Je bent nu ziek, toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, verzin maar wat. Het leven is een grote aaneenschakeling van mooie momenten
Moet je morgen wel de hele dag tegen dat mooie lelijke bedrijfsbusje aankijkenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, ik stortte bijna van mn kruk af op het werk... Blijf morgen ook nog thuis. Moet van de baas
Je dacht toch niet dat ik dat rothok mee naar huis nam he?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet je morgen wel de hele dag tegen dat mooie lelijke bedrijfsbusje aankijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die auto (en garage) zijn er inmiddels weg jaquote:Op maandag 18 februari 2008 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik dacht al, zeker omdat er nog een auto bij je buren op het terrein stond en je vorige week zei dat ze aan het verhuizen waren.
Staan er weer te leuke dingen bij?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Stom van mij om te gaan kijken bij de huisjes die worden aangeboden op Woningnet deze week..
Zolang het betekent dat Do2 hier komt wonen zou ik van een kelder nog enthousiast worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Staan er weer te leuke dingen bij?
Hopquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is m'n werkstuk af! Morgen nog eens doorlezen, inleveren, en als het voldoende is heb ik m'n Bachelor binnen. Yay!
Joehoe lekker gevoel ckerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is m'n werkstuk af! Morgen nog eens doorlezen, inleveren, en als het voldoende is heb ik m'n Bachelor binnen. Yay!
Voor zover ik weet zijn ze verkrijgbaar in de UB in luisterboek vorm en schrift. Alleen met een studentenkaart zul je ze denk ik kunnen verkrijgenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Oké Oké.
Die duitse sprookjes van Grimm: Kinder und Hausmärchen schijnen dus online op de UB site te staan ofzo, in duits en nederlands + achtergrondinfo, maar ik snap niets van die site.Halpf?
Dat heb ik nog nooit voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
naar de winkel gaan voor vruchtenyoghurt en dan met voor meer dan 50 euro aan boodschappen thuis komen, maar zonder vruchtenyoghurt, is weer typisch iets voor mij he?
ok, dat klinkt simpelquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
je paypaladres is je e-mailadres waarop je paypal geregistreerd staat
Ik geloof dat het toch een beetje gek zou staan als ik daar in galajurk aan kwam.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
pakken meoten dood.
Kun je neit gewoon in galajurk?die staan je wel goed
Zo, mn eertse portie spekjes van vandaag verbrand. Poging 2. gelukkig 4 pakken gekocht
Mooie vrouwen in mantelpakjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:31 schreef Bob. het volgende:
Ja je weet wel, die nette dingen, broek jasje, meestal zwart of bruin ofzo?
Die.
Bleeegh.
Ik heb er een nodig en ik vind ze lelijk. En ze passen niet. Ik wil een mantelpakje. Maar die passen ook niet.
IK KAN GEEN KOKERROK MEER ZIEN!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:44 schreef nietzman het volgende:
Kokerrok! Kokerrok!
Gatver, daar gaat mijn honger spontaan van weg.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had na de spekjes op brood, spekjes met banaan
Ze zijn ook te krijgen via die site, daar hadden andere klasgenoten ze ook vandaan, maar ik weet niet hoe die site werkt en hun hebben net alles weer weggegooid.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn ze verkrijgbaar in de UB in luisterboek vorm en schrift. Alleen met een studentenkaart zul je ze denk ik kunnen verkrijgen
ik krijg er juist honger van want het smakt meer naar afwasmiddel dan naar wat andersquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Gatver, daar gaat mijn honger spontaan van weg.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik krijg er juist honger van want het smakt meer naar afwasmiddel dan naar wat anders
Ik ben ZO blij dat ik alleen woon hequote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:24 schreef Bob. het volgende:
Etenstijd! Etenstijd! Hoera! (of nouja, boodschappentijd, kooktijd, en met een beetje geluk als de rest van de dames opschieten over ruim een uur etenstijd.)
Doei!
Dit heeft vrij weinig met mijn huisgenootjes te maken hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben ZO blij dat ik alleen woon he
Dan ben ik ZO blij dat ik geen sociaal leven hebquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dit heeft vrij weinig met mijn huisgenootjes te maken hoor.
Ja. En vannacht niet geslapenquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:05 schreef Bob. het volgende:
Nog steeds ziek thuis?
Eindleijkquote:
Je komt nu minder vaak thuis zeker?quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij dezelfde winkel als waar ik nu werk, maar dan in het filiaal in Groningen. Op 5 minuten van m'n huis, en met mogelijkheid tot extra uren. Yay!.
M'n ouders zijn not amused..
...quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, want ik blijf hetzelfde doen..
I told you so!quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij dezelfde winkel als waar ik nu werk, maar dan in het filiaal in Groningen. Op 5 minuten van m'n huis, en met mogelijkheid tot extra uren. Yay!.
M'n ouders zijn not amused..
M'n moeder kalmeerde pas toen ik beloofde vaker te bellen en op zondagen met Do2 langs te komen. Wel lief.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Je komt nu minder vaak thuis zeker?
Nou, m'n nieuwe baas wil me morgen wel al hebben, maar ik vind het wel zo eerlijk tegenover m'n oude om gewoon de opzegtermijn van een maand in acht te nemen. Dus dan zou het per 1 april zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
I told you so!
Al voor dat ie open ging zelfs![]()
Tot wanneer zit je nog op je oude stekkie? Wil weer eens winkelen in Dokkum
je bent te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, m'n nieuwe baas wil me morgen wel al hebben, maar ik vind het wel zo eerlijk tegenover m'n oude om gewoon de opzegtermijn van een maand in acht te nemen. Dus dan zou het per 1 april zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |