Nou heb je het allemaal gelezen ?? Er waren gasten die vonden dat ze de kanker over zich zelf heef uit geroepen...!! Te triest Dat kon dus welquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:25 schreef shmoopy het volgende:
Weet je, er is al veel over gezegd, maar dan nogmaals even voor jou: Jade Goody leefde in de spotlights en heeft er zelf voor gekozen ook in de spotlights te sterven. Dan is het niet zo verwonderlijk als mensen daar een mening over hebben en in een topic die mening posten, lijkt me?
Heb je mijn andere post daarover gelezen? Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou heb je het allemaal gelezen ?? Er waren gasten die vonden dat ze de kanker over zich zelf heef uit geroepen...!! Te triest Dat kon dus wel
Ik heb het aangepast!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:10 schreef Ole het volgende:
Misschien kunnen jullie de laatste zin uit de OP nog aanpassen?
Martin Brozius overleden
Open eerst maar eens een verjaardagstopic.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:54 schreef yvonne het volgende:
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check
Zie FOK!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:41 schreef static het volgende:
[..]
Open eerst maar eens een verjaardagstopic.
Ok!quote:Op zondag 12 april 2009 20:26 schreef PeRi het volgende:
Mag seizoen 2 in de TT van Britain's Got Talent Season 3: Op zoek naar nieuw talent. een seizoen 3 worden? Gaan we gewoon verder in dat topic.
oh wacht, alleen IK mag zo'n bericht niet plaatsenquote:Op maandag 20 april 2009 12:29 schreef static het volgende:
Je hetze/stokpaardje tegen rokers en roken in het algemeen kun je best ventileren in de 250.000 andere topics en FP nieuwsberichten die daar over gaan en waar je sowieso al in aanwezig bent.
Period.
ja die reageerden op mij... duh.quote:
Zoekfunctie, zoeken op gooische:quote:Op woensdag 22 april 2009 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
Waar stonden ook al weer de topics over 'Gooische meiden'. Dus niet de ge-acteerde versie maar de zgn reality soap?
Ze gaan vanaf zondag weer beginnen maar ik kan niks vinden. Was het hier of in TV?
wat raar.. TV programmas in showbizz.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:51 schreef static het volgende:
Neuh, hoort hier, net zoals de rest van de talentenjachten en wat er op lijkt.
maar wat is de reden daarvoor dan?quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:51 schreef static het volgende:
Neuh, hoort hier, net zoals de rest van de talentenjachten en wat er op lijkt.
Snap ik toch, maar waarom is er juist voor gekozen om dat hier te zetten?quote:
Kleine correctie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Vanwege het karakter van dit soort programma's: zoektochten naar nieuwe sterren, beroemdheden. Dit soort programma's stond staat altijd in SHO, m.u.v. de echt grote talentenjachten zoals Idols, die een eigen subforum krijgen.
quote:CokeHoer-gate #4 The saga continues… 1 2 3 4 »
over een topic openen gesproken, mijn aanval op de twitter-sterren als gewone fok-sterveling, mag ik daar een slowchat voor openen, indien voorzien van een goede op?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |