quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:53 schreef Gewas het volgende:
[..]
Nee hoeft niet. Ben ook al bijna weer opgedroogd.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
pppff.....JJ is eindelijk thuis...
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
pppff.....JJ is eindelijk thuis...
you gotta be kidding mequote:
ja echt heh?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou eigenlijk niet nee....maar ja...jeweets...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:00 schreef Gewas het volgende:
Willen jullie een foto van mijn nieuwe t-shirt zien?
Dat zilverkleurige is het plaatje. Dat zit er gewoon aan vast. (Het is een geweer.)quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:08 schreef Lobasca het volgende:
Wat is dat zilverkleurige?
Zit dat er opgestikt?
Kee dan!!!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:15 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dat zilverkleurige is het plaatje. Dat zit er gewoon aan vast. (Het is een geweer.)
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kee dan!!!
Goedgekeurd door de Nederlande Vereniging van Huisvrouwen!
Ben blij dat je ze mooi vind.quote:
Eej..hoe oud ben jij? Ik schat je rond de 20?quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:47 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ben blij dat je ze mooi vind.![]()
Vanavond Nederlands elftal op tv. Dus biertje erbij, muziekje erbij, spel spelen en het wordt weer een mooie avond.
Hoe raad je het.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eej..hoe oud ben jij? Ik schat je rond de 20?![]()
En....welk spiel ga joe spielen?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:59 schreef Gewas het volgende:
[..]
Hoe raad je het.Ben pas 20 geworden.
![]()
Ik ga Red Orchestra Ostfront 41-45 spelen. Mijn lievelingsspel.
Ben al me hele leven gek van legerspullen enz. Heb ook helmen liggen hier, gasmasker, drinkflessen, legerkleding enz. Ik speelde vroeger ook altijd oorlogje in de bossen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik heb er gewoon kijk op
![]()
Waar komt die oorlogfascinatie bij jou vandaan?
Duitse helm? hihiquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:10 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ben al me hele leven gek van legerspullen enz. Heb ook helmen liggen hier, gasmasker, drinkflessen, legerkleding enz. Ik speelde vroeger ook altijd oorlogje in de bossen.
Nee een Nederlandse helm. Hele oude helm trouwens. Volgens mij uit de jaren 70 maar ik kan het mis hebben. Ik zal eens vragen uit welk jaar die helm komt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Duitse helm? hihi![]()
Ik heb koppijn, ff wat innemen en aan de boodschapjes. Misschien tot later![]()
Aan wie heb je dat gevraagd?quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:21 schreef Gewas het volgende:
Ik heb het even gevraagd. Hij is inderdaad uit de jaren 70.
ik heb 3 mega-produtieve dagen op mijn werk gehad dus ja..tgaat wel mega-super goed...quote:
Kee dan!quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:56 schreef Gewas het volgende:
[..]
Aan me vader.Die zat zelf in het leger en die helm is van een vriend van hem geweest.
Ja, met mij istie altijd wel lekker...quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb 3 mega-produtieve dagen op mijn werk gehad dus ja..tgaat wel mega-super goed...![]()
![]()
hoes met jou dan...????
hihi...quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, met mij istie altijd wel lekker...![]()
Ik vinnut zo leuk van jou en PéZu!!!
hihi...quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, met mij istie altijd wel lekker...![]()
Ik vinnut zo leuk van jou en PéZu!!!
denkdat ik hem een beetje "getamed" heb...quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb in het verleden zo'n lol met hem gehad, belde die bezopen midden in de nacht vanuit de kroeg, dat soort dingen![]()
![]()
In mijn gedachten bleef 'ie eeuwig vrijgezel..en nu jullie saampjes..zo lief!!!!
Good work girl!quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
denkdat ik hem een beetje "getamed" heb...![]()
...maar idd hij is dan wel zoooo lief...
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |