Staan er weer te leuke dingen bij?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Stom van mij om te gaan kijken bij de huisjes die worden aangeboden op Woningnet deze week..
Zolang het betekent dat Do2 hier komt wonen zou ik van een kelder nog enthousiast worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Staan er weer te leuke dingen bij?
Hopquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is m'n werkstuk af! Morgen nog eens doorlezen, inleveren, en als het voldoende is heb ik m'n Bachelor binnen. Yay!
Joehoe lekker gevoel ckerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is m'n werkstuk af! Morgen nog eens doorlezen, inleveren, en als het voldoende is heb ik m'n Bachelor binnen. Yay!
Voor zover ik weet zijn ze verkrijgbaar in de UB in luisterboek vorm en schrift. Alleen met een studentenkaart zul je ze denk ik kunnen verkrijgenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Oké Oké.
Die duitse sprookjes van Grimm: Kinder und Hausmärchen schijnen dus online op de UB site te staan ofzo, in duits en nederlands + achtergrondinfo, maar ik snap niets van die site.Halpf?
Dat heb ik nog nooit voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
naar de winkel gaan voor vruchtenyoghurt en dan met voor meer dan 50 euro aan boodschappen thuis komen, maar zonder vruchtenyoghurt, is weer typisch iets voor mij he?
ok, dat klinkt simpelquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
je paypaladres is je e-mailadres waarop je paypal geregistreerd staat
Ik geloof dat het toch een beetje gek zou staan als ik daar in galajurk aan kwam.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
pakken meoten dood.
Kun je neit gewoon in galajurk?die staan je wel goed
Zo, mn eertse portie spekjes van vandaag verbrand. Poging 2. gelukkig 4 pakken gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |