na..ja...wat is dat nou voor een vent..kannie met 2 lekkere sletjes op stap..heeft 'ie wat andersquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...Meneer PeZu heeft al iets...
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
na..ja...wat is dat nou voor een vent..kannie met 2 lekkere sletjes op stap..heeft 'ie wat anders
tja...stoer he...quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
na..ja...wat is dat nou voor een vent..kannie met 2 lekkere sletjes op stap..heeft 'ie wat anders
ja zo kan ik het ook ja...quote:
ach..ik heb toch alleen maar oog voor jouquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja zo kan ik het ook ja...![]()
..alleen met mij ga je niet maar met z'n tweetjes is het wel interessant ineens..huhuhhh...
![]()
![]()
uhuhquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja zo kan ik het ook ja...![]()
..alleen met mij ga je niet maar met z'n tweetjes is het wel interessant ineens..huhuhhh...
![]()
![]()
als ik jou toch niet had,....quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ach..ik heb toch alleen maar oog voor jou
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
lieverdjes...hoe gezellig ik het ook vind, ik moet echt naar bed....ben bezig met mijn intern opleiding en moet dus echt helemaal bij zijn......dus..wees lief voor elkaar en doe niks wat ik ook niet zou doen..
![]()
...welterusten en tot morgen...
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker, tot snel!quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als ik jou toch niet had,....![]()
![]()
Ja jammer... Voel me de laatste tijd niet zo goed. Ik lig ook elke dag al om 6 uur in me bed.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:19 schreef Lobasca het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhh...Gewassie toch...wat jammer nou!!!
Enig idee, wat het is?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:27 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja jammer... Voel me de laatste tijd niet zo goed. Ik lig ook elke dag al om 6 uur in me bed.![]()
Oh, en ik heb een topic aangemaakt over mijn verzameling van legerspullen.
Nee, niemand weet wat het is.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Enig idee, wat het is?![]()
Ahhhh...linkje please!!!
ik ga ff snorrenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:45 schreef Gewas het volgende:
[..]
Nee, niemand weet wat het is.
Legerspullen verzamelen (met foto's)
Dit is het topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |