Onweerlegbaar punt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb je nooit zien lopen iig.
Ja maar jij ziet ook een buik bij jezelf, dus of jou waarnemingen zo betrouwbaar zijn.....quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb MM wel zien lopen.
Idd, dat was ik helemaal niet.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja maar jij ziet ook een buik bij jezelf, dus of jou waarnemingen zo betrouwbaar zijn.....
Ja, klopt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg ook een buikje...
Pijnlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, klopt.
En ik heb een lul van 30 cm. Minstens.
Die dingen worden steeds intelligenterquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet op marktplaats eze melding toen ik contact op wou nemen met een bieder
Beveiligingscode*
Vul de letters in die u op het plaatje hieronder ziet. De letters zijn niet hoofdlettergevoelig.
s t a l k r!
Enkel dat het Leninisme wat nare bijwerkingen heeft.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is wel bewezen dat het communisme niet echt 'werkt', of zo.
En het is nog volgens de dienstregeling ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 07:48 schreef Bob. het volgende:
Nounou, wel 20 minuten vertraging.
Joh.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Enkel dat het Leninisme wat nare bijwerkingen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |