Ik had het ook gelezen, ik ben er nou niet over uit of het eens slecht iets is of niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik las in de krant dat ze er alles aan deed om de toekomst van haar kinderen veilig te stellen. Financieel gezien. Zelfs als het nodig is om live te sterven is ze bereid om dat te doen.
quote:Een week (of 2) daarna is ze bekeerd tot het christendom. Zodat haar zoons weten dat zij in de hemel zal zijn.
In haar geval een case van :baat het niet dan schaadt het nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:03 schreef RTB het volgende:
[..]Makkelijke manier om in de hemel te komen!
niet iedereen gelukkig.......quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
Maar jij doet net alsof iedereen die hier sceptisch is of opmerkingen heeft over hoe ze dit aanpakt het allemaal haar verdiende loon vind, en het leuk vind om iemand aan kanker te 'zien' sterven
Het is voornamelijk de Engelse pers die er aandacht aan besteedt en de Nederlandse pers neemt die berichten over. Én BB komt uit de hoge hoed van Ome Sjon, dat moeten we wel blijven koesteren hè?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:14 schreef computergirl het volgende:
en waarom?
Waarom besteed de nederlandse pers aandacht aan deze vrouw eigenlijk?
Eén van de theorieen:quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
en waarom?
quote:Op zondag 8 maart 2009 11:23 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Maar vroeger (18 en 19e eeuw) kochten mensen ook niet alleen een kaartje voor de fenomenenbarak om zich rot te kunnen lachen. Ze betaalden om te kunnen gruwelen, of om - ik heb er onlangs nog een boek over gelezen - "het monster in de ogen te kunnen kijken." Dat is precies wat wij doen bij Jade Goody. Het monster in de ogen kijken - niet op de kermis maar in de kiosk, het roddelblad of op internet. Sommige mensen maken er harde grappen over, of verbazen zich over haar schaamteloze exhibitionisme. Adere mensen, zoals jij, gruwelen en roepen 'ach' en 'wee'. Maar ook dát is entertainment
Omdat mensen smullen van andermans ellende. Daaromquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:14 schreef computergirl het volgende:
en waarom?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:46 schreef Marrije het volgende:
Een week (of 2) daarna is ze bekeerd tot het christendom. Zodat haar zoons weten dat zij in de hel zal zijn.
Daar ben ik ook nog niet over uitquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:00 schreef Xlarge het volgende:
Ik had het ook gelezen, ik ben er nou niet over uit of het eens slecht iets is of niet.
Koekje erbij?quote:
Ja hoor! Als iemand zich zo laat filmen en in de media laat neerzetten is het voor mij koffietijd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |