Ikkreeg het idee dat de reactie van NMNS ook niet zeer gewaardeerd werd. Dus het zal niet alleen aan jouw reactie hebben gelegen. Denk ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:13 schreef Peter6000 het volgende:
Aangezien mijn mening als erg provocerend of sfeerverpestend wordt gezien, wil ik wel toezeggen er niet meer in te posten.
Wat mij betreft kan hij dan dus gewoon weer geopend worden, lijkt me wat overdreven iets te sluiten omdat één user (ik dus) iets afwijkends post.
Het grootste deel kwam wel van mij af, maar dan nog kunnen ze ervoor kiezen te editten en een note te geven, ipv het topic tijdelijk te sluiten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ikkreeg het idee dat de reactie van NMNS ook niet zeer gewaardeerd werd. Dus het zal niet alleen aan jouw reactie hebben gelegen. Denk ik.
Je zou ook gewoon antwoord kunnen geven in een feedbacktopic, static.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:29 schreef static het volgende:
Misschien moet je gewoon weer mod worden, CC.
of open straks het "static geeft geen antwoord op mijn diepzinnige vraag" topic.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon antwoord kunnen geven in een feedbacktopic, static.
En ik koos daar niet voor. Iedereen valt overelkaar heen in dat topic, munitie gevend voor nog meer ellendige posts. Topic blijft vooralsnog dicht.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het grootste deel kwam wel van mij af, maar dan nog kunnen ze ervoor kiezen te editten en een note te geven, ipv het topic tijdelijk te sluiten.
Dat deed ik, lees het eens zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon antwoord kunnen geven in een feedbacktopic, static.
huh, blij?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:17 schreef Marrije het volgende:
Ik ben blij dat het topic weer open is, dank.
De één zn dood is de ander zn brood.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
huh, blij?
ik las het topic net voor het eerst en werd echt een beetje onpasselijk dat ik de 'sfeer' daar proefde.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |