ja je verhaaltje en je manier van schrijven maakte het compleetquote:Op maandag 4 februari 2008 21:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
rage!!! als iemand nog mocht twijfelen, of ik wel of niet de waarheid vertel![]()
Maar hoe wist je het nou, woonplaats of wat? Manier van schrijven? Vertelll!!!!!
ja alleen een beetje jammer van die foutquote:
En OP en wiki geupdate.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:13 schreef PeZu het volgende:
fipo en centraal
Ja, JéJé super TT, en ik weet nu ook dat je een superwijf bentquote:
en bedankt...quote:Op maandag 4 februari 2008 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alleen een beetje jammer van die fout
quote:
eeueuhhh...en hoe wet jij dat zo...????quote:Op maandag 4 februari 2008 21:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, JéJé super TT, en ik weet nu ook dat je een superwijf bentEcht, zo leuk dit!!!!!
ja super is ze echtquote:Op maandag 4 februari 2008 21:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, JéJé super TT, en ik weet nu ook dat je een superwijf bentEcht, zo leuk dit!!!!!
ik heb goede smaak dat weet lobascaquote:Op maandag 4 februari 2008 21:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eeueuhhh...en hoe wet jij dat zo...????![]()
maar ik spreek je niet tegen hoor..![]()
ik weet wel ietsquote:Op maandag 4 februari 2008 21:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...zo makkelijk kom je er niet vanaf....
shit, ik kan niet hier alles vragen, natuurlijk..je weet dat ik een nieuwsgierig Aagje ben..quote:Op maandag 4 februari 2008 21:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je verhaaltje en je manier van schrijven maakte het compleet
PM kan altijd he jongens...quote:Op maandag 4 februari 2008 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
shit, ik kan niet hier alles vragen, natuurlijk..je weet dat ik een nieuwsgierig Aagje ben..
Dan maar ff proosten op de 'herziening'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pé kennendequote:Op maandag 4 februari 2008 21:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eeueuhhh...en hoe wet jij dat zo...????![]()
maar ik spreek je niet tegen hoor..![]()
A Friend Of PeZu Is A Friend Of Mine....quote:Op maandag 4 februari 2008 21:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pé kennende![]()
Ach, ik vond je gelijk al lief, en nu ik dit weet, is het alleen maar een bevestiging
heb je msnquote:Op maandag 4 februari 2008 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
shit, ik kan niet hier alles vragen, natuurlijk..je weet dat ik een nieuwsgierig Aagje ben..
Dan maar ff proosten op de 'herziening'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet het al lang eneuuhhh...zo zitten wij niet in elkaar....quote:Op maandag 4 februari 2008 21:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij moet eerst maar aan jou vertellen hoe het zit
lobasca klinkt niet uit jouw mond, daar moeten we nog wat op bedenken.. Ik jou Pé noemen en jij mij Lot, is dat wat?quote:
reetsj mag ookquote:Op maandag 4 februari 2008 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
lobasca klinkt niet uit jouw mond, daar moeten we nog wat op bedenken.. Ik jou Pé noemen en jij mij Lot, is dat wat?
okeej okeej...ik ook niet..vandaarquote:Op maandag 4 februari 2008 21:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik weet het al lang eneuuhhh...zo zitten wij niet in elkaar....![]()
je PM doet het nietquote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
reetsj mag ookdan noem ik je wel fokje of kofje
Darlingquote:Op maandag 4 februari 2008 21:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
anywayzzzz.....JJ gaat naar bedje toe...have fun you 2......tot morgen...
![]()
![]()
that's for sure...quote:Op maandag 4 februari 2008 21:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
DarlingSlaap lekker, ik ga 'um ff uithoren, maar hij blijft van jou!!!
![]()
Hoi!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:06 schreef Gewas het volgende:
Goedemorgen.
Voel me al beter. Toch raar dat ik me vaak zo rot voel. Maar ik denk dat ik al weet hoe het komt: alcohol en medicatie gaan niet goed samen. En ik had veel moeite om gister in slaap te komen. Toen dacht ik dat ik de hele nacht maar wakker zou blijven maar gelukkig viel ik toch in slaap.
Nee. Ik hou juist erg van de winter.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoi!
Spelen de wintermaanden geen rol?
Waarom kan je niet naar de winkel?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:39 schreef Gewas het volgende:
Kut, kan niet naar de winkel. Nou ja dan blijf ik toch gezellig hier.Dan ga ik morgen maar.
Was mijn pasje kwijt. Heb hem weer gevonden maar nu heb ik geen zin meer om te gaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Waarom kan je niet naar de winkel?
haha naja kan later ook, het is nu toch rotweerquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:38 schreef Gewas het volgende:
[..]
Was mijn pasje kwijt. Heb hem weer gevonden maar nu heb ik geen zin meer om te gaan.
Ook dat nog. Hier regent het ook.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:39 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha naja kan later ook, het is nu toch rotweer
Mogguh.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:44 schreef Gewas het volgende:
Ben toch maar naar de winkel geweest. Ben wel een beetje doorweekt. Ik zat net in een regenbui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |