Ik heb nog een auto met perfecte voorkant te koop die je zlef alleen nog even n elkaar hoeft te zetten, maar dat zal ook wel geen optie zijn?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:18 schreef maok het volgende:
Leuk, nog mooie stofjes gekocht?
Mijn auto is trouwens dood, hij lekt olie en als dat gerepareerd wordt kost me dat 700 euro, net zo veel als de auto me gekost heeft, dat ga ik dus maar niet doen.
Iemand nog een auto (zonder kapotte voorkant) te koop?
Ik kan geen auto's in elkaar zetten, bij een lamp, of ruitenwisser vervangen houdt het wel op. Denk je echt dat iemand een hele auto wil ruilen voor een kapottequote:Op woensdag 20 februari 2008 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog een auto met perfecte voorkant te koop die je zlef alleen nog even n elkaar hoeft te zetten, maar dat zal ook wel geen optie zijn?
Tip: probeer het eens op het Citroën forum. Dik kans dat daar een of andere knutselsmurf zit die een hele auto wil ruilen tegen jou kapotte
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Vraag anders aan een student Nederlands hoe dat moet, die zouden dat moeten kunnen.
Ik had toen ik mijn rode platreed ook nog maar 10 km op de teller na een tankbeurtquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:26 schreef maok het volgende:
[..]
Ik kan geen auto's in elkaar zetten, bij een lamp, of ruitenwisser vervangen houdt het wel op. Denk je echt dat iemand een hele auto wil ruilen voor een kapotte?
Nou moet ik trouwens ook nog een oplossing bedenken zodat ik geen olie op de parkeerplaats knoei, ik ben bang dat als ik er gewoon een bakje onder zet ik er elke dag een nieuwe onder kan zetten omdat ze gaan voetballen ofzo met de die bakjes.
Ik heb trouwens net gisteren getankt, zonde
ik plaag jeook maarquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]. Ik weet best hoe ik dat van een literair werk moet doen, maar van een wetenschappelijk artikel zal het toch iets anders zijn. Maar ik red me wel hoor.
.
Beetje bosgroen-en bruine + 1 paar linten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:18 schreef maok het volgende:
Leuk, nog mooie stofjes gekocht?
Mijn auto is trouwens dood, hij lekt olie en als dat gerepareerd wordt kost me dat 700 euro, net zo veel als de auto me gekost heeft, dat ga ik dus maar niet doen.
Iemand nog een auto (zonder kapotte voorkant) te koop?
ben ik je echt net misgelopen, ik zag nog wel twee anderen van de cursus lopen...quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Haaj. Ik kom net thuis van de stoffenbeurs in Martinihal.
Vidjaya & Renske zeker?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:06 schreef teigan het volgende:
[..]
ben ik je echt net misgelopen, ik zag nog wel twee anderen van de cursus lopen...
ik ben heel slecht in namen, maar het zijn degenen met wie jij ook vaak zit...quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vidjaya & Renske zeker?
Ik zag hen ook, + nog iemand v/d cursus.
Klinkt als een geile combi, een xoot en een Fryskquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vidjaya & Renske zeker?
Ik zag hen ook, + nog iemand v/d cursus.
Stel he, je ziet mn ex daar, zou je haar dan de text "dikke vette vinger in je reet" in willen fluisteren?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb zin in EFFNog 58 nachtjes.
!! (Nee, dat heb ik niet vet doelloos berekend, dat staat op die site ya?
)
Will do. 14.gifquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stel he, je ziet mn ex daar, zou je haar dan de text "dikke vette vinger in je reet" in willen fluisteren?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |