ja je verhaaltje en je manier van schrijven maakte het compleetquote:Op maandag 4 februari 2008 21:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
rage!!! als iemand nog mocht twijfelen, of ik wel of niet de waarheid vertel![]()
Maar hoe wist je het nou, woonplaats of wat? Manier van schrijven? Vertelll!!!!!
ja alleen een beetje jammer van die foutquote:
En OP en wiki geupdate.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:13 schreef PeZu het volgende:
fipo en centraal
Ja, JéJé super TT, en ik weet nu ook dat je een superwijf bentquote:
en bedankt...quote:Op maandag 4 februari 2008 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alleen een beetje jammer van die fout
quote:
eeueuhhh...en hoe wet jij dat zo...????quote:Op maandag 4 februari 2008 21:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, JéJé super TT, en ik weet nu ook dat je een superwijf bentEcht, zo leuk dit!!!!!
ja super is ze echtquote:Op maandag 4 februari 2008 21:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, JéJé super TT, en ik weet nu ook dat je een superwijf bentEcht, zo leuk dit!!!!!
ik heb goede smaak dat weet lobascaquote:Op maandag 4 februari 2008 21:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eeueuhhh...en hoe wet jij dat zo...????![]()
maar ik spreek je niet tegen hoor..![]()
ik weet wel ietsquote:Op maandag 4 februari 2008 21:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...zo makkelijk kom je er niet vanaf....
shit, ik kan niet hier alles vragen, natuurlijk..je weet dat ik een nieuwsgierig Aagje ben..quote:Op maandag 4 februari 2008 21:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je verhaaltje en je manier van schrijven maakte het compleet
PM kan altijd he jongens...quote:Op maandag 4 februari 2008 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
shit, ik kan niet hier alles vragen, natuurlijk..je weet dat ik een nieuwsgierig Aagje ben..
Dan maar ff proosten op de 'herziening'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pé kennendequote:Op maandag 4 februari 2008 21:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eeueuhhh...en hoe wet jij dat zo...????![]()
maar ik spreek je niet tegen hoor..![]()
A Friend Of PeZu Is A Friend Of Mine....quote:Op maandag 4 februari 2008 21:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pé kennende![]()
Ach, ik vond je gelijk al lief, en nu ik dit weet, is het alleen maar een bevestiging
heb je msnquote:Op maandag 4 februari 2008 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
shit, ik kan niet hier alles vragen, natuurlijk..je weet dat ik een nieuwsgierig Aagje ben..
Dan maar ff proosten op de 'herziening'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet het al lang eneuuhhh...zo zitten wij niet in elkaar....quote:Op maandag 4 februari 2008 21:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij moet eerst maar aan jou vertellen hoe het zit
lobasca klinkt niet uit jouw mond, daar moeten we nog wat op bedenken.. Ik jou Pé noemen en jij mij Lot, is dat wat?quote:
reetsj mag ookquote:Op maandag 4 februari 2008 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
lobasca klinkt niet uit jouw mond, daar moeten we nog wat op bedenken.. Ik jou Pé noemen en jij mij Lot, is dat wat?
okeej okeej...ik ook niet..vandaarquote:Op maandag 4 februari 2008 21:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik weet het al lang eneuuhhh...zo zitten wij niet in elkaar....![]()
je PM doet het nietquote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
reetsj mag ookdan noem ik je wel fokje of kofje
Darlingquote:Op maandag 4 februari 2008 21:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
anywayzzzz.....JJ gaat naar bedje toe...have fun you 2......tot morgen...
![]()
![]()
that's for sure...quote:Op maandag 4 februari 2008 21:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
DarlingSlaap lekker, ik ga 'um ff uithoren, maar hij blijft van jou!!!
![]()
Hoi!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:06 schreef Gewas het volgende:
Goedemorgen.
Voel me al beter. Toch raar dat ik me vaak zo rot voel. Maar ik denk dat ik al weet hoe het komt: alcohol en medicatie gaan niet goed samen. En ik had veel moeite om gister in slaap te komen. Toen dacht ik dat ik de hele nacht maar wakker zou blijven maar gelukkig viel ik toch in slaap.
Nee. Ik hou juist erg van de winter.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoi!
Spelen de wintermaanden geen rol?
Waarom kan je niet naar de winkel?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:39 schreef Gewas het volgende:
Kut, kan niet naar de winkel. Nou ja dan blijf ik toch gezellig hier.Dan ga ik morgen maar.
Was mijn pasje kwijt. Heb hem weer gevonden maar nu heb ik geen zin meer om te gaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Waarom kan je niet naar de winkel?
haha naja kan later ook, het is nu toch rotweerquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:38 schreef Gewas het volgende:
[..]
Was mijn pasje kwijt. Heb hem weer gevonden maar nu heb ik geen zin meer om te gaan.
Ook dat nog. Hier regent het ook.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:39 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha naja kan later ook, het is nu toch rotweer
Mogguh.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:44 schreef Gewas het volgende:
Ben toch maar naar de winkel geweest. Ben wel een beetje doorweekt. Ik zat net in een regenbui.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:53 schreef Gewas het volgende:
[..]
Nee hoeft niet. Ben ook al bijna weer opgedroogd.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
pppff.....JJ is eindelijk thuis...
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
pppff.....JJ is eindelijk thuis...
you gotta be kidding mequote:
ja echt heh?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou eigenlijk niet nee....maar ja...jeweets...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:00 schreef Gewas het volgende:
Willen jullie een foto van mijn nieuwe t-shirt zien?
Dat zilverkleurige is het plaatje. Dat zit er gewoon aan vast. (Het is een geweer.)quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:08 schreef Lobasca het volgende:
Wat is dat zilverkleurige?
Zit dat er opgestikt?
Kee dan!!!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:15 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dat zilverkleurige is het plaatje. Dat zit er gewoon aan vast. (Het is een geweer.)
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kee dan!!!
Goedgekeurd door de Nederlande Vereniging van Huisvrouwen!
Ben blij dat je ze mooi vind.quote:
Eej..hoe oud ben jij? Ik schat je rond de 20?quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:47 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ben blij dat je ze mooi vind.![]()
Vanavond Nederlands elftal op tv. Dus biertje erbij, muziekje erbij, spel spelen en het wordt weer een mooie avond.
Hoe raad je het.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eej..hoe oud ben jij? Ik schat je rond de 20?![]()
En....welk spiel ga joe spielen?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:59 schreef Gewas het volgende:
[..]
Hoe raad je het.Ben pas 20 geworden.
![]()
Ik ga Red Orchestra Ostfront 41-45 spelen. Mijn lievelingsspel.
Ben al me hele leven gek van legerspullen enz. Heb ook helmen liggen hier, gasmasker, drinkflessen, legerkleding enz. Ik speelde vroeger ook altijd oorlogje in de bossen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik heb er gewoon kijk op
![]()
Waar komt die oorlogfascinatie bij jou vandaan?
Duitse helm? hihiquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:10 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ben al me hele leven gek van legerspullen enz. Heb ook helmen liggen hier, gasmasker, drinkflessen, legerkleding enz. Ik speelde vroeger ook altijd oorlogje in de bossen.
Nee een Nederlandse helm. Hele oude helm trouwens. Volgens mij uit de jaren 70 maar ik kan het mis hebben. Ik zal eens vragen uit welk jaar die helm komt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Duitse helm? hihi![]()
Ik heb koppijn, ff wat innemen en aan de boodschapjes. Misschien tot later![]()
Aan wie heb je dat gevraagd?quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:21 schreef Gewas het volgende:
Ik heb het even gevraagd. Hij is inderdaad uit de jaren 70.
ik heb 3 mega-produtieve dagen op mijn werk gehad dus ja..tgaat wel mega-super goed...quote:
Kee dan!quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:56 schreef Gewas het volgende:
[..]
Aan me vader.Die zat zelf in het leger en die helm is van een vriend van hem geweest.
Ja, met mij istie altijd wel lekker...quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb 3 mega-produtieve dagen op mijn werk gehad dus ja..tgaat wel mega-super goed...![]()
![]()
hoes met jou dan...????
hihi...quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, met mij istie altijd wel lekker...![]()
Ik vinnut zo leuk van jou en PéZu!!!
hihi...quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, met mij istie altijd wel lekker...![]()
Ik vinnut zo leuk van jou en PéZu!!!
denkdat ik hem een beetje "getamed" heb...quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb in het verleden zo'n lol met hem gehad, belde die bezopen midden in de nacht vanuit de kroeg, dat soort dingen![]()
![]()
In mijn gedachten bleef 'ie eeuwig vrijgezel..en nu jullie saampjes..zo lief!!!!
Good work girl!quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
denkdat ik hem een beetje "getamed" heb...![]()
...maar idd hij is dan wel zoooo lief...
![]()
![]()
doe het niet eens bewust...quote:
Ja, ik ook, en ben er heel blij mee dat jij het ook fijn vindt!quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doe het niet eens bewust......maar ik vind het zo tof dat jullie op z'n manier weer hebben gevonden...
![]()
![]()
je dacht toch niet...quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, ik ook, en ben er heel blij mee dat jij het ook fijn vindt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
dank je....quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je moet ze de kost geven!
![]()
Maar jij bent niet zo!!Mooie 'echte' naam heb je trouwens!
![]()
Moet er nu echt ff vandoor, knuffel, en misschien tot later!
dat van jou wel, somsquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik dacht trouwens dat je nooit terug las...
nee in die van MIJ wel soms, die van jouw lees ik nietquote:
huhuhh...quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee in die van MIJ wel soms, die van jouw lees ik niet
jahquote:
je kan het krijgen zoals je het hebben wilt hoorquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan het krijgen zoals je het hebben wilt hoor![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..en ik nog zo zeggen hoe lief je bent...
ja maar...ja maar...jij steekt zomaar je tong uit naar mij....quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw maar ik zeg dat je het kan krijgen zoals jij wilt, das toch lief
maar maar je weet toch wat ik met mijn tong kan en doequote:Op woensdag 6 februari 2008 19:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar...ja maar...jij steekt zomaar je tong uit naar mij....![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar maar je weet toch wat ik met mijn tong kan en doe
welnee..een beetje plagen is altijd wel leuk...quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:24 schreef Lobasca het volgende:
Ben ik hier getuige van de eerste echtelijke ruzie?
verklaar je nader schat...quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:29 schreef PeZu het volgende:
ruzie? haha ik was eerder bij het tegenovergestelde met mijn hoofd enzo
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
welnee..een beetje plagen is altijd wel leuk...![]()
we zitten niet in SEX hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
verklaar je nader schat.....wij vrouwen horen graag details..
![]()
eeen HEEL KLEIN beetje jaquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kan toch niet weten dat je het over sex hebt....!!!!!![]()
nou ok...eigenlijk wel een beetje..![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
MAAR LOBASCA IS HET OOK MET MIJ EENS...![]()
..dusss...
![]()
dat wil je echt niet hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MET DE BILLEN BLOOT PÉZU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EENSCH IS....quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MET DE BILLEN BLOOT PÉZU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sowieso meisjes in de meerderheid.....quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:48 schreef Lobasca het volgende:
2 oudere meisjes, je kunt je lol op Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttttjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kom maar op danquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:48 schreef Lobasca het volgende:
2 oudere meisjes, je kunt je lol op Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttttjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GIRLPOWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
sowieso meisjes in de meerderheid.....![]()
![]()
![]()
niet nodig..samen kunnen we hem makkelijk aan..quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
MODJE GEZOCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stoer...quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
kom maar op dan
eens kijken wie het eerste moe is
ik zei al kom maar opquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet nodig..samen kunnen we hem makkelijk aan..![]()
![]()
vind jij het ook zo fijnquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...sletje ben ik he...jou sletje dan he...
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
vind jij het ook zo fijn
om af en toe een sletje te zijn?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net niet nee..quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:00 schreef Lobasca het volgende:
Hij hangt nu toch niet huilend bij je aan de foon hè JéJé???![]()
![]()
zeker voor het eerst zelf zijn billen afgeveegd?quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ow ja...???? waarvoor dan...????!!!!
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:01 schreef PeZu het volgende:
mijn bed is nocthans leeg,, waar blijven jullie dan?
oeh.."jullie"zelfs..quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:01 schreef PeZu het volgende:
mijn bed is nocthans leeg,, waar blijven jullie dan?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
zeker voor het eerst zelf zijn billen afgeveegd?
ow ja hoor...de vrouwen moeten het WEER ondernemen hoor..quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:03 schreef PeZu het volgende:
veel praat, weinig actie, typisch vrouwen
JéJé en ik zijn ff samen bezig, jochiequote:Op woensdag 6 februari 2008 20:03 schreef PeZu het volgende:
veel praat, weinig actie, typisch vrouwen
sssttt.....quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
JéJé en ik zijn ff samen bezig, jochie![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
sssttt.......dat was toch ons geheimpje...???
sommige welquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
PeZu houdt wel van sletjes he...???![]()
ik zit te wachten op een reactie van PeZu...quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:14 schreef Lobasca het volgende:Waar zijn jullie mee bezig??? Tis hier plots verdacht stil????
over 3 nachtjes slapen rod de klok van 20:00..quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:14 schreef PeZu het volgende:
hoe laat is het neuken dan?
dan pasquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
over 3 nachtjes slapen rod de klok van 20:00..![]()
![]()
meerderequote:Op woensdag 6 februari 2008 20:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb jij ook iemand die jou mist...????
maja dan gaan we ook weer eens goed losquote:
wrom dat dan...???quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
valt weinig over te vertellen... als ze mij gaan missen, haak ik af
ik weet niks eikquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok...ij weet er meer van...DETAILS...!!!!!!
goed van jou....heb ik ook gedaan toen ik bij mij ex wegging...quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:25 schreef Lobasca het volgende:
Nee, JéJé..ben een paar maanden geleden gestopt met een relatie die 7 jaar heeft geduurd, dus ik geniet even van het 'vrije' leven
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
huhuhhh...doe nou niet zo stoer en gewoon vertellen...
nouquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vertel maar aan JJ...ik zal het niet door vertellen...
das lang 16 jaar!!! ik 2 X 7 jaar met wat liflafjes tussendoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goed van jou....heb ik ook gedaan toen ik bij mij ex wegging...![]()
![]()
![]()
![]()
na 16 jaar mocht het ook wel vond ik...![]()
maar ik heb er dan wel 2 heerlijke kinderen aan overgehouden...quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
das lang 16 jaar!!! ik 2 X 7 jaar met wat liflafjes tussendoor![]()
Maar het beest is nu los
http://nl.youtube.com/watch?v=hTJH_B2yq2oquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
das lang 16 jaar!!! ik 2 X 7 jaar met wat liflafjes tussendoor![]()
Maar het beest is nu los
die heb ik dan weer nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar ik heb er dan wel 2 heerlijke kinderen aan overgehouden...![]()
![]()
wat nog niet is akn altijd wel komen he...quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die heb ik dan weer niet![]()
![]()
![]()
wel 2 katten :BAssie en CAtootje..et voila, je m'apelle Lobasca
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die heb ik dan weer niet![]()
![]()
![]()
wel 2 katten :BAssie en CAtootje..et voila, je m'apelle Lobasca
milf hunter extrodinair, pezu meldt zichquote:
truequote:Op woensdag 6 februari 2008 20:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat nog niet is akn altijd wel komen he...![]()
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
PeZu heeft zich net gemeld....![]()
schappelijkquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Een donatie is nks mis mee hoor vind ik...![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je wilt dus meer....???mmmhh...![]()
tis ook nooit goed he..![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:52 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=L0bPYHT6wKk
dit was trouwens het nummer wat ik gisteravond bedoelde
ja die bedoelde ik ookquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:52 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=L0bPYHT6wKk
dit was trouwens het nummer wat ik gisteravond bedoelde
it's meeting the man of your dreams and then metting his beautiful wife....quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
it's like 10.000 spoons when you need a knife
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar je zou serieus een B.O.M willen worden...???
ja of qals regen op je huwelijksdagquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
it's meeting the man of your dreams and then metting his beautiful wife....
mja..iksnaps....ikheb dan wel 2 kido's met mijn ex maar heb ze eigenlijk alleen opgevoed..quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mocht ik een ooit een kind krijgen, moet ik wel een heul sterke vent aan mij zij hebben..
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mmmm..nu al geheimpjes voor mij...????
vroeg op ookquote:
dat lijkt mij dus 'a hell of a job'quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja..iksnaps....ikheb dan wel 2 kido's met mijn ex maar heb ze eigenlijk alleen opgevoed..
Ik vind zwangere vrouwen óók mooi en sexyquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vond zwanger zijn eigenlijk heerlijk...
alleen zwangere vrouwen...????quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind zwangere vrouwen óók mooi en sexy
quote:
goed lezen schatje, er stond 'óók'quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alleen zwangere vrouwen...????![]()
wel netjes dan heh ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
spreek voor zich he schat....????![]()
Wel een stunt!!!!quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
WE WILL KEEP THIS TOPIC ALIVE...!!!!![]()
![]()
![]()
wilde het ff zeker weten..quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
goed lezen schatje, er stond 'óók'
bijna altijd danquote:
YWquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:22 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=1ztZ7WFo3nw
gelukt!!! Bedankt reetsj
Ikwilmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
volgende week heeft JJ een feestje waar ook een boel van dit soort muziek gedraaid zal worden...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ikke ook...quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
bij deze...ik kan ook genieten van mooie vrouwen
you're welcome...quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ikwilmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
en ja hoor meteen aan sex denken...quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:28 schreef PeZu het volgende:
als jullei gaan sexxen, roep mij dan ook ff
hebbie nog een slaapplaats?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
you're welcome......trouwens hier in Nijmegen is er ieder laatste zaterdag van de maand een echte Disco/Jaren80 avond in The Matrix....JJ gaat binnenkort weer...
![]()
wat dacht jezelf liefiequote:Op woensdag 6 februari 2008 21:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en ja hoor meteen aan sex denken...![]()
![]()
![]()
maar en dan..wil je mee kijken of mee doen...???![]()
![]()
![]()
waarom?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:28 schreef PeZu het volgende:
als jullei gaan sexxen, roep mij dan ook ff
mijn huis is groot genoeg...quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hebbie nog een slaapplaats?![]()
Ben helemaal weg van die muziek
ik moet toch nog donerenquote:
deal?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn huis is groot genoeg...![]()
kunstmatige inseminatiequote:Op woensdag 6 februari 2008 21:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oowww ja...!!!!...gezelli...
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pik in de Matrix wel een donor op
na..ja...wat is dat nou voor een vent..kannie met 2 lekkere sletjes op stap..heeft 'ie wat andersquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...Meneer PeZu heeft al iets...
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
na..ja...wat is dat nou voor een vent..kannie met 2 lekkere sletjes op stap..heeft 'ie wat anders
tja...stoer he...quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
na..ja...wat is dat nou voor een vent..kannie met 2 lekkere sletjes op stap..heeft 'ie wat anders
ja zo kan ik het ook ja...quote:
ach..ik heb toch alleen maar oog voor jouquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja zo kan ik het ook ja...![]()
..alleen met mij ga je niet maar met z'n tweetjes is het wel interessant ineens..huhuhhh...
![]()
![]()
uhuhquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja zo kan ik het ook ja...![]()
..alleen met mij ga je niet maar met z'n tweetjes is het wel interessant ineens..huhuhhh...
![]()
![]()
als ik jou toch niet had,....quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ach..ik heb toch alleen maar oog voor jou
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
lieverdjes...hoe gezellig ik het ook vind, ik moet echt naar bed....ben bezig met mijn intern opleiding en moet dus echt helemaal bij zijn......dus..wees lief voor elkaar en doe niks wat ik ook niet zou doen..
![]()
...welterusten en tot morgen...
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker, tot snel!quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als ik jou toch niet had,....![]()
![]()
Ja jammer... Voel me de laatste tijd niet zo goed. Ik lig ook elke dag al om 6 uur in me bed.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:19 schreef Lobasca het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhh...Gewassie toch...wat jammer nou!!!
Enig idee, wat het is?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:27 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja jammer... Voel me de laatste tijd niet zo goed. Ik lig ook elke dag al om 6 uur in me bed.![]()
Oh, en ik heb een topic aangemaakt over mijn verzameling van legerspullen.
Nee, niemand weet wat het is.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Enig idee, wat het is?![]()
Ahhhh...linkje please!!!
ik ga ff snorrenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:45 schreef Gewas het volgende:
[..]
Nee, niemand weet wat het is.
Legerspullen verzamelen (met foto's)
Dit is het topic.
dat ik even ging koekeloerenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:56 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat betekend snorren?
Maar wat vind je van mijn legerspullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |