Geen aardige manquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:22 schreef shmoopy het volgende:
Heul geen aardige man, hoor.
Maar ik dacht eigenlijk dat ie al dood was.
Oh...quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:22 schreef shmoopy het volgende:
Over de doodgewaanden niets dan goeds heur!quote:Maar ik dacht eigenlijk dat ie al dood was.
Martin Brozius is echt een onwijs aardige man hoor, Shmoopy.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:22 schreef shmoopy het volgende:
Maar ik dacht eigenlijk dat ie al dood was.
eeh. Shit. heb ik net een half jaar geleden mijn Hyves account vermoord.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:52 schreef erikdewaal het volgende:
Hij schrijft : Leuk om te zien dat jullie mij nog niet vergeten zijn. Hopelijk groeit mijn aantal vrienden op Hyves naar ongekende hoogte. Dat zou geweldig zijn!
Die fietst zich rotquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Brozius![]()
Hoe zou het met Lars Boom gaan eigenlijk? Zijn side-kick bij ren je Rot!
Wiequote:Op woensdag 19 november 2008 11:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hij draait zich om in zn graf!
Vroem vroemquote:die katholiek werd opgevoerd
Nee ga zo maar doorquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:14 schreef Copycat het volgende:
En weer een jeugdheld die niet meer is.
Het gaat me om de laatste zin in de OP Haaibaaikequote:Op woensdag 25 maart 2009 17:15 schreef Haaibaaike het volgende:
@ Ole, static had de titel al aangepast!!
Daar verbaasde ik me een beetje over, dat hij "pas" 67 was. Ik had hem een stuk ouder geschat aan de hand van de laatste keren dat ik hem op tv heb gezien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |