toen ik beloofde vaker te bellen en op zondagen met Do2 langs te komen. Wel lief.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Je komt nu minder vaak thuis zeker?
Nou, m'n nieuwe baas wil me morgen wel al hebben, maar ik vind het wel zo eerlijk tegenover m'n oude om gewoon de opzegtermijn van een maand in acht te nemen. Dus dan zou het per 1 april zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
I told you so!
Al voor dat ie open ging zelfs![]()
Tot wanneer zit je nog op je oude stekkie? Wil weer eens winkelen in Dokkum
je bent te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, m'n nieuwe baas wil me morgen wel al hebben, maar ik vind het wel zo eerlijk tegenover m'n oude om gewoon de opzegtermijn van een maand in acht te nemen. Dus dan zou het per 1 april zijn.
Ik heb nog een auto met perfecte voorkant te koop die je zlef alleen nog even n elkaar hoeft te zetten, maar dat zal ook wel geen optie zijn?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:18 schreef maok het volgende:
Leuk, nog mooie stofjes gekocht?
Mijn auto is trouwens dood, hij lekt olie en als dat gerepareerd wordt kost me dat 700 euro, net zo veel als de auto me gekost heeft, dat ga ik dus maar niet doen.
Iemand nog een auto (zonder kapotte voorkant) te koop?
Ik kan geen auto's in elkaar zetten, bij een lamp, of ruitenwisser vervangen houdt het wel op. Denk je echt dat iemand een hele auto wil ruilen voor een kapottequote:Op woensdag 20 februari 2008 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog een auto met perfecte voorkant te koop die je zlef alleen nog even n elkaar hoeft te zetten, maar dat zal ook wel geen optie zijn?
Tip: probeer het eens op het Citroën forum. Dik kans dat daar een of andere knutselsmurf zit die een hele auto wil ruilen tegen jou kapotte
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Vraag anders aan een student Nederlands hoe dat moet, die zouden dat moeten kunnen.
Ik had toen ik mijn rode platreed ook nog maar 10 km op de teller na een tankbeurtquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:26 schreef maok het volgende:
[..]
Ik kan geen auto's in elkaar zetten, bij een lamp, of ruitenwisser vervangen houdt het wel op. Denk je echt dat iemand een hele auto wil ruilen voor een kapotte?
Nou moet ik trouwens ook nog een oplossing bedenken zodat ik geen olie op de parkeerplaats knoei, ik ben bang dat als ik er gewoon een bakje onder zet ik er elke dag een nieuwe onder kan zetten omdat ze gaan voetballen ofzo met de die bakjes.
Ik heb trouwens net gisteren getankt, zonde
ik plaag jeook maarquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]. Ik weet best hoe ik dat van een literair werk moet doen, maar van een wetenschappelijk artikel zal het toch iets anders zijn. Maar ik red me wel hoor.
.
Beetje bosgroen-en bruine + 1 paar linten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:18 schreef maok het volgende:
Leuk, nog mooie stofjes gekocht?
Mijn auto is trouwens dood, hij lekt olie en als dat gerepareerd wordt kost me dat 700 euro, net zo veel als de auto me gekost heeft, dat ga ik dus maar niet doen.
Iemand nog een auto (zonder kapotte voorkant) te koop?
ben ik je echt net misgelopen, ik zag nog wel twee anderen van de cursus lopen...quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Haaj. Ik kom net thuis van de stoffenbeurs in Martinihal.
Vidjaya & Renske zeker?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:06 schreef teigan het volgende:
[..]
ben ik je echt net misgelopen, ik zag nog wel twee anderen van de cursus lopen...
ik ben heel slecht in namen, maar het zijn degenen met wie jij ook vaak zit...quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vidjaya & Renske zeker?
Ik zag hen ook, + nog iemand v/d cursus.
Klinkt als een geile combi, een xoot en een Fryskquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vidjaya & Renske zeker?
Ik zag hen ook, + nog iemand v/d cursus.
Stel he, je ziet mn ex daar, zou je haar dan de text "dikke vette vinger in je reet" in willen fluisteren?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb zin in EFFNog 58 nachtjes.
!! (Nee, dat heb ik niet vet doelloos berekend, dat staat op die site ya?
)
Will do. 14.gifquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stel he, je ziet mn ex daar, zou je haar dan de text "dikke vette vinger in je reet" in willen fluisteren?![]()
gaafquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Will do. 14.gif
En ze kan niet boos worden want.I`m only zeh messenger.
Dat doe ik niet, dat doet mn lichaam voor me.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden.![]()
Toch knap dat je dan post.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj Jos.
En net was je nog dood, kies nou verdammt.quote:
Zie PI. En nee, ik gaan geen Jos als Toontje-foto posten, die grap is zo juni 2007.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx toetert even naar Jos
Hebben we dat ook weer gehad
het is volle maan ik ben in de warquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En net was je nog dood, kies nou verdammt.
Dat verklaart het.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is volle maan ik ben in de war
Vannacht maansverduisteringquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is volle maan ik ben in de war
morge, Roemenië is mooi, ben er 5 jaar geleden geweestquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Oja, weet je waar wij mss heengaan in de zomervakantie?
Hier heen.
Zo hey... kwam je maar liefst een kwartier later aan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:14 schreef Peterselieman het volgende:
Tennis was leuk. Ben blij dat ik naast het middagprogramma ook nog een kaartje voor het avondprogramma gehaald heb, zodat ik Nadal ook nog kon zien winnen.
Daarna moetsen we wel weer terug naar het noorden, anders zou het te laat worden. Bleef alleen de trein wel volgens de dienstregeling 15 minuten in Assen staan, zodat we niet om 0.54, maar om 1.12 in Groningen aankwamen
"Maar liefst" is ruim op te vattenquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ho MM, 18 minuten hè! Vergis je niet!
Pv3. Het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ho MM, 18 minuten hè! Vergis je niet!
Prima tijd voor iedereen die een paar overtollige kilotjes kwijt wilquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en na vandaag weertwee weken afnemende maan
Maar niet om nieuwe liefdes te startenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Prima tijd voor iedereen die een paar overtollige kilotjes kwijt wil
Ik mis de link even? Of kom ik nu in een gebied waar ik liever niet wil komen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Prima tijd voor iedereen die een paar overtollige kilotjes kwijt wil
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik mis de link even? Of kom ik nu in een gebied waar ik liever niet wil komen?
"Al zwevend heeft men geen houvast".quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
Als je je beentjes een voor een optilt is dat niet zweven, maar lopenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
"Al zwevend heeft men geen houvast".
Als we toch met quotes gaan gooien, bedenk ik er zelf ook eentje
Buikjes bij een vrouw zijn sexyquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg ook een buikje maar die wil ik kwijt.. Dit is een goed moment dus?
.
Elke dag is een goed moment.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je je beentjes een voor een optilt is dat niet zweven, maar lopen
[..]Wie zegt dat ik niet loop? Hmm?
Buikjes bij een vrouw zijn sexy
sorry dat ik het zeg, maar ik kan me niet voorstellen dat jij echt een buikje aan het kweken bent...quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Vorig jaar april kon ik nog voorover buigen zonder dat er een rolletje kwam, en nu wel 3 of zo.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:21 schreef teigan het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar ik kan me niet voorstellen dat jij echt een buikje aan het kweken bent...
Mijn buik blijft redelijk hetzelfde de laatste tijd, ook al val ik nog wat af, maarja, ik ben ook te lui om er intensief voor te gaan sporten..
als je eerst geen rolletjes had was je toen te dun dus.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vorig jaar april kon ik nog voorover buigen zonder dat er een rolletje kwam, en nu wel 3 of zo.. Op zich positief, want als het goed met me gaat kom ik aan, en als het slecht met me gaat val ik meteen 5 kilo af. Ben iig van m'n leven nog niet zo zwaar geweest als nu.
.
Ja, echt wel. Ik kan me ook nog zó voor de geest halen hoe je er uit ziet. Is niet eens lang geleden ofzo.quote:
In de herkansing dan maar?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:29 schreef MaxMark het volgende:
Jezus, heb ik daarboven even een quote verneukt
dan denk ik eerder dat je nu gewoon mooi op gewicht zit, en toen aan de dunne kant was... En dat je nog steeds echt niets te klagen hebt over je lijf...quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vorig jaar april kon ik nog voorover buigen zonder dat er een rolletje kwam, en nu wel 3 of zo.. Op zich positief, want als het goed met me gaat kom ik aan, en als het slecht met me gaat val ik meteen 5 kilo af. Ben iig van m'n leven nog niet zo zwaar geweest als nu.
.
quote:
Wie zegt dat ik niet loop? Hmm?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je je beentjes een voor een optilt is dat niet zweven, maar lopen
Ik.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Wie zegt dat ik niet loop? Hmm?
Onweerlegbaar punt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb je nooit zien lopen iig.
Ja maar jij ziet ook een buik bij jezelf, dus of jou waarnemingen zo betrouwbaar zijn.....quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb MM wel zien lopen.
Idd, dat was ik helemaal niet.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja maar jij ziet ook een buik bij jezelf, dus of jou waarnemingen zo betrouwbaar zijn.....
Ja, klopt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg ook een buikje...
Pijnlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, klopt.
En ik heb een lul van 30 cm. Minstens.
Die dingen worden steeds intelligenterquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet op marktplaats eze melding toen ik contact op wou nemen met een bieder
Beveiligingscode*
Vul de letters in die u op het plaatje hieronder ziet. De letters zijn niet hoofdlettergevoelig.
s t a l k r!
Enkel dat het Leninisme wat nare bijwerkingen heeft.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is wel bewezen dat het communisme niet echt 'werkt', of zo.
En het is nog volgens de dienstregeling ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 07:48 schreef Bob. het volgende:
Nounou, wel 20 minuten vertraging.
Joh.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Enkel dat het Leninisme wat nare bijwerkingen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |