Je bedoelt die zerk, toch? Ik zie hem ook nog steeds. Vind het ook niet gepast, weggehaald dus.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:25 schreef Copycat het volgende:
Gevalletje bad taste als je het mij en een aantal anderen vraagt:
Celebs Onflatteus op de Kiek # 56!
Die is wel heel erg nuffigquote:
Wat was dat?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je bedoelt die zerk, toch? Ik zie hem ook nog steeds. Vind het ook niet gepast, weggehaald dus.
Niet bewust...quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:37 schreef Copycat het volgende:
Spelen jullie Good Cop, Bad Cop?
Excuse me, ik vond zerk een username en heb er niet aan gedacht dat het ook een woord is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:14 schreef static het volgende:
Of je leest het nog eens.
\quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:13 schreef Skaai het volgende:
Ik heb gezocht maar niet gevonden (of met mijn neus gekeken) maar is er een topic over Celeb-bruiloften?.
.
http://forum.fok.nl/rde/search_litequote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:19 schreef Ole het volgende:
stomme search![]()
met google lukt het me ook al niet
lievvquote:
En dat beweer ik godverdomme ook nergens, ik meld wat dubbeltopics, maar dat zal in de toekomst wel laten dan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:08 schreef static het volgende:
We zitten niet allemaal als een bezetene 24/24 te F5ven Sven.
gewoon altijd al hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:46 schreef Marble het volgende:
Volgens mij is Sven met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag deze week deze maand dit jaar.
Ok,maar geen van ze met een leuke OP. ergo ze lijken allemaal op hetzelfde omdat ze allemaal slowchats zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:45 schreef Svensational het volgende:
Er lopen drie ShowChats.
Had ik toch niet doorquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:14 schreef static het volgende:
Ja, kom er twee weken later erop trerug.
Moet hier eigenlijk ookquote:Op zondag 13 april 2008 08:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Britain Got Talent Season 2: Op zoek naar nieuw talent.
Mag er nog een 's achter Britain?
Ik ben in vorm.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Tong is weer goed aan de gang ..vraag me niet waarom.
Dat is meer een algemeen topic met een hoog sc-gehalte. Ouwe koetjes en kalfjes en veel gezeik op elkaar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:11 schreef static het volgende:
Volgens mij kan dat best hier: Commotie om Huub # 9
Niet iedereen zit 24 uur per dag achter de computer.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:23 schreef Py het volgende:
Ben je druk met andere dingen Static, of ...?
My God static stel je niet zo vreselijk aan!quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:11 schreef static het volgende:
En ík ben nog altijd degene die bepaalt wanneer of hoe ik reageer.
Die groupies zijn een uniek, intrigerend, fascinerend fenomeen, voer voor sociologen en psychologen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:42 schreef Gert het volgende:
Mensen, het gaat hier weer de foute kant op.
We gaan hier niét meer op de toer van de "domme Huub-groupies die hun uitkering er doorheen SMS'en" etcetera.
Blijf dan maar weg uit dit topic.
Geen gezeik over andere (groepen) users hier. Dit topic is bedoeld om users de kans te geven met Huub te babbelen. We laten dieze reeks niet vernaggelen door gezeik over en weer.
jij bent een raar mannetjequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:22 schreef Adelante het volgende:
Tuurlijk, tuurlijk. Maar Gert blijft een lutser! Dat dat duidelijk was.
Bedoel je die met dat glijmiddel?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kan iemand de ongepaste opmerkingen in Percy Irausquin overleden verwijderen? Voordat iedereen daar weer op gaat reageren...
1. Omdat het rijmtquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:17 schreef static het volgende:
Hoezo 'pathetic'?
Dank voor 't melden, ik heb hem dichtgegooid.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:57 schreef rena het volgende:
Compilatie Video's van BN'ers
Beetje spam?
Ja, het zit in de familie daarquote:Op donderdag 11 september 2008 16:50 schreef static het volgende:
Omdat het weer eens over centen gaat.
quote:Op Monday 13 October 2008 @ 22:19 door Svensational:
Topictitel veranderd van "[SHO FB]." naar "[SHO FB]. DOEI STATIC"
Zal wel niet mogen omdat het haar forum niet is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:19 schreef Greys het volgende:
Kan jij als modje zelf geen TT's changen dan BE?
Gaat me geen kont aan natuurlijk, pure nieuwsgierigheid
Oh!quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zal wel niet mogen omdat het haar forum niet is.
Wat lief ende braaf!quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ja hoor, dat kan ik prima.Maar dat mag niet van Static.
![]()
![]()
Die doet dat gewoon het liefste zelf. En daar hou ik me dan ook gewoon braaf aan.
Oh dank je wel hoor, ik had gezocht via fok.google en de eerdere topics bevonden zich in dit forum vandaar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:58 schreef Copycat het volgende:
Verkeerd subforum : Groeten Terug een feit!
'k.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:12 schreef Gert het volgende:
Mijn topic was te laat en mag dicht: DGK, BB en CBML (-erts) in de media # 24
snap het ook nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:50 schreef Paul het volgende:
Marc-Marie Huijbregts heeft een pruik !! Waarom onzin ?
Done. Opschonen hoeft i.m.o. niet, valt wel mee qua bagger, toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:47 schreef Wheelgunner het volgende:
Kan een modje aub de TT verbeteren en opschonen?
Foto's van Joaquin Phoenix
Ikkreeg het idee dat de reactie van NMNS ook niet zeer gewaardeerd werd. Dus het zal niet alleen aan jouw reactie hebben gelegen. Denk ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:13 schreef Peter6000 het volgende:
Aangezien mijn mening als erg provocerend of sfeerverpestend wordt gezien, wil ik wel toezeggen er niet meer in te posten.
Wat mij betreft kan hij dan dus gewoon weer geopend worden, lijkt me wat overdreven iets te sluiten omdat één user (ik dus) iets afwijkends post.
Het grootste deel kwam wel van mij af, maar dan nog kunnen ze ervoor kiezen te editten en een note te geven, ipv het topic tijdelijk te sluiten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ikkreeg het idee dat de reactie van NMNS ook niet zeer gewaardeerd werd. Dus het zal niet alleen aan jouw reactie hebben gelegen. Denk ik.
Je zou ook gewoon antwoord kunnen geven in een feedbacktopic, static.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:29 schreef static het volgende:
Misschien moet je gewoon weer mod worden, CC.
of open straks het "static geeft geen antwoord op mijn diepzinnige vraag" topic.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon antwoord kunnen geven in een feedbacktopic, static.
En ik koos daar niet voor. Iedereen valt overelkaar heen in dat topic, munitie gevend voor nog meer ellendige posts. Topic blijft vooralsnog dicht.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het grootste deel kwam wel van mij af, maar dan nog kunnen ze ervoor kiezen te editten en een note te geven, ipv het topic tijdelijk te sluiten.
Dat deed ik, lees het eens zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon antwoord kunnen geven in een feedbacktopic, static.
huh, blij?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:17 schreef Marrije het volgende:
Ik ben blij dat het topic weer open is, dank.
De één zn dood is de ander zn brood.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
huh, blij?
ik las het topic net voor het eerst en werd echt een beetje onpasselijk dat ik de 'sfeer' daar proefde.
[ afbeelding ]
Nou heb je het allemaal gelezen ?? Er waren gasten die vonden dat ze de kanker over zich zelf heef uit geroepen...!! Te triest Dat kon dus welquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:25 schreef shmoopy het volgende:
Weet je, er is al veel over gezegd, maar dan nogmaals even voor jou: Jade Goody leefde in de spotlights en heeft er zelf voor gekozen ook in de spotlights te sterven. Dan is het niet zo verwonderlijk als mensen daar een mening over hebben en in een topic die mening posten, lijkt me?
Heb je mijn andere post daarover gelezen? Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou heb je het allemaal gelezen ?? Er waren gasten die vonden dat ze de kanker over zich zelf heef uit geroepen...!! Te triest Dat kon dus wel
Ik heb het aangepast!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:10 schreef Ole het volgende:
Misschien kunnen jullie de laatste zin uit de OP nog aanpassen?
Martin Brozius overleden
Open eerst maar eens een verjaardagstopic.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:54 schreef yvonne het volgende:
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check
Zie FOK!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:41 schreef static het volgende:
[..]
Open eerst maar eens een verjaardagstopic.
Ok!quote:Op zondag 12 april 2009 20:26 schreef PeRi het volgende:
Mag seizoen 2 in de TT van Britain's Got Talent Season 3: Op zoek naar nieuw talent. een seizoen 3 worden? Gaan we gewoon verder in dat topic.
oh wacht, alleen IK mag zo'n bericht niet plaatsenquote:Op maandag 20 april 2009 12:29 schreef static het volgende:
Je hetze/stokpaardje tegen rokers en roken in het algemeen kun je best ventileren in de 250.000 andere topics en FP nieuwsberichten die daar over gaan en waar je sowieso al in aanwezig bent.
Period.
ja die reageerden op mij... duh.quote:
Zoekfunctie, zoeken op gooische:quote:Op woensdag 22 april 2009 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
Waar stonden ook al weer de topics over 'Gooische meiden'. Dus niet de ge-acteerde versie maar de zgn reality soap?
Ze gaan vanaf zondag weer beginnen maar ik kan niks vinden. Was het hier of in TV?
wat raar.. TV programmas in showbizz.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:51 schreef static het volgende:
Neuh, hoort hier, net zoals de rest van de talentenjachten en wat er op lijkt.
maar wat is de reden daarvoor dan?quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:51 schreef static het volgende:
Neuh, hoort hier, net zoals de rest van de talentenjachten en wat er op lijkt.
Snap ik toch, maar waarom is er juist voor gekozen om dat hier te zetten?quote:
Kleine correctie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Vanwege het karakter van dit soort programma's: zoektochten naar nieuwe sterren, beroemdheden. Dit soort programma's stond staat altijd in SHO, m.u.v. de echt grote talentenjachten zoals Idols, die een eigen subforum krijgen.
quote:CokeHoer-gate #4 The saga continues… 1 2 3 4 »
over een topic openen gesproken, mijn aanval op de twitter-sterren als gewone fok-sterveling, mag ik daar een slowchat voor openen, indien voorzien van een goede op?quote:
10 jaar reality 1999-2009 #2quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:09 schreef peeet1 het volgende:
nieuws
er is weer een gouden kooi baby geboren![]()
![]()
bron ad
Kan ik veilig doorklikken of beter niet? Of doen mijn chrome gewoon raar?quote:Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
De website op forum.fok.nl bevat elementen van de site www.teamhondacuracao.com, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Als u een site die malware bevat alleen al bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor www.teamhondacuracao.com.
Meer informatie over hoe u uzelf online kunt beschermen tegen schadelijke software.
Tis eigenlijk alleen de homepage van Diepvriez , dus de FA's hoeven alleen zijn profiel aan te passenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:27 schreef static het volgende:
Die link is een heel topic, ik wacht nog even.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:54 schreef Poeke het volgende:
Als ik ZOMG!!!1! Ricky Martin is homo! open linkt chome door naar hun veiligheidspagina tegen malware:
[..]
Kan ik veilig doorklikken of beter niet? Of doen mijn chrome gewoon raar?
Kwam door de link naar de homepage van Diepvriez. Er was niks aan de hand, zolang je daar maar niet op klikte. Maar het is wel irritant dus ik heb die link maar weggehaaldquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:25 schreef Rauzer het volgende:
Ik krijg ook een virus binnen, weghalen die link dus maar.
Dat dus, gedaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tis eigenlijk alleen de homepage van Diepvriez , dus de FA's hoeven alleen zijn profiel aan te passen
Ik probeer het opnieuw en krijg opnieuw dezelfde melding; heb inmiddels doorgeklikt, maar owee als er iets gebeurdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:33 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Kwam door de link naar de homepage van Diepvriez. Er was niks aan de hand, zolang je daar maar niet op klikte. Maar het is wel irritant dus ik heb die link maar weggehaald
Uhuh.. lastig hoor, FB... FC..quote:Op maandag 6 juli 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht al dat er iets voor achter de schermen ervoor was gezet, Gert.
Check SHO in FC, gok ik zo.quote:
Kan iemand mij vertellen wanneer het weer gepast is te reageren?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:20 schreef Gert het volgende:
Huub is al een hele tijd gewoon een user hier.Zaken die destijds in een spel hebben plaatsgevonden, zijn geen reden om hem hier dan ook maar tot in lengte van jaren te kunnen blijven uitkafferen.
Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om de spanning en blijdschap over een (aanstaand) vaderschap te gaan delen op een plek waar je maar blijft worden aangevallen, veelal vanwege zaken die een paar jaar geleden in een spelverband hebben plaatsgevonden.
Kunnen we daarom afspreken dat er hier nu even positief wordt gedaan, en dat de mensen die echt een aversie tegen Huub of "Huubsoppers"hebben zich gedeisd houden of gewoon even wegblijven?
Veel users vinden het leuk om de bevalling te "volgen" en er met Huub over te kunnen babbelen hier. Laat het onderling venijn even rusten, en geef ze die gelegenheid.
Huub, pak de meetlat eens jonguh, hoeveel centimeter ontsluiting?
Over een paar weken of zo mag een voorzichtig sneertje (mits met een opbouwende ondertoon) wel weer.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wanneer het weer gepast is te reageren?
Nu wel weer hoor. Als je foto's van je zojuist geboren dochter verkoopt aan de media, jezelf en je familie schijnbaar zo interessant vindt en er een paar daalder aan denkt te kunnen verdienen, dan mag je best per direct de volle laag ontvangen.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wanneer het weer gepast is te reageren?
Ok dan gooi ik mijn gedelete tekst er dan wel weer in want die had zeker een opbouwende ondertoon en een sneer zat er ook inquote:Op maandag 6 juli 2009 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Over een paar weken of zo mag een voorzichtig sneertje (mits met een opbouwende ondertoon) wel weer.
Niet van gert hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nu wel weer hoor. Als je foto's van je zojuist geboren dochter verkoopt aan de media, jezelf en je familie schijnbaar zo interessant vindt en er een paar daalder aan denkt te kunnen verdienen, dan mag je best per direct de volle laag ontvangen.
Maar van mij welquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zijn én geobsedeerder én asocialer. Wel leuk om die freaks een beetje tekeer zien gaan tegen de spiegel.
Users maken zelf wel uit of ze positief of negatief over Huub DGK willen spreken, 't kan toch niet zo zijn dat een moderator daar over gaat? Als de "vrienden" van Huub ongestoord met hem willen babbelen moeten ze op visite gaan lijkt mij.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:20 schreef Gert het volgende:
Huub is al een hele tijd gewoon een user hier.Zaken die destijds in een spel hebben plaatsgevonden, zijn geen reden om hem hier dan ook maar tot in lengte van jaren te kunnen blijven uitkafferen.
Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om de spanning en blijdschap over een (aanstaand) vaderschap te gaan delen op een plek waar je maar blijft worden aangevallen, veelal vanwege zaken die een paar jaar geleden in een spelverband hebben plaatsgevonden.
Kunnen we daarom afspreken dat er hier nu even positief wordt gedaan, en dat de mensen die echt een aversie tegen Huub of "Huubsoppers"hebben zich gedeisd houden of gewoon even wegblijven?
Veel users vinden het leuk om de bevalling te "volgen" en er met Huub over te kunnen babbelen hier. Laat het onderling venijn even rusten, en geef ze die gelegenheid.
Huub, pak de meetlat eens jonguh, hoeveel centimeter ontsluiting?
Ja sorry Static, het moest van Gert in de FBquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:45 schreef static het volgende:
Nok eens.
Zeg Gert, heb je er ook zo een heisa an gemaakt toen andere (DGK-ers) een kind kregen?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Over een paar weken of zo mag een voorzichtig sneertje (mits met een opbouwende ondertoon) wel weer.
Ik vind het nog steeds flauwekul. Huub heeft bewezen dat hij niet van gemalen poppenstront gemaakt is en zichzelf best goed kan redden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:55 schreef Gert het volgende:
Ik vind één seriueuze reactie op de hier geuite onvrede wel billijk, Static, in de SHO FB. Daarna heb ik m'n zegje ook gedáán.
De bewuste topicreeks is al tijden het toneel van geruzie. Na maandenlang vrijwel ongestoord te hebben kunnen ageren tegen Huub en de "soppers", vinden we dit een goed moment om het onderlinge gezeik, dat een groot deel van de reeks heeft overschaduwd, een halt toe te roepen en zo een vervelende negatieve sfeer rond de geboorte van Huub's dochter te voorkomen. Daarmee krijgt Huub ook een beerje bescherming, het is natuurlijk een geval apart maar het is wél ook gewoon een úser.
Overigens is er binnen de crew tijdens mijn vakantie óók al een discussie geweest over de topicreeks, waarbij het woord sluiting zelfs is gevallen. Het is dus niet slechts een eenmansaktie van een mod met een "ongezonde betrokkenheid bij die semi-BN'er" (Huub mag ik je telefoonnummer?). Er is commitment van zowel SHO-mods als van de FA's. Waarbij Static en CG ermee accoord zijn dat ik tijdelijk in het RLS media-topc modereer (hoe lang tijdelijk is, hebben we nog niet afgesproken).
Dat was 't. Ik snap dat jullie het er niet mee eens zijn, maar we gaan het nu eenmaal zo doen nu. Jullie hebben je afkeuring hier in ieder geval kunnen ventileren, fijn dat (bijna) niet geprobeerd is om dit tóch in de betreffende topicreeks te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |