Bron:quote:Moszkowicz dolgelukkig met jonge liefde
Bram Moszkowicz (48) heeft zijn vrouw verlaten voor de twintig jaar jongere Nienke Hoogervorst , de winnares van het tv-programma 'De nieuwe Moszkowicz' in 2005.
Dat meldt De Telegraaf woensdag.
Hoogervorst won een driejarig contract bij de Moszkowicz Advocaten in Amsterdam, waar ook vader Moszkowicz en twee broers van haar nieuwe liefde werken.
De toen 24-jarige studente die in 2003 afstudeerde in Utrecht, won onder meer een Jaguar, een scooter en een bedrag van 25.000 euro.
Nu kan mw. mr. N.F. Hoogervorst de topadvocaat aan dit rijtje toevoegen.
Werkvloer
Op de werkvloer is de liefde opgebloeid tussen de twee. Afgelopen zomer konden ze de verliefdheid niet meer onderdrukken en verliet de 48-jarige advocaat zijn tweede vrouw en collega Juliëtte Polak met wie hij twee kinderen heeft : zoon Nathan en dochter Chaya.
Dat is het ook!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:41 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik vind het infaam, en abject!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:41 schreef Feestkabouter het volgende:
Hete sex op kantoor, wat wil je nog meerquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Dit is Nienke zijn nieuwe vlam [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Dit is Nienke zijn nieuwe vlam [ afbeelding ]
Op de advocatenkantoren al helemaal, zeker wanneer het van die kantoren zijn waar 's avonds hard wordt doorgewerkt. Dan zie je je collega's veel meer dan je eigen partner.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:45 schreef John.Milton het volgende:
[..]!
Heel raar is het niet natuurlijk, dat gebeurt wel vaker in het bedrijfsleven.
Ik was er niet bijquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:36 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Hete sex op kantoor, wat wil je nog meer
Er valt natuurlijk altijd wat te regelenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik was er niet bij [ afbeelding ]
Ah, een kenner. Vertel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:46 schreef Pool het volgende:
Op de advocatenkantoren al helemaal, zeker wanneer het van die kantoren zijn waar 's avonds hard wordt doorgewerkt. Dan zie je je collega's veel meer dan je eigen partner.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |